Известие

Collapse
No announcement yet.

Върпос за специалисти!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Върпос за специалисти!

    Ситуацията е следната....машина(автомобил или каквото и да е), дизел......лятно време загрява бързо...зимно време едвам отлепя стрелката за температурата.Охладителната течност не се губи(с изключение когато започне да кипи и излиза през капачката).
    Какво е сменено :радиатор и термостат(чисто нови), преглед на гарнитурите....а проблема е все същия.

    п.п Много специалисти се изредиха и само се чешат по главите(вклучително и аз)..даже днес чух за кавитация.....
    Моля ако някой има мнение да сподели!
    Alfa Romeo 146 1,9 JTD-Be yourself!

  • #2
    Перките работят ли?Датчика включва ли когато трябва?Водната помпа проверена ли е?Сега прегрява ли колата?Каква температура държи?Уреда на таблото и датчика за температурата премерени ли са?С климатик или без климатик държи висока температура?Центровката на ГНП-то как е?
    Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
    Opel Astra J
    ex:
    Alfa Romeo 164 2.5TD
    Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
    Alfa Romeo 164 2.0T.S.

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Boby
      Перките работят ли?Датчика включва ли когато трябва?Водната помпа проверена ли е?Сега прегрява ли колата?Каква температура държи?Уреда на таблото и датчика за температурата премерени ли са?С климатик или без климатик държи висока температура?Центровката на ГНП-то как е?
      Както казах-нова водна помпа..и проверено почти всичко,без центровката на ГНП(но каква е връзката???/)...И имайте предвид ,че зимно време не загрява!!!
      Alfa Romeo 146 1,9 JTD-Be yourself!

      Comment


      • #4
        Не беше писал за помпата,но както и да е.
        Разбира се,че има значение центровката.Ще те излъжа кога се получаваше,но мисле,че при голям аванс двигателя загря за 2-3минути на 80*,което е страшно бързо,а при каране каквото и да правиш няма охлаждане.

        Уреда на таблото проверен ли е и датчика? И сега прегрява ли колата?
        Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
        Opel Astra J
        ex:
        Alfa Romeo 164 2.5TD
        Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
        Alfa Romeo 164 2.0T.S.

        Comment


        • #5
          Без излишни глупости в темата по възможност иначе пак трия наред
          Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
          Opel Astra J
          ex:
          Alfa Romeo 164 2.5TD
          Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
          Alfa Romeo 164 2.0T.S.

          Comment


          • #6
            ако дадеш некво инфо какъв двигател точно е ще е по-лесно
            шото дизела верно просто работа ма не са съвсем еднакви сичките
            Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

            Comment


            • #7
              Провери!

              Значи колега имал съм абсолютно същия проблем когато карах дизел /33' 1.8 ТД/и ще ти кажа последователността на евентуалните проблеми през, която минах докато стигнах до решаването им Редът е възходящ по отношение на сложността и цената на ремонта
              1. Хлабав ремък.
              2.Не работещ вентилатор на радиатора.
              3. Неправилен охладителен режим поради запушване на маркучите,особено по тънките или водните магистрали на главата.
              4. Не работеща турбинка на водната помпа.
              5. Изплюла гарнитура на главата,поради прегряване.
              6. Спукана глава между клапаните- лоша нафта.
              7.Минах през всичко това,но при мен се оказа спукана риза !
              Дано съм ти бил полезен! Успех с пожелание дано не са последните 4 проблема
              Карам си петата Alfa - Romeo & Giulietta-почти безпроблемно, и никога не се отказвам!!!И едно МИТО за съпругата !

              Comment


              • #8
                Re: Провери!

                Първоначално публикувано от JORDI
                Значи колега имал съм абсолютно същия проблем когато карах дизел /33' 1.8 ТД/и ще ти кажа последователността на евентуалните проблеми през, която минах докато стигнах до решаването им Редът е възходящ по отношение на сложността и цената на ремонта
                1. Хлабав ремък.
                2.Не работещ вентилатор на радиатора.
                3. Неправилен охладителен режим поради запушване на маркучите,особено по тънките или водните магистрали на главата.
                4. Не работеща турбинка на водната помпа.
                5. Изплюла гарнитура на главата,поради прегряване.
                6. Спукана глава между клапаните- лоша нафта.
                7.Минах през всичко това,но при мен се оказа спукана риза !
                Дано съм ти бил полезен! Успех с пожелание дано не са последните 4 проблема
                Повечето работи са проверени(без 7 и ,но както казах по горе няма загуба на охладителна течност в системата.Вчера я разглобихме..пак и извода до който стигнахме ,че няма достатъчен топлообмен,защото на запален двигател водата в блока достига 135 градуса а в радиатора около 105.Термостата стария и тоз,който го дават в каталога поне на картинка се различават!...т.е може да е грешката в него.Другото което ни направи впечатление,че когато я залалихме откачихме системата от към кранчето за парното ...и вода имаше много малко , но нямаше циркулация, а се движеше на самотек...дори и спря?/!!
                Благодаря ти за написаните възможни неизправости,юе продължаваме да търсим!
                п.п Автомобила не е Алфа , но принципа е еднакъв.
                Alfa Romeo 146 1,9 JTD-Be yourself!

                Comment

                Working...
                X