Известие

Collapse
No announcement yet.

Стягане на глава!?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Стягане на глава!?

    Понеже за пореден път проби гарнитура/и в следствие или на прекалено налягане или от нещо друго, реших да питам и тук на какви етапи и с какви килограми да стягам главата.
    Двигателя е верижен 2.0 гарнитурите са Пайен (2бр и тенекия м-у тях)
    Не изключвам варианта да е била зле стегната миналия път, защото имам някакви съмнения относно ключа които ползвам.
    По спомени миналия път беше нещо от сорта на:
    първо стягане с 4 килограма
    второ с 10...
    sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

  • #2
    Би трябвало самата гарнитура да е съпътствана с описание за стягане.
    При повечето съвременни мотори, само първата стъпка (и евентуално втората) е по зададен въртящ момент. Останалите са по ъгъл на завъртане.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      В Аутодата (програмата) има всички нютонметри за всички марки и модели коли.
      Ако не си намерил до довечера, като седна на личния комп ще ти дам точните данни. Само кажи година и модел на колата и мотора.
      156 2.0TS

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
        Би трябвало самата гарнитура да е съпътствана с описание за стягане.
        При повечето съвременни мотори, само първата стъпка (и евентуално втората) е по зададен въртящ момент. Останалите са по ъгъл на завъртане.
        На гарнитурата има само разни писания за модел и тн.. Няма нищо за стягането.
        sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
          В Аутодата (програмата) има всички нютонметри за всички марки и модели коли.
          Ако не си намерил до довечера, като седна на личния комп ще ти дам точните данни. Само кажи година и модел на колата и мотора.
          Аутодата я знам... Там пише, но аз искам да разбера от някои препатил защото при мен са 2 гарнитури и подложка м-у тях, а от тук си мисля че може да има някаква разлика в стягането.
          sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

          Comment


          • #6
            Колега това е за нормална гарнитура вече при теб нещата са други, както каза и колегата по горе на всяка гарнитура си пише, иначе това е по АутодатаClick image for larger version

Name:	glava 2.0 t.s..jpg
Views:	1
Size:	21.7 Килобайта
ID:	2351036
            Attached Files
            Alfa Romeo 155 1,8 T.S. 8V, Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 10V

            Comment


            • #7
              МИмо, с 2-3 гарнитури винаги има драми , понеже рискът някъде да поддаде заради няколкото слоя и дебелината е голям. Не си ли търсил някой да ти направи 1 по-дебела гарнитура метална и да си решиш проблема, или пък да сложиш нормално дебела,а да разредиш мотора.
              С какво налягане карап на турбината и на какво сгъстяване е мотора. МОй позната кара Хонда интегра Тайп Р, смени и бутала ,биели и всико наред, но кара с Оригинална гарнитура и сгъстяване 10.5 мисля (оригинално беше на 11.5) и налягане на турбото 0.9, като с тази конфигурация вади 480 коня на мотора (турбинара е огромна гарет и има много дебит при ниско налягане) Това го споменавам за да дам пример,че и с сгъстяване над 10 може да се напомпа колата да вади коне и нормална гарнитура да издържи. Верно тая хонда вади тия коне на 7хил об и върти до 9
              EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
              EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
              NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                МИмо, с 2-3 гарнитури винаги има драми , понеже рискът някъде да поддаде заради няколкото слоя и дебелината е голям. Не си ли търсил някой да ти направи 1 по-дебела гарнитура метална и да си решиш проблема, или пък да сложиш нормално дебела,а да разредиш мотора.
                С какво налягане карап на турбината и на какво сгъстяване е мотора. МОй позната кара Хонда интегра Тайп Р, смени и бутала ,биели и всико наред, но кара с Оригинална гарнитура и сгъстяване 10.5 мисля (оригинално беше на 11.5) и налягане на турбото 0.9, като с тази конфигурация вади 480 коня на мотора (турбинара е огромна гарет и има много дебит при ниско налягане) Това го споменавам за да дам пример,че и с сгъстяване над 10 може да се напомпа колата да вади коне и нормална гарнитура да издържи. Верно тая хонда вади тия коне на 7хил об и върти до 9
                Вчера я затворихме и в момента е ок.
                Изби гарнитура при почти 1.5 налягане, аз съм доволен че друго не си отиде.
                Иначе при мен са 2 гарнитури и метална подложна м-у тях.
                По-натам ще се прави още...
                sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                  Вчера я затворихме и в момента е ок.
                  А чисто от любопитство, всеки път като сваляш главата, сменяш ли гарнитурите на колекторите, или си караш със старите?

                  Също и нови болтове слагаш ли?
                  Last edited by dhtj; d.m.y г., 09:22.
                  156 2.0TS

                  Comment


                  • #10
                    Всмукателният не е свалян. На изпускателният - да, че оригинално са медни и веднъж използвани се деформират и стават за повторно използване натам само за подложки. Блокът е с 12 мм шпилки - не се сменят.
                    75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
                    155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
                    FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
                    Мненията са като задниците - всеки си има!

                    Comment

                    Working...
                    X