Известие

Collapse
No announcement yet.

Смяна на оригиналните пищялки на Алфа 156 с DLS T20

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Смяна на оригиналните пищялки на Алфа 156 с DLS T20

    Преди месец се сдобих с DLS R6A и DLS T20. След няколко часа рязане и излолиране R6-ците си влязоха и сега думкат весело на мястото на оригиналните мидове. Досега все отлагах монтажа на Т20-иците, най-вече поради мързел. Имам няколко въпроса, че не искам да направя нещо глупаво. Първо бях решил да свържа пищялките без филтър, че е по-лесно, едно на ръка, а и няма да ми се налага да търся място за фитъра и да го лепя. Но като разгледах Т20-ката видях, че те нямат кондензатор и съпротивление, а + на оригиналните минава през кондензатор и минуса през съпротивление.
    Click image for larger version

Name:	IMG385.jpg
Views:	1
Size:	78.0 Килобайта
ID:	2402006Click image for larger version

Name:	IMG368.jpg
Views:	1
Size:	84.2 Килобайта
ID:	2402007
    Това ме накара да премисля за филтрите - не искам да повредя говорителите ако ги пусна без тях.
    Другият ми въпрос е относно самото свързване. На оригиналните пищялки плюса е свързан със зелено-черния проводник, а минуса с кафяво-белия. Следователно на входа на филтъра на + подавам зеления, а на - кафявия. На изхода, на + проводника с червена ивица от Т20, а на - другия. Лепенката със схемата на свързване на филтрите е повредена, но това поне се вижда.
    Click image for larger version

Name:	IMG370.jpg
Views:	1
Size:	87.8 Килобайта
ID:	2402008Click image for larger version

Name:	IMG374.jpg
Views:	1
Size:	87.7 Килобайта
ID:	2402009Click image for larger version

Name:	IMG375.jpg
Views:	1
Size:	91.7 Килобайта
ID:	2402010Click image for larger version

Name:	IMG380.jpg
Views:	1
Size:	91.4 Килобайта
ID:	2402011
    В самия филтър има джъмпер - някой ако има опит да сподели най-доброто положение, то е ясно, че ще го преслушам във всички положения, но все пак.
    Пищялките са втора ръка и нямам всички аксесоари за монтажа. Най-лесно ще ми е да ги монтирам неподвижни - има ли голямо значение направлението им? Приемам всякакви коментари, касаещи монтажа и настроиването, не приемам коментари защо точно тези говорители съм избрал.
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
    ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

  • #2
    Здрасти,точно така се свързва както си го описал,вход и изход,спазваш поляризацията.
    Принципно има значение монтажа и направлението на пищялките за да може да се оформи добре предната сцена,но моя съвет е да ги монтираш на мястото на старите,закрепени с малко силикон,оригинално нашите са също насочени към водача и пасажера и като цяло се получава добре,без да се загрозява излишно.
    Джъмпера при мен е на мид,че иначе ми идват прекалено високи
    Самия филтър може да се монтира вътре във вратата,в долната част където е джоба за боклуци има достатъчно място да го захванеш трайно.
    Дано съм помогнал.
    Успех
    Hyundai i40 - 13 - CRDI - Powered By TST Racing
    Suzuki Grand Vitara - 07 - AWD EX
    Alfa 156 - 1.9 JTD - 03 - Powered By TST Racing + K&N Filter - EX
    Kawasaki Ninja ZXR - 06 -The Fastest
    Honda PCX150 - 15 - The Cheapest

    Comment


    • #3
      Благодаря ти! Вече ги монтирах. На щатните места са, не съм ги насочвал допълнително. Филтрите ги сложих вътре в корите на вратите като ги облепих с битумна лента - мисля, че няма да паднат, а ако стане тогава ще му мисля. За съжаление ги сложих на Low, което сега като ги послушах повечко ми се струва недостатъчно - повдигнах от еквалайзера на плейъра. Не искам да ги вадя да ги слагам на Mid, че доста ги облепях, но ако продължи да ме дразни и това ще им се случи. Иначе на Hi ми звучаха прекалено съскащо. Като цяло съм леко разочарован от резултата от смяната. Май очаквах прекалено голяма разлика. Вярно, сега звукът е някак по-топъл и по-балансиран, но разликата е наистина малка. Явно оригиналното озвучаване на Алфата хич не е лошо. Не знам дали само с тези филтри и оригиналните нямаше да свирнат по-добре.
      Имам още един въпрос - като цяло предната линия свири по-слабо от задната /елипсите/. Херца удря доста по-силно, а и високите му се чуват повечко. На какво би могло да се дължи това? По-високата чувствителност? Иначе най-накрая с Р6-ците заима бас, който да ме накара да престана да мисля за суб, поне за малко. Определено се допълват.
      Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
      ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

      Comment


      • #4
        Защо не пуснеш предна линия през амп ?
        Hyundai i40 - 13 - CRDI - Powered By TST Racing
        Suzuki Grand Vitara - 07 - AWD EX
        Alfa 156 - 1.9 JTD - 03 - Powered By TST Racing + K&N Filter - EX
        Kawasaki Ninja ZXR - 06 -The Fastest
        Honda PCX150 - 15 - The Cheapest

        Comment


        • #5
          Най-вече ме спира това, че трябва да му търся място и да се прекарват кабели. Ще трябва да мина да я чуеш и да си кажеш мнението - кое как да се подобри. Лошото е, че напоследък не ходя на сбирки, а пък и теб не съм те виждал там от много време .
          Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
          ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

          Comment


          • #6
            Има нещо вярно...ама кое по напред с тези деца
            Окабеляването е лесно,не му мисли толкова
            Hyundai i40 - 13 - CRDI - Powered By TST Racing
            Suzuki Grand Vitara - 07 - AWD EX
            Alfa 156 - 1.9 JTD - 03 - Powered By TST Racing + K&N Filter - EX
            Kawasaki Ninja ZXR - 06 -The Fastest
            Honda PCX150 - 15 - The Cheapest

            Comment


            • #7
              Не издържах много и ги сложих на Мид. Определено на Лоу средите и високите се замазват и някак се губят в баса. На Хай малко ги слушах - среди и високи още по-отчетливи и сякаш ми харесват повече, но стоят малко изкуствено и върнах на Мид. Още веднъж благодаря за жокера.
              Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
              ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

              Comment


              • #8
                Няма нищо,радвам се,че съм помогнал
                На high свирят добре,но трябва да се слушат тихичко или по-умерено,за силен звук не става
                Hyundai i40 - 13 - CRDI - Powered By TST Racing
                Suzuki Grand Vitara - 07 - AWD EX
                Alfa 156 - 1.9 JTD - 03 - Powered By TST Racing + K&N Filter - EX
                Kawasaki Ninja ZXR - 06 -The Fastest
                Honda PCX150 - 15 - The Cheapest

                Comment


                • #9
                  Определено има такова нещо - лошото е, че не е лесно да се вземе решение защото един път едното е по-добре, а друг път другото. Ето и снимки как станаха:
                  Click image for larger version

Name:	IMG437.jpg
Views:	1
Size:	91.1 Килобайта
ID:	2318348Click image for larger version

Name:	IMG438.jpg
Views:	1
Size:	93.3 Килобайта
ID:	2318349
                  Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                  ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                  Comment


                  • #10
                    Екстра е браво.
                    Относно настройката аз почти винаги си слушам силмно музичка и затова са ми на МИД,но и слабо да е ,винаги можеш да си ги вдигнеш от плеъра.
                    Hyundai i40 - 13 - CRDI - Powered By TST Racing
                    Suzuki Grand Vitara - 07 - AWD EX
                    Alfa 156 - 1.9 JTD - 03 - Powered By TST Racing + K&N Filter - EX
                    Kawasaki Ninja ZXR - 06 -The Fastest
                    Honda PCX150 - 15 - The Cheapest

                    Comment


                    • #11
                      Мерси! Аз не слушам кой знае колко силно - между 20 и 28/60 увеличавам. Засега ми харесва мекия и топъл звук. Вярно, че е малко по замазан отколкото на Хай, но засега ще е така. Сложил съм и малко джаз на флашката на Glenn Frey със сравнително добро качество и кефа е невероятен. Хардкор, индъстриъл, блус - също е много добре. За съжаление сушам предимно мр3 - повечето са със съмнително качество, макар, че са 320 кб/с. Флаковете ги конвертирам във WMA, че позволява малко по-висок битрейт.
                      Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                      ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                      Comment

                      Working...
                      X