Известие

Collapse
No announcement yet.

Пастиране..

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Пастиране..

    Тай, нали сега съм пресен пресен собственик на алфичка, реших да я лъсна малко, като се постопли времето...
    И понеже на капака има 2-3 петънца и като цяло ми се вижда, че може и по-лъскава да бъде, да ви питам, ползвате ли такива пасти освен нали за блясък, ми и за един вид защита. Колегата си пастира неговия Saab с цветна паста, като за неговата боя и покри разни дефекти по боята, гледал съм и разни реклами по ТВ, не знам да им вярвам ли?
    Някой който си е имал работа с такива неща, да сподели, моля.
    ‘96 155 2.0 16v ts 150 bhp sport - чукнато, продъъ се на части

  • #2
    Аз си поръчвам шлайф паста от магазин за автобои. Ползвам и от тези течните пасти в тубичките, но те не са особено ефикасни. Те са просто за някои петна които не могат да се изчистят с автошампоан. Цената на тази шлайф паста която полвам аз е 100гр - 5лв. 300гр са достатъчни за цялата кола. После има ефект около 6 месеца.
    Alfa Romeo 155 1.8TS
    Alfa Romeo 156 1.9 16V m-jet

    Comment


    • #3
      Аз ползвах някаква паста, но не видях да има особен ефект, само дето след това едвам си изчистих пластмасите (требва много да се внимава). Някой знае ли дали има по-голям ефект машинното пастиране. Казаха, че заглаждало много драскотини, а и на мен трябвало да помогне. Аз имам малки следи от камъчета по капака и ми се искаше да ги залича, но не съм сигурен дали и машинното пастиране би помогнало. Някой има ли идея дали това е така?!
      Alfa Romeo 145, 1.6i boxer - продадена
      Alfa Romeo 164 Super, 2.0 TSPARK
      Lancia Kappa 2.4 5.20

      Comment


      • #4
        Да след машинното пастиране има много по-голям ефект отколкото на ръка. Но аз съм свидетел на случаи, в които по автомивките направо прецакват боята и после едни разправии... А ако ползваш тези пасти, които са по 500мл (продават се в магазини за автоаксесоари, дори Metro, Mr. Bricolage на цена 7-8лв) забрави да имаш някакъв значителен ефект, да не говорим за следи от камъчета.
        Alfa Romeo 155 1.8TS
        Alfa Romeo 156 1.9 16V m-jet

        Comment


        • #5
          Аз съм много доволен от пастата на 3М. Продава се нливно в магазините за бой на Сикенс и е за всички цветове.Както каза колегата за една кола стигат 300гр. А най добре е да се пастира ръчно с много натискане и повторение, но после ръцете ти :wazuup: за нищо не стават. От моя преден капак не можах да изкарам с нищо набитите гадости единствено тази паста успя част от тях.

          Comment


          • #6
            Аз на моята каква паста ще и подготвя тази есен, живот и здраве после няма да я мисля поне 3 години
            sigpic

            Comment


            • #7
              3M e mnogo hubava polir pasta nai hubavo stava s ma6ina oba4e trqbva da vnimava6 koi 6te q polirva za6toto mnogo burzo svalq boqta az moqta taka qpolirvam .Ima edna s kostenurka narisuvana na kutiqta nanasq6 q4aka6 10min i turka6 s vulnen parcal mnogo e dobra te sa dve ednata e v tubi4ka drugata e v kutiq vzemi tazi v kutiqta ako nestane ot 1viq put probvai2 10leva struva .

              ========================
              Второ предупреждение.
              Пиши на кирилица!!!

              Comment


              • #8
                Я ми кажете струва ли си 80лв за полиране на Голф3 Проблема е следния. Колата е пастирана частично в Германия след което я качват на автовоза и тук дойде мазна и с отвратителен цвят.След измиване с пароструйка вече не е мазна но боята седи като матова и май е избеляла.За да я полират машинно искат 80лв! :wazuup: Дали не е по-добре да взема от тези пасти дет казвате по-горе и да я мина ръчно или да се простя с 80лв?

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Kefo
                  Я ми кажете струва ли си 80лв за полиране на Голф3 Проблема е следния. Колата е пастирана частично в Германия след което я качват на автовоза и тук дойде мазна и с отвратителен цвят.След измиване с пароструйка вече не е мазна но боята седи като матова и май е избеляла.За да я полират машинно искат 80лв! :wazuup: Дали не е по-добре да взема от тези пасти дет казвате по-горе и да я мина ръчно или да се простя с 80лв?
                  Ръчно ще ти се разкаже играта и ефекта няма да е същия ако имаш от малките флексчета (шлайфер) с регулиране на обороти ще можеш да се справиш, като си купиш кече за полиране и една приставка за флекса.Иначе 80лв си заслужава .Ако е много надраскана боята с дълбоки драскотини и дупчици от камъчета по добре да се ориентираш към прелакиране

                  Comment


                  • #10
                    сору ама писах около 30мин, за плирането и стана даиба и компютрите и чудесата

                    много се ядосах утре пак ще пиша.wallbash:

                    но един съвен направи си го сам...никой няма да го направи като теб.

                    Ето ти една снимка от 147мицата

                    sigpic
                    Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
                    " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
                    "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Kefo
                      Я ми кажете струва ли си 80лв за полиране на Голф3 Проблема е следния. Колата е пастирана частично в Германия след което я качват на автовоза и тук дойде мазна и с отвратителен цвят.След измиване с пароструйка вече не е мазна но боята седи като матова и май е избеляла.За да я полират машинно искат 80лв! :wazuup: Дали не е по-добре да взема от тези пасти дет казвате по-горе и да я мина ръчно или да се простя с 80лв?
                      Ако е така както го описваш значи работата върви към пребоядисване. Щом си пастирам колата държи 2-3 месеца и после на места пак липсва големият гланц Но при теб щом след измиване става мат
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Когато дойде колата беше мазна като все едно е мазана с нафта но след избърсване с парцал ставаше лъскава.Измиха я с проструиката((80-90*) това няма ли да скапе лака ако се мие в студено време?) и стана мат.Намазаха я на едно место с паста и стана доста лъскава.Сега се чудя дали да я мина ръчно или машинно. Нова боя няма да стане :wazuup:

                        Comment


                        • #13
                          a след като се пастира, после на автомивакта не е ли по-добре да се минава само с маркуча :>
                          щото като мине през тя машина с четките и за раз бройки ще се смъкне всико :")

                          KGB, ай че вече сме утре :о)
                          ‘96 155 2.0 16v ts 150 bhp sport - чукнато, продъъ се на части

                          Comment


                          • #14
                            Ами ходи на ръ4на автомивка а не на 4етки и няма страшно с пароструиката неможе да се смъкне пастата аз съм работил 2 години на автомивка и моят съвет е ако е много избеляла боята понеже ти беше 4ервена алфата маи да си вземеш паста на TURTTLE WAX тази за която спомена някои с костенурката .Гледаи да е по голяма кутия защото по малките са груби пасти и са за големи драскотини.И не се лъжи да си взимаш паста с цвета на колата те са пълен боклук.А по въпроса за 4ервенита коли те са наи податливи на слън4ева свтлина така 4е ако я пастираш и на ти хареса на места пробваи пак и пак докато ти хареса а и може да падне по бързо от колкото на други цветове.УСПЕХ А и както каза Петко пастираи си я сам
                            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                            Comment


                            • #15
                              Сега последно утре от коя да взимам? Тази насипната на Сикенс или тази с костенурката? Или и двете са една и съща? Реших да я мина първо ръчно и ако не стане добре тогава машинно.С каква кърпа да я търкам?

                              Comment

                              Working...
                              X