При 166 алтернатора е общо взето лесен за сваляне откача се биалетката,виж стартера е веселба,всмукателни тръби и какво ли не.Бобините са ми Тесла и шестте на цена 70лв.бройката и 80к.никакви ядове,обслужването е 600-700лв.като части,труда е друга бира.Масло 10W60 за да не роди.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Помощ за избор на баткомобил
Collapse
X
-
Не искам да прозвучи грубо но “ебах я в кочината” .. газта е задължителна .. в противен случай трябва да се насоча към друга марка от типа на Хонда или Ауди .. с компромисни двигатели които не вървят колкото алфите а пък харчат стабилно ... обслужването е веднъж на 50/70К все си мисля че трябва да съм събрал пари за обслужване .. колкото до маслата , да запознат съм че искат тяхното си .. мерцедеса обичаше бардалчето, обаче алфичката го гореше , една събота ходих при “майстор” да каже дали турбото или нещо друго е заминало , накрая се оказа че в маслото е проблема ... вече второ лято съм със Селения и нямам ядове ... никога не съм се ебавал с колите си що се отнася до работа на двигателя .. но крайно не уважавам (вече) коли от типа на Mercedes w210 където само водната помпа е без малко 400 лева ... вярно е че е с верига , но пък комплекта за ремонт е малко над 1800 лева ... и това се правело ня 200/250К км .. и най често не се разминава без да се преебе в движение и да смениш и половината мотор.. а в тези 1000+ лева какво се обслужва само ангренажния ремък или комплект с водна помпа , ролки, масло , филтри !?!? Защото ако е комплект с всичко нужно не смятам че е чак толкова скъпо предвид факта че е V образен мотор ... вече се чудя на кой да вярвам с разхода , моя “началник” От старата работа караше 166 но оригинално била с 2.0 ts и той си е сменил мотора .. не знам колко му е излезнало но не е от най спокойноте шофьори , именно за София предвид това че той живеете почти в центъра и караше колата на 2км до работа ми каза че е засичал максимум 16 литра на 100 .. газовият му инжекцион бил BRC ако не се лъжа ... явно няма две мнения .. сега като се замисля моята зимата ако я ръчкам стабилно на къси разстояния скача над 14.. и това за 1.9 .. но предполагам е заради “хубавата” м32 кутия която на всяка предавка държи двигателя “буден” и все си ускорява ... като цяло мина ми страстта да ръчкам в града от скоро и не живея в града и в момента със спокойно каране я свалям на 7,8 смесено .. което си е 20 лв на 100км почти или иначе казано все едно карам v6 .. започва да ме притеснява факта че винаги лятото дизела скача а подле цената никога не пада на същата .. и се обезсмисля цялата далавера с икономия .. все едно храня 220 коня змей а то 1.9 150... а за дюзите нищо не казвате .. развалят ли се често ? Чул съм че при v разните мотори са с малко по къс живот има ли нещо вярно? И като окачване 166 по добре ли е ? Защото съм се возил 2/3 пъти в тази на “шефчето” но тя беше с някакво страшно лигаво окачване и возеше баш като лодка .. няма я теърдостта която се усеща при влизане и излизане от неравност .. оригинално ли са с меко окачване и има ли така да се каже малко по-“спортно” окачване за тях ? И скоростните кутии еднакви ли са при 156 и 166 с този мотор а и с
2.0 ТС? Предполагам разликата в килограмите не е голяма ?
Comment
-
Ясно .. добре благодаря ви за изчерпателната информация .. ако някой се сети нещо интересно около ремонти/ обслужване което е рядко или често срещано явление да сподели .. ще съм доволен да събера максимално мнения преди да е дошъл деня да избера екземпляр .. че старата грешка с JTS беше много груба , а моя майстор който сложи газовата на пасата каза че на JTS мотор е по скъпо газифицирането и няма файда защото колата не работела изцяло на газ а съд съотношение някакво/ едновременно бензин “дЪ фък”
Comment
Comment