Известие

Collapse
No announcement yet.

малък проблем

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • малък проблем

    колеги имам малък проблем,може да се каже незначителен,защото от4 години карам с него.Лампата за зареждането на акумулатора загасва,а съответно и релето се вкл/ след 2000 оборота.,кажете какво може да се направи по въпроса,та като завъртя стартера и да ми изгасва лампата.Само да спомена че преди време се опитах да отстраня този проблем като смених динамото с такова от пассат,оказаха се еднакви,но лампата не изгасна .
    alfa romeo33 1,7 16v 137hp 90

  • #2
    Айде бе колеги,досега никой ли не се е сблъсквал с такъв проблем,дайте някакъв съвет макар и тъп,мисля че дори е елементарно решението.
    alfa romeo33 1,7 16v 137hp 90

    Comment


    • #3
      it's not a bug it's feature
      Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

      Comment


      • #4
        виж ремъка дали е натегнат и клемите на акумулатоа да са чисти и въобще кабелите от алтернатора в какво състояние са
        също провери с мултицет как зарежда по спомен трябва да дава между 12,8 и 14,4 според оборотите но не съм сигурен за стойностите. ако бяга от границите имаш проблем в релето/алтернатора.
        '93 ALFA ROMEO 155 2.0 TS
        '98 ALFA ROMEO 166 2.0 V6 TB

        Comment


        • #5
          Колега не съм запознат и ел инсталацията на колата но трябва да има реле което да изгася лампата щом напрежението от алтернатора достигне определена стойност. Щом казваш че си сменил алтернатора и не се е оправило може би релето да е отделно от алтернатора, не е вътре в него, ако е така го смени и трябва да се оправи или даже ако го намериш и разглобиш ако може проблема може да се реши с леко огъване на контактите. Успех
          156 1,8 ТS 99
          Nissan Murano 2005

          Comment


          • #6
            ако като подадеш газ изгасне лампата и след това като паднат оборотите не се запали нищо й няма на колата
            мързи ме да обяснявам що
            Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

            Comment


            • #7
              релето зарежда нормално ,но се включва само след 2000об усещам го по осветлението на купето, иначе акумулаторът да бях го сменял няколко пъти,аз и с него я купих 2002г ,и не беше нов,но примерно зимата нали никой не иска да форсира замръзнала кола,докато я чакаш да позагрее....А пък от друга страна може би е добре това,щом изкара 5 г.а мисля и тази да не го сменям.

              п.п.Акумулаторът е Волво 600Amp.115 min.

              а лампата после не светва,зарежда си нормално,аз все пак мисля че това реле е прикрепено към динамото,ако е извън кажете ми къде е а също си мисля че е електронно т.е. нямя контакти
              alfa romeo33 1,7 16v 137hp 90

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от anatoli
                релето зарежда нормално ,но се включва само след 2000об усещам го по осветлението на купето, иначе акумулаторът да бях го сменял няколко пъти,аз и с него я купих 2002г ,и не беше нов,но примерно зимата нали никой не иска да форсира замръзнала кола,докато я чакаш да позагрее....А пък от друга страна може би е добре това,щом изкара 5 г.а мисля и тази да не го сменям.

                п.п.Акумулаторът е Волво 600Amp.115 min.

                а лампата после не светва,зарежда си нормално,аз все пак мисля че това реле е прикрепено към динамото,ако е извън кажете ми къде е а също си мисля че е електронно т.е. нямя контакти
                Няма как да няма контакти.
                146 1.6 Boxer '96

                Comment


                • #9
                  Лампата си гасне така при всички 33-ки,поне при мойта също е така,а и на предишнта ми пак беше така
                  Lancia Delta HPE 2.0 16V "95
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Сега видях,че става на въпрос за 33-ка .Имал съм три и на трите като ги запаля без да давам гас лампата свети.Като вдигнеш малко оборотите и изгасва.Мисля че няма нужда да се притесняваш

                    Alfa33 1.3 90г.Alfa33 1.5 93г.Alfa33 1.4 94г.Alfa146 1.4TS 97г.Alfa146 1.8TS 99г.Sprint 1.5 78г.Аlfa33 1.7 4x4 91г Sprint 1.7 16V 83г.Alfa145 1.3 96г.Alfa156 2.0 99г.147 1.6 03г.145 2.0 Alfa159 1,9 JTD Ti

                    Comment


                    • #11
                      Напрежението което излиза от буксата за лампата не е същото като това на клемата за акумулатора.По спомени на лампата излизаха към 15-15.5В докато на акумулатора 14.2-14.5В.Ако при включени консумативи на празен ход на акумулатора ти дава 14-14.2В няма от какво да се притесняваш. Минимума е 13.8В.
                      Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                      Opel Astra J
                      ex:
                      Alfa Romeo 164 2.5TD
                      Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                      Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Boby
                        Напрежението което излиза от буксата за лампата не е същото като това на клемата за акумулатора.По спомени на лампата излизаха към 15-15.5В докато на акумулатора 14.2-14.5В.Ако при включени консумативи на празен ход на акумулатора ти дава 14-14.2В няма от какво да се притесняваш. Минимума е 13.8В.
                        Глупости говориш Няма нищо общо с лампата Търтея кат спре да го мързи да обесни че мен ми писна сичко аз да обеснявам Само ше кажа че повечето фолксвагени и те са така
                        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                        sigpic
                        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                        Comment


                        • #13
                          Не казвам,че неговия проблем идва от ниско напрежение от буксата за лампата.Казах какви трябва да са приблизително стойностите.
                          Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                          Opel Astra J
                          ex:
                          Alfa Romeo 164 2.5TD
                          Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                          Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от JORDANGT
                            Сега видях,че става на въпрос за 33-ка .Имал съм три и на трите като ги запаля без да давам гас лампата свети.Като вдигнеш малко оборотите и изгасва.Мисля че няма нужда да се притесняваш

                            Не се притеснявам ни най малко,а и това е проблем който можеше и да не засягам, просто ми е интересно неговото решение,нека капацитетите се произнесат,нали не мислите че производителят (Alfa Romeo)така го е замислил след определен период експлоатация да ни трови живота с разни "особенности"на италианския автомобил".
                            alfa romeo33 1,7 16v 137hp 90

                            Comment

                            Working...
                            X