Известие

Collapse
No announcement yet.

Нормална ли е тази температура?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Нормална ли е тази температура?

    Колеги тази стрелка там ли трябва да стои при условие че пътувам по магистралата с около 120-130км/ч и през целия път е там .Само в града ми загрява на 90 гр.Сменил съм си температурния датчик който е за стрелката и за компютъра понеже ми лъжеше компа че е на 63 градуса мотора ,а му бачкаше перката в същото време и си беше загрял на 90 градуса.Вътре на стрелката показваше също че е загрял.Термостат ли е това или си е нормално всичко?
    sigpic
    punto GT '96

  • #2
    Много е ниска тая температура. Би трябвало стрелката да стои по средата. Вероятно е термостат. Ако двата големи маркуча горе и долу на радиатора загряват едновременно, значи термостата стои постоянно отворен.
    Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

    Comment


    • #3
      На мен за магистрала ми се вижда нормално.На брат ми Пунтото е по съшия начин на 1/4 със 120/130км/ч и на 1/2 в града

      Alfa33 1.3 90г.Alfa33 1.5 93г.Alfa33 1.4 94г.Alfa146 1.4TS 97г.Alfa146 1.8TS 99г.Sprint 1.5 78г.Аlfa33 1.7 4x4 91г Sprint 1.7 16V 83г.Alfa145 1.3 96г.Alfa156 2.0 99г.147 1.6 03г.145 2.0 Alfa159 1,9 JTD Ti

      Comment


      • #4
        Момчета, не се заблуждавайте! Това не е нормална работна температура за двигател, независимо, че е в условия на извънградско каране... То по тази логика, ако я пуснеш на свободна при продължително спускане, температурата ще ти падне на 50градуса и вие пак ще кажете, че е нормално...
        AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
        Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Z:)m
          ... То по тази логика, ако я пуснеш на свободна при продължително спускане, температурата ще ти падне на 50градуса и вие пак ще кажете, че е нормално...
          Нормално е на скорост, без газ, при спускане по баир в студено време да падне температурата, но всеки двигател си има номинална температура на работа и тя трябва да се поддържа, без значение дали е градско, извънградско карането
          _______
          146 JTD - ex
          Renault Megane II 1.5 dci - ex

          Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

          Comment


          • #6
            Така е когато слизам по надолнище пример давам последно като слизах от шипка температурсата почти не се отчете от стрелката и от време на време светваше чек лампата.След като видях грешката пишеше -нереална температура на двигателя.
            sigpic
            punto GT '96

            Comment


            • #7
              И при мен е така от миналата пролет- в града вдига дори и над 90, а извънградско пада 70-80. Не е нормално. Сега съм си намерил термостат -behr за 59лв. и чакам да ми го изпратят от Бургас ,че пак зима идва
              166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от trustworthy

                Нормално е на скорост, без газ, при спускане по баир в студено време да падне температурата, но всеки двигател си има номинална температура на работа и тя трябва да се поддържа, без значение дали е градско, извънградско карането
                А аз си мисля, че при никакви обстоятелства температурата на колата не бива да пада под 84 градуса по *С ако е била вече загряла до около 90*С. А ако това се случва означава, че термостата не функционира добре... мое мнение!
                AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                Comment


                • #9
                  От техническа гледна точка и аз така мисля ,че термостата е причината да не се поддържа тази температура.
                  sigpic
                  punto GT '96

                  Comment


                  • #10
                    според мен е нормално...а колега,ти как определи че вграда ти загрява на 90 гр.С , като приборът ти е без градуси ?... В града ако влезеш в бутаницата,може да ти вдигне и до червеното, а вентилаторите ще ти бачкат като замаяни, но 120-130 с празна кола по магистрала-тия ти показания може и да са нормални....прецени си как е поведението на стрелсата в други режими, и сам ще установиш има ли някаква грешка...успех
                    156-2.4-JTD-99;
                    156-2.4-JTD-SW-01;

                    Comment


                    • #11
                      Според мен е логично по средата на уреда температурата да е нормалната за двигателя а предполагам че тя едва ли е различна от 90 +/- 1-2 градуса.
                      Последното което направих по колата е да сменя термостата с нов.След като го направих ,на дълъг път при температура на околния въздух около10 градуса колата си загря до средата на уреда и повече не падна.Според мен това си е нормалната работа на термостата. Остана ми още един проблем но за него ще пусна отделна темичка .
                      наздраве
                      sigpic
                      punto GT '96

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от mll
                        според мен е нормално...а колега,ти как определи че вграда ти загрява на 90 гр.С , като приборът ти е без градуси ?... В града ако влезеш в бутаницата,може да ти вдигне и до червеното, а вентилаторите ще ти бачкат като замаяни, но 120-130 с празна кола по магистрала-тия ти показания може и да са нормални....прецени си как е поведението на стрелсата в други режими, и сам ще установиш има ли някаква грешка...успех
                        Въобще НЕ си прав! Неможе да ти стигне до червеното ако нямаш някакъв проблем
                        Моят вентилатор работеше като луд и си беше почти винаги до червеното,но след смяна на радиатора повече от 90градуса не вдигна, при температура отвън 39-40градуса,при работа на двигателя на едно място,на климатик!

                        Вдигни си капака на колата и изчисти радиатора с пароструйка от 2-те страни и ще видиш разликата!
                        Смених си и термостата(преди 2-3 седмици), поддържа ми 78-80 градуса извънградско и около 85 градско,но дали е редно да е така НЕЗНАМ
                        Alfa156 Against All

                        Comment


                        • #13
                          Добре, а за колко време ви загряват колите до нормално състояние, 90 градуса примерно?
                          Един приятел ми разправя, че неговата стигала за 7-8 минути до 90 градуса на празен ход и повече температурата не мърдала, пък при мене това става след 20-тата, а иначе при нормално каране до 15 мин. и е загряла до средата /90 градуса/. Дали е нормално или термостата е за смяна?
                          На дълъг път, тази година към морето, с около 140 по магистралата си закова на 90 градуса и не мръдна...
                          Аlfa Romeo 156 16V 1.6 Twin Spark...

                          Comment


                          • #14
                            ако караш по магистрала без буст е нормало, трябва да е с една идея по нагоре ама да приемем че е нормално, термустата знаеш прелполагам да видиш далие е читав по топлината на маркучите
                            но като я нагазиш и вдингеш малко налягане каде отива стрелата???
                            незабравяи че турбината има и водна риза и се охлажда и от водата
                            което не е много правилно според мене но мненията са противоречиви за сега
                            Volvo S80 2.0 T5 180hp
                            Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                            Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                            Comment


                            • #15
                              Повече от 90 градуса не е вдигала нито по магистрала нито в задръстване. С една идея подмине ли 90 чувам как се включва перката и температурата престава да расте. Даже пада малко под 90 и ако отново ги достигне всичко с перката се повтаря.
                              Аlfa Romeo 156 16V 1.6 Twin Spark...

                              Comment

                              Working...
                              X