Известие

Collapse
No announcement yet.

Препоръчайте ми cd за заводското Босе

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Препоръчайте ми cd за заводското Босе

    Иска ми се вече да ползвам usb флашка за музиката и разбира се заводското cd не става (без да се слага xlink/yatour и да се разглабя табло, което искам да избегна).

    Та може ли да ми препоръчате плеър който да може да се върже със мултиволан и да звучи добре - така че да го съчетая със заводското босе от което съм много доволен. Бюджета е 250лв.
    Alfa Romeo GT 1.9 JTDm@150++ hp (remapped but not dynoed), Graphite Black, Distinctive, ExtremeTuning strut bar, TOORA 570 wheels, Koni STR.T shocks + Eibach ProKit springs

  • #2
    Като начало ти трябва тази пластмасова рамка:

    http://caraudio.bg/product/789/acv-2...lfa-romeo.html

    Избор на плейъри има голям, аз бих търсил нещо на далавера в момента, например това:

    http://caraudio.bg/product/64/kenwood-kdc-4757sd.html

    За да ползваш управлението от волана ще ти трябва отделен интерфейс. а в зависимост от фабричния плейър може да ти трябва и адаптер високо-ниско ниво като този:

    https://www.amazon.co.uk/ACV-1001-50.../dp/B006QTOEK6

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от xen0s Покажи съобщение
      Иска ми се вече да ползвам usb флашка за музиката и разбира се заводското cd не става (без да се слага xlink/yatour и да се разглабя табло, което искам да избегна).

      Та може ли да ми препоръчате плеър който да може да се върже със мултиволан и да звучи добре - така че да го съчетая със заводското босе от което съм много доволен. Бюджета е 250лв.
      Колега аз също съм с ГТ
      Сложих Ятор-че и съм доволен ползваш си мултиволана,качеството е прилично.За какво разглобяване говориш вадиш СД-то включваш му кабела след това самия Ятор в жабката и готово
      Алфа Ромео 147 1,6 Т.Спарк 120 h.p.
      New Alfa GT 1.9 16V JTDm турбосамолет

      Comment


      • #4
        @audio_mania_max мерси за предложенията. Само не ми е ясно какво ще рече този отделен интерфейс, това някакви изходи/входове на самия плеър ли са и ако да какви че да търся такъв който директно да работи без адаптери?

        @Ханкоо И аз първоначално мислех да скачам на Ятор или ХКарЛинк, но до колкото разбрах част от таблото трябва да се разглоби за да минат кабелите от жабката до плеъра. Не е ли така? Даже ще е още по доре ако може да застане на мястото на пепелника, който така и така не се ползва.
        Last edited by xen0s; d.m.y г., 16:03.
        Alfa Romeo GT 1.9 JTDm@150++ hp (remapped but not dynoed), Graphite Black, Distinctive, ExtremeTuning strut bar, TOORA 570 wheels, Koni STR.T shocks + Eibach ProKit springs

        Comment


        • #5
          Трябва ти електронен интерфейс - ето този, ако колата ти до 2008 година:

          http://caraudio.bg/product/790/ctsar...lfa-romeo.html

          Плейъри с вграден интерфейс за Alfa няма (с изключение на някои мултимедии в съвсем друг ценови клас), можеш да потърсиш и някакъв български вариант на интерфейс - най-вероятно ще спестиш 10-20 лева, сам трябва да прецениш дали си заслужава.

          Comment


          • #6


            Първоначално публикувано от xen0s Покажи съобщение
            @audio_mania_max мерси за предложенията. Само не ми е ясно какво ще рече този отделен интерфейс, това някакви изходи/входове на самия плеър ли са и ако да какви че да търся такъв който директно да работи без адаптери?

            @Ханкоо И аз първоначално мислех да скачам на Ятор или ХКарЛинк, но до колкото разбрах част от таблото трябва да се разглоби за да минат кабелите от жабката до плеъра. Не е ли така? Даже ще е още по доре ако може да застане на мястото на пепелника, който така и така не се ползва.
            Ами аз да ти кажа как стана при мен.И аз така мислех че ще стане но, долу ниско почти до жабката свършва пластмасата на таблото.От там подпъхнах леко самия кабел колкото да влезне в жабката.Няма проблем с отварянето и затварянето на самата жабка.Единствения лек кусур е че самия кабел се вижда около 5см не че виси просто се вижда.Ако искаш мога да щракна една снимка да ти покажа.
            Алфа Ромео 147 1,6 Т.Спарк 120 h.p.
            New Alfa GT 1.9 16V JTDm турбосамолет

            Comment


            • #7
              Ааах съжалявам за късните отговори но напоследък бях много зает.
              Така де взех си интерфейс, радио и кабел за дистанционното му. До тук добре. Извадих старото вързах всички кабели както трябва (то може само по един начин да се вържат) ииии идва момента на истината, а нея я няма. Радиото не се включва въобще когато се включи колата на контакт.

              Радиото което съм взел е Pioneer X5900BT. Като върна оригиналното всичко е ок. Слагам пионера и нищо. Вързах го и директно с конекторите на колата (без интерфейса) същата работа. Четох че можело да трябва да се сменят жълтата и червената жички (тоест жълта към червена и червена към жълта). Никаква разлика. Единственото което не е вързано е антената защото конектора е различен. Но оригиналното радио бачка перфектно без антена...

              Някой дали има идея какво мога да направя или къде из младост мога да закарам колата да монтират радиото?
              Alfa Romeo GT 1.9 JTDm@150++ hp (remapped but not dynoed), Graphite Black, Distinctive, ExtremeTuning strut bar, TOORA 570 wheels, Koni STR.T shocks + Eibach ProKit springs

              Comment


              • #8
                Жълт кабел към постоянни +12 Волта
                Червен кабел към +12 Волта когато колата е на контакт
                Черен кабел Маса
                Attached Files
                Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Тоест на преходника който се включва към самия плеър трябва да се поразместят жичките?
                  И на кабела който идва от колата трябва да ги змеря коя каква е. Дали имаш снимка на окабеляването отзад?
                  Alfa Romeo GT 1.9 JTDm@150++ hp (remapped but not dynoed), Graphite Black, Distinctive, ExtremeTuning strut bar, TOORA 570 wheels, Koni STR.T shocks + Eibach ProKit springs

                  Comment


                  • #10
                    На буксата на колата там където отива жълтия кабел от касетофона трябва да са постоянни +12V.Също така пак на буксата на колата дето отива червения кабел от касетофона трябва да има +12V при контакт

                    На снимката се вижда как трябва да са кабелите от комплекта на касетофона ! Това е така защото при Алфа Ромео на самата букса на колата са разменен местата на постоянния (+) и на този дето е за(+) при контакт
                    Attached Files
                    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                    Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Мерси за снимката. Направих го това със смяната на жълтата и червената жички, не става
                      Четох из alfa owner че на ГТ на кабелите от колата нямат +12v при ign и трябва да се вземе ток от запалката на колата. Това вече си нямам идея как ще направя
                      Alfa Romeo GT 1.9 JTDm@150++ hp (remapped but not dynoed), Graphite Black, Distinctive, ExtremeTuning strut bar, TOORA 570 wheels, Koni STR.T shocks + Eibach ProKit springs

                      Comment


                      • #12
                        Ако нямаш наистина +12V при контакт.Тогава тези който са на радиото червен и жълт кабел ги свързваш да са заедно към кабела на колата който има +12V и си готов.Но ще трябва да си спираш сам касетофона

                        P.S
                        Червен кабел захранване на касетофона
                        Жълт кабел е за паметта да не се изгуби ! И за това е към постоянни +12 волта
                        Attached Files
                        Last edited by eproHD; d.m.y г., 12:08.
                        Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                        Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          За това уж трябвало да е към 12в от запалката - тя се изключва автоматично от ключа.
                          Alfa Romeo GT 1.9 JTDm@150++ hp (remapped but not dynoed), Graphite Black, Distinctive, ExtremeTuning strut bar, TOORA 570 wheels, Koni STR.T shocks + Eibach ProKit springs

                          Comment


                          • #14
                            Вземи измери на буксата на колата какви волтажи излизат и кога, пък после ще се умува !
                            Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                            Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Oк, понеже не се оправих сам (а май съм бил на косъм) отидох при някакви хора които се занимават с кар аудио да ми монтират плеъра. Според тях е трябвало да се сменят други 2 жички - тези на интерфейса, не тези на преходника от самото радио... Така де поне ми сложиха и микрофона както трябва, чак едва го намерих къде е.

                              Само ми казаха да махам панела защото тока който идвал към радиото е постоянен без значение позицията на ключа. Та като се махнел панела не точело ток. Аз съм чел че има и плеъри които си точат дори с махнат панел. Някой дали може да потвърди че Pioneer DEH X5900BT Не го прави това?

                              Ако проверя за parasite draw като измеря от акумолатора дали ще се види? Подозирам че трябва да видя разлика като е изключено на с поставен панел и като е с махнат панел
                              Last edited by xen0s; d.m.y г., 14:39.
                              Alfa Romeo GT 1.9 JTDm@150++ hp (remapped but not dynoed), Graphite Black, Distinctive, ExtremeTuning strut bar, TOORA 570 wheels, Koni STR.T shocks + Eibach ProKit springs

                              Comment

                              Working...
                              X