Известие

Collapse
No announcement yet.

Колко литра е масло на АР 147 1,6

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
    Не над макса,а на макса трябва да е маслото ! Предполагам правиш разлика между (над и на)
    Значи трябва всеки ден да гледаме, дали маслото е на макс-а.

    Време е да престанеш с глупостите, независимо, къде и какво си чел.

    Маслото трябва да е между минимум и максимум. Къде точно, е все тая.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
      Значи трябва всеки ден да гледаме, дали маслото е на макс-а.

      Време е да престанеш с глупостите, независимо, къде и какво си чел.

      Маслото трябва да е между минимум и максимум. Къде точно, е все тая.
      Съжалявам но не съм съгласен с твоята глупост дето си написал..точка !
      И хайде щом си такъв "Умник" ,я ми отговори оная гумената мембрана отдолу на филтърната кутия дето питах в една тема за какво е? Там никой не се изкъка нищо, но това не е като да мерим масло
      П.П
      Забравих да спомена ,че няма нужда да мерим всеки ден то за това има показания на дисплея при запалване поне при моята каляска е така при теб как е ? Или бараш само щеката
      Last edited by eproHD; d.m.y г., 21:00.
      Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
      Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
      sigpic

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
        Приятел' в книжката на Алфа си пише маслото на макс ! А как си карал на московеца си, мен не ме вълнува...И хайде по сериозно...стига с тия дападжийски приказки от хиляда и една нощ
        Като кажеш добър ден, със сигурност трябва да се огледаш, за да видиш дали все още е ден. Или казано:
        Remove the dipstick (A), clean it, put it
        back completely, remove it once again and
        check that the level is between the MIN
        and MAX marks on the dipstick.
        Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
        Карането с малко повече не е фатално, както при теб. Вдигнал си нивото в картера с няколко мм.
        И да и не. Има автомобили, на които не е добре да се кара с масло над макса, защото правят проблеми. Точно за това са двете крайности, да не минаваш извън тях.
        И точно с 400мл над макса миналия месец го "играх" филма с реален проблем.
        Last edited by BO; d.m.y г., 11:30.
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
          Като кажеш добър ден, със сигурност трябва да се огледаш, за да видиш дали все още е ден. Или казано:



          И да и не. Има автомобили, на които не е добре да се кара с масло над макса, защото правят проблеми. Точно за това са двете крайности, да не минаваш извън тях.
          И точно с 400мл над макса миналия месец го "играх" филма с реален проблем.
          Има, обаче тая алфа не е от тях. Мазането става под налягане и с плискане.
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
            И хайде щом си такъв "Умник" ,я ми отговори оная гумената мембрана отдолу на филтърната кутия дето питах в една тема за какво е? Там никой не се изкъка нищо, но това не е като да мерим масло
            Може би наглото ти и арогантно отношение към колегите е допринесло темата ти да им мине през оная работа.


            Comment


            • #21
              Виждам,че както винаги отиваме към заяждане и обиди ! И така човека пита колко масло да сипе...отговора е 4,4 литра. И като сипе толкова масло ще му покаже на щеката мак,разбира се като изчака да се стече хубаво ! Другото за което се спори наистина е така понеже е написано в книжката 5 минути след спиране на двигателя трябва да е между min и max къде точно не се споменава ! Но ако го измерим на другата сутрин ще е на макс понеже се е стекло хубаво отвсякъде в картера. Това правило важи за мен разбира се на току сменено масло в рамките на една седмица. Понеже мен няма как да ме вълнува ако на някой тарялясника гори по един литър масло на 500-1000км. И после се прави на велик кое къде и как! Също така от min до max се равнява на един литър масло.Който разбрал разбрал.....

              ---------- Post added at 12:35 ---------- Previous post was at 12:30 ----------

              Първоначално публикувано от acho_ Покажи съобщение
              Може би наглото ти и арогантно отношение към колегите е допринесло темата ти да им мине през оная работа.
              ХА-ХА бил съм арогантен,о трябва да ви се кланям ли ? То тук и за мен 99 на 100 са такива....но гледам там където знам нещо да напиша и да помогна !
              За разлика от теб където се вмъкваш само на мой постове,имаш нещо против мен какво ли ?
              Напротив не знаят за какво става въпрос въобще,това съм сигурен на 101%..Най лесно да кажем не сме отговорили заради еди какво си,и да си останат невежи щото им е "минало през оная работа"
              И колеги имам на работното място тук няма как да сте ми колеги
              Извинявам се за спама !
              Last edited by eproHD; d.m.y г., 13:45.
              Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
              Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
              sigpic

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
                ...Другото за което се спори наистина е така понеже е написано в книжката 5 минути след спиране на двигателя трябва да е между min и max къде точно не се споменава ! Но ако го измерим на другата сутрин ще е на макс понеже се е стекло хубаво отвсякъде в картера...
                Ако приемем супер буквално за това "не се споменава" в зоната между мин и макс, че да кажем е 1мм под макс и след това става на макс, технически си прав. Ама ако е между мин и макс (буквално между двете зони на еднакво разстояние), няма шанс след 5-тата минута ако е измерено по средата, то да отиде на макс на другата сутрин, когато двигателя е изстинал.
                Ето при мен каква е разликата между една минута и "безкрайност":
                http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...3&postcount=73
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Comment


                • #23
                  Според мен "стария дападжия", в един двигател трябва да се знае точно колко масло има в картера, а това няма как да стане освен в супер успокоен и изстинал двигател. Всичко друго са условности, които ако са предписани от производителя трябва да са добре указани. Логики от рода на "ама то, маслото, като се успокои трябва да е на макс пък 20 мин след спиране м/у мин и макс и т.н, са не сериозни!
                  Никой не може спокойно да кара ако маслото доближава една от двете крайности...

                  Comment


                  • #24
                    Аз маслото го гледам само на студен мотор сутрин след поне 6 часа почивка. Нивото се старая да е на 1-2 мм под максимума. Масло доливам веднъж от смяна до смяна. Количеството,което доливам е 400мл след около 6к км пробег от предишната смяна. Всяка моя кола съм поддържал така и не е инало проблеми с износени елементи по мотора вследствие лошо мазане. Наистина производителя е сложил мин и макс но това не означава че маслото трябва да е на минимум. За мен минимума е когато маслото е по средата но всеки сам решава как да се грижи за автомобила си.
                    Гост това е човек ,който идва да пие кафе а ти изпива всичката ракия

                    Comment


                    • #25
                      Аз пък знам че част от маслото си остава в двигателя дори и пробката да се отвие и уж да изтече всичко...
                      В книжката на моторетката от подписа си пише следното:
                      При нов/току що зглобен двигател събира 4 литра
                      При смяна на масло но без филтър 3.6 литра
                      При смяна на масло + филтър 3.4 литра

                      Някои производители обозначават литража на маслото в двигателя, ако целият е бил сух... Това не се получава ако просто маслото се източи.
                      На верижната 155-ца примерно, горе в главата се задържа доста масло което реално не изтича при смяната.

                      По каталог и дават да събира 5 литра (мои Алф от подписа) но на практика ако налея повече от 4.5 литра при смяна отивам над максимума.
                      sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                      Comment


                      • #26
                        Мимо, твоята да няма маслен радиатор?
                        Всеки път на 2.0 Спарк 8в наливам точно 5.0 литра, и маслото е на 70% между мин. и макс.
                        Вече сигурно 10 смени на масло е все така.
                        Следващият път ще и налея 5.3л., за да отиде точно на макс.
                        Нямам маслен радиатор.
                        1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                          В книжката на моторетката от подписа си пише следното:
                          При нов/току що зглобен двигател събира 4 литра
                          При смяна на масло но без филтър 3.6 литра
                          При смяна на масло + филтър 3.4 литра
                          Точно там някъде е литража, в момента карам някъде с около 3,5 л и всяка сутрин го меря и си стои над средата м/у мин и макс не мисля че осакатявам автомобила!

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от Classicalfamaniac Покажи съобщение
                            Мимо, твоята да няма маслен радиатор?
                            Всеки път на 2.0 Спарк 8в наливам точно 5.0 литра, и маслото е на 70% между мин. и макс.
                            Вече сигурно 10 смени на масло е все така.
                            Следващият път ще и налея 5.3л., за да отиде точно на макс.
                            Нямам маслен радиатор.
                            Има има...

                            ---------- Post added at 23:54 ---------- Previous post was at 23:50 ----------

                            Първоначално публикувано от themechanic9180 Покажи съобщение
                            Точно там някъде е литража, в момента карам някъде с около 3,5 л и всяка сутрин го меря и си стои над средата м/у мин и макс не мисля че осакатявам автомобила!
                            Разбира се че си е екстра да е неиде в средата...
                            Ако беше проблемно да е под максимума и тн, както някои каза по-нагоре щеше да има само едно деление (без мин/макс)
                            При мен понеже от годинките и километрите на возилото маслото я се изгаря я изтича, мноого рядко съм го виждал да е на максимума... Или е на минимум или няма на щеката или е почти на максимум, пък 200000км все още сме заедно
                            sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                            Comment

                            Working...
                            X