Известие

Collapse
No announcement yet.

Климатик на 166-ца

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Климатик на 166-ца

    Имам следния въпрос.
    Климатика ми не работеше.Оказа се, че няма никой в системата (фреон).Системата вече е пълна, но в последствие разбрах, че нямам напрежение към съединителя на компресора (незнам точното наименование).Всички възможни предпазители са проверени, релето което е отговорно за тази цел също е в изправност.Единствено в първия момент на пускането на климатика релето щрака за около секунда и идва напрежение на "съединителя".Имате ли предположение от какво може да е? Или евентуално да ме насочите на места, различни от предпазители и релета (тъй като съм сигурен че са изправни) на които да "копая"
    ALFA ROMEO 166 2.0 T.Spark

  • #2
    никои ли не е на "ти"с тоците?
    хайде че се опекаме с децата.
    ALFA ROMEO 166 2.0 T.Spark

    Comment


    • #3
      Как сте го заредили като не ти е работил компресора?
      Един от варянтите е презареден или не достатъчно зареден и още една вероятност пресостата ти е повреден. Кажи какво е правено за да ти кажа повече с това се занимавам.

      Comment


      • #4
        Дойде човека при мен, свърза уред (два стелкови уреда на обща конзола с няколко извода) към системата на климатика и каза, че няма фреон.После пусна въздух от компресорче и остави така известно време да види "дали системата държи вакуум".Каза, че е наред и пристъпи към зареждането с фреон-просто свърза бутилката с фреона към системата на колата чрез стрелковите уреди.След това поиска да запаля колата и да пусна климатика.Това е относно зареждането.След това се оказа, че няма напрежение на пресостата (дано вече не бъркам понятието) и това което направих оттам нататък съм го описал в първия пост.
        ALFA ROMEO 166 2.0 T.Spark

        Comment


        • #5
          Ако не бъркам пресостата е вид ключ... и ако съм прав то за да няма напрежение имаш проблем преди него или в него.

          Извинявам се че се меся в темата, но ми е интересно какво е като проблем.
          2 x Alfa Romeo 164 V6 TB ; Alfa 75 V6 (Still in Project)
          GSM: 0888 520 600

          Comment


          • #6
            И аз сега се занимавам с климатика.Ако ти е ниско налягането в с-мата поне при мен компресора не се включва въобще.Другото което ми идва е много високо.Колко време работи компресора?След като е пълна с-та провериха ли от къде е изпуснала стария фреон?
            Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
            Opel Astra J
            ex:
            Alfa Romeo 164 2.5TD
            Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
            Alfa Romeo 164 2.0T.S.

            Comment


            • #7
              След кратка справка в нета си изясних терминологията.
              Пресостата е точно ключ реагиращ на налягане.
              Като, че ли той ще е виновника.Като стигна до някъде ще пиша за резултат.
              ALFA ROMEO 166 2.0 T.Spark

              Comment


              • #8
                Значи тоя дето ти е зареждал климатика е аматиор и не е ползвал везна според това което си написал и е заредил савсем малко фреон.Същия "дефект" имаше моето купе след като го докарах от Германия компресора включва за няколко секунди и пак изключва защото пресостата пуска компресора при налягане над 2бара и под 1 го спира и всико това защото имаше 30гр фреон.
                Разберете че който ви зарежда климатика без да го пробва за течове с налягане не слага масло с оцветител не вакумира преди зареждането и не ползва електрона везна ви ЛЪЖЕ че така се прави.
                Има варянт от такова зареждане да ви блокира компресора защото няма мазане а маслото е специално и се разтваря в фреона.

                Comment


                • #9
                  При мен пресостата отваря над 3 атмосфери. Пробвах го като надух системата с помпа за гуми до 2 вклу4их климатроника,подадох директен + на котвата,компресора вдигна към 4 атносфери,махнах постоянния + и съединителя остана зацепен.Ремъка разбира се беше разхлабен и преплъзваше.

                  На мен ми вакуумираха с-та,сипаха масло в компресора сипаха и някакво друго масло с фреона с оцверител.Направиха ми сметка 135лв и се охладих на бързо!
                  Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                  Opel Astra J
                  ex:
                  Alfa Romeo 164 2.5TD
                  Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                  Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                  Comment


                  • #10
                    колко събира системата ти? Че тук нямам инфо но е сигурно около 750гр

                    Comment


                    • #11
                      1200 грама.
                      Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                      Opel Astra J
                      ex:
                      Alfa Romeo 164 2.5TD
                      Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                      Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                      Comment


                      • #12
                        е за 1200гр такава е цената просто р12 стана ужасно скъп.

                        Comment


                        • #13
                          Нали е забранен вече и се намирал по втория начин.Затова искам да я направя за Р134.
                          Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                          Opel Astra J
                          ex:
                          Alfa Romeo 164 2.5TD
                          Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                          Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                          Comment


                          • #14
                            добре де,тоз майстор тъй ли не разбира,та ме праща да прозванявам кабелите та да видя къде е прекъснат-все пак с това си вади хляба.и тъй като пак него ще викам,какво е това р12,р134 и ако е фреон кои е по-удачен?маслото задължително ли е и различно ли е от това цветното-с фреона?
                            ALFA ROMEO 166 2.0 T.Spark

                            Comment


                            • #15
                              охо,погледнах темата за гръмналият маркуч на колегата,май ще имаме разговор с майстора преди да започне.вариантът само да зареди системата на нужните атм.,може ли да бъде фатална за компресора и маслото мога ли сам да го проверя?
                              а плевен е толкова далече!
                              ALFA ROMEO 166 2.0 T.Spark

                              Comment

                              Working...
                              X