Известие

Collapse
No announcement yet.

Как да свържа туба и усилвател в AR 147 с Bose с-ма

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Как да свържа туба и усилвател в AR 147 с Bose с-ма

    Здравейте колеги.От заглавието си личи,че искам да допълня музикалната си си-ма Bose с туба и усилвател с които разполагам.
    Усилвателя е този:
    http://www.subito.it/accessori-auto/...i-53872281.htm

    Тубата е тази:
    http://kleinanzeigen.ebay.de/anzeige...44898-223-4896

    Като допълнение ще кажа,че плейъра ми не е оригиналния от Bose системата.Взех си мп3 плейър от фейслифтова 147-ца(блаупункт е).Та въпросния плейър съм го пуснал да работи в режим Bose и на практика все едно съм си с оригиналния но имам мп3.
    Дайте идея от къде да взема сигнал за усилвателя.Тъй като плейъра няма изход.
    Last edited by juliano155; d.m.y г., 22:19.
    Alfa's do't drop oil...they mark their territory

  • #2
    Колеги,моля съвземете се малко.Дайте малко инфо.
    Alfa's do't drop oil...they mark their territory

    Comment


    • #3
      Чекай чекай... Bose системата нали има активен бас който е скрит зад този панел:


      Аз не съм запознат от какво се състои Bose системата и как е свързана, затова не мога да ти помогна, но ще изкажа мнение че като качество трябва бая да се изръсиш за да изкараш по-добър звук... с тая туба и тоя усилвател които аз никога не съм чувал като марка може да направиш само един "джангър" ако ти е позната тая дума или по-просто казано дъндания.
      Мисля че при субуфера е скрит и усилвател, но както казах такава система аз съм виждал само на снимка

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Mario_95 Покажи съобщение
        Чекай чекай... Bose системата нали има активен бас който е скрит зад този панел:


        Аз не съм запознат от какво се състои Bose системата и как е свързана, затова не мога да ти помогна, но ще изкажа мнение че като качество трябва бая да се изръсиш за да изкараш по-добър звук... с тая туба и тоя усилвател които аз никога не съм чувал като марка може да направиш само един "джангър" ако ти е позната тая дума или по-просто казано дъндания.
        Мисля че при субуфера е скрит и усилвател, но както казах такава система аз съм виждал само на снимка
        Да има колега,но на мен лично ми е слабичък баса от средата нагоре.Да не говоря,че малко преди края на на увеличаването направо утихва доста.А нали се сещаш колега че усилвателя дава и някакъв контрол и не мисля че,ще стане джангър.Или поне трябва да опитам за да разбера какво ще се случи.
        Last edited by juliano155; d.m.y г., 22:01.
        Alfa's do't drop oil...they mark their territory

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от juliano155 Покажи съобщение
          Да има колега,но на мен лично ми е слабичък баса от средата нагоре.Да не говоря,че малко преди края на на увеличаването направо утихва доста.А нали се сещаш колега че усилвателя дава и някакъв контрол и не мисля че,ще стане джангър.Или поне трябва да опитам за да разбера какво ще се случи.
          махаш капака и намираш голямата буйкса влизаща в усилватела, след това намираш на тази схема кои кабели са предните или задните тонколони и ги разклоняваш към чинчове и ги вкарваш в усилватела ! От там вземаш и 12 волта за активиране на усилватела! !!!! гледаш FROM RADIO!!! - това са входовете на усилватела !
          Last edited by PSAVOV; d.m.y г., 08:01.

          Alfa Romeo 156 -facelift-1.9jtd CF3-115-2004; Renault Megane CC -1.6-16V -2006; Toyota Avensis SW2,2 D-Cat-2010; Renault Scenic RX4 2.0-16V-2002; Renault 19-1.8 Rt-1993; BMW-335Xi-M-Packet-2007

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от PSAVOV Покажи съобщение
            махаш капака и намираш голямата буйкса влизаща в усилватела, след това намираш на тази схема кои кабели са предните или задните тонколони и ги разклоняваш към чинчове и ги вкарваш в усилватела ! От там вземаш и 12 волта за активиране на усилватела! !!!! гледаш FROM RADIO!!! - това са входовете на усилватела !
            И тук възниква един въпрос.Сигнала който ше взема от предната или задната линия подходящ ли е.Няма ли вероятност да е по силени да убия входа на усилвателя.
            Alfa's do't drop oil...they mark their territory

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от juliano155 Покажи съобщение
              И тук възниква един въпрос.Сигнала който ше взема от предната или задната линия подходящ ли е.Няма ли вероятност да е по силени да убия входа на усилвателя.
              До колкото си спомням не защото аз също го опитах с усилвател блаупункт ! Мисля, че изхода за усилвател беше 5V колкото на едни от най-хубавите cd-та(висок клас )!! Нямай грижи за това ! По скоро внимавай да не се случи случка на тубата понеже с този изход се чува доста по-силно !

              Alfa Romeo 156 -facelift-1.9jtd CF3-115-2004; Renault Megane CC -1.6-16V -2006; Toyota Avensis SW2,2 D-Cat-2010; Renault Scenic RX4 2.0-16V-2002; Renault 19-1.8 Rt-1993; BMW-335Xi-M-Packet-2007

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от PSAVOV Покажи съобщение
                До колкото си спомням не защото аз също го опитах с усилвател блаупункт ! Мисля, че изхода за усилвател беше 5V колкото на едни от най-хубавите cd-та(висок клас )!! Нямай грижи за това ! По скоро внимавай да не се случи случка на тубата понеже с този изход се чува доста по-силно !
                Колега нещо не те разбрах,сори за което.Я кажи от каде си взел 5-те волта.Ориентирай ме по схемата на усилвателя която колегата е дал.
                Alfa's do't drop oil...they mark their territory

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от juliano155 Покажи съобщение
                  Колега нещо не те разбрах,сори за което.Я кажи от каде си взел 5-те волта.Ориентирай ме по схемата на усилвателя която колегата е дал.
                  КОлега аз ти дадох схемата изхода на оригиналното ЦД е 5 волта ! тоест трябва да вземеш сигнал не от изхода на усилватела а да клонираш сигнала на входа на усилватела т.е клонираш сигнала от line output right front (from radio ) и line output left front (from radio ) т.е 9 и 10 това са ти сигнала + а за минус кабелите са същите цветове с черен кант и се намират на някои крака от (3,4,5,6) ориентираш се по цветовете на "+"
                  (няма как да объркав нищо понеже тези 3,4,5,6 са "- " на четирите канала и не са дадени на схемата ! Да нете притеснява, че не са показани !

                  Alfa Romeo 156 -facelift-1.9jtd CF3-115-2004; Renault Megane CC -1.6-16V -2006; Toyota Avensis SW2,2 D-Cat-2010; Renault Scenic RX4 2.0-16V-2002; Renault 19-1.8 Rt-1993; BMW-335Xi-M-Packet-2007

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от PSAVOV Покажи съобщение
                    КОлега аз ти дадох схемата изхода на оригиналното ЦД е 5 волта ! тоест трябва да вземеш сигнал не от изхода на усилватела а да клонираш сигнала на входа на усилватела т.е клонираш сигнала от line output right front (from radio ) и line output left front (from radio ) т.е 9 и 10 това са ти сигнала + а за минус кабелите са същите цветове с черен кант и се намират на някои крака от (3,4,5,6) ориентираш се по цветовете на "+"
                    (няма как да объркав нищо понеже тези 3,4,5,6 са "- " на четирите канала и не са дадени на схемата ! Да нете притеснява, че не са показани !
                    Извини ме за недоглеждането колега но от телефона ми беше ограничен погледа въру цялата страница
                    Благодаря за инфото,тази седмица като ми остане време ще се опитам да приложа наученотот темата.Между времено моля и за малко инфо за всички тези управления на усилвателя ми т.е. кое какво управлява.
                    Attached Files
                    Alfa's do't drop oil...they mark their territory

                    Comment


                    • #11
                      Образовах се достатъчно и разбрах за какво са екстрите по усилвателя.Оказа се,че и усилвателя има вход за високо ниво на входящ сигнал който смятам да ползвам.Сигнал ще взема от каналите преди да преминат през усилвателя.Планирам в четвъртак или петък да свържа техниката и ще пиша за резултата.
                      Alfa's do't drop oil...they mark their territory

                      Comment


                      • #12
                        Свързах усилвателя и тубата и мога да кажа,че допълниха босето по уникален начин.Взех сигнал от каналите на ЦД-то преди усилвателя тъй като се оказа,че ЦД-то като е в режим босе началява изходящия си сигнал.Ако тешите да последвате примерът ми няма да съжелявате.
                        Alfa's do't drop oil...they mark their territory

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от juliano155 Покажи съобщение
                          Да има колега,но на мен лично ми е слабичък баса от средата нагоре.Да не говоря,че малко преди края на на увеличаването направо утихва доста.
                          Решението е да прекъснеш А2 проводника от ИСО конектора.

                          Сиди-то няма да разбере по този начин, че имаш Босе и еквалайзера и лауднеса си остават активни.
                          Естествено ако увеличиш много ще почне да криви.
                          Но разликата си е доволно голяма.

                          Реално радиото при прекъснат А2 пуска 4волта на изходите на колоните, а иначе 2волта или по-малко.
                          ex - 147 16v multijet

                          Comment


                          • #14
                            Да но губиш и екстричката при включване винаги да тръгва от едно и също ниво звукът.
                            Alfa's do't drop oil...they mark their territory

                            Comment


                            • #15
                              Аз ще използвам тази тема да попитам, мога ли да ползвам сигнала от буксата която влиза в оригиналния буфер на bose-то, да пусна друг буфер вместо оригиналния ? И до колко вата rms може да е или колко е оригиналния ?
                              147 1,6 105к.с. 2002г.

                              Comment

                              Working...
                              X