Известие

Collapse
No announcement yet.

Чукане в ДВГ

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Чукане в ДВГ

    Както някои от вас знаят си взех едно френско недоразумение (има и такива моменти) да карам временно.
    Обаче имам един може би сериозен проблем.Искам компетентни мнения.

    Та...като се запали двигателя(бензин 1.6 8 клапанов тип К7М 75 коня) се чува едно чукане.При увеличаване на оборотите чукането се увеличава.Тук идва интересната част.Когато махна лулата на свещта от 4-ти цилиндър чукането изчезва.При форсиране, при празен ход...абе няма го!

    Идеи?

    == Lancia Delta == 1.6 ІІ i.e. - тоталка
    == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

  • #2
    въпрос. чукането като отметал или от нещо друго???
    Alfa Romeo 146 1.6 Twin Spark to 2.0Twin Spark
    Alfa Romeo 146 1.6 Twin Spark for fun
    Alfa Romeo 146 2.0 TI R.I.P

    Comment


    • #3
      Като от метал.Имам съмнения за биелен лагер или бутален болт.Ако в крайна сметка се окаже едно от двете има ли начин да разбера кое е?

      == Lancia Delta == 1.6 ІІ i.e. - тоталка
      == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

      Comment


      • #4
        Ами според мен е биелен лагер но това е само предположение. "Логиката" ми е следната - като махнеш искрата вече буталото го влече само вала и не чука, а като пу пуснеш искрата вече експлозията го разхлопва. Това пак казвам е "логиката" на един некомпетентен Пиша колкото да не заспя
        sigpic
        156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
        "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

        Comment


        • #5
          по скоро е втулка на бутален болт и аз имам подобен проблем ама на два цилиндъра тряя се отваря споко

          Comment


          • #6
            Страшно съм спокоен...нема ти казвам колко много .Вече почвам да свиквам...на всички коли дето съм карал знам как изглеждат двигателите отвътре.Изключение прави само Ланчата ( пу да не и е уроки сладката ми тя )

            == Lancia Delta == 1.6 ІІ i.e. - тоталка
            == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

            Comment


            • #7
              е ако си карал само италянки не знам защо се учудваш изобщо и с ланчовия мотор ше са запознаеш някои ден

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от 75 2.0 turbo
                е ако си карал само италянки не знам защо се учудваш изобщо и с ланчовия мотор ше са запознаеш някои ден
                Аз пък може да кажа, че на "италианките" най-здравата им част е именно мотора...
                AR 166-ex, FIAT Coupe VFD-ex

                Comment


                • #9
                  пък аз мога да ви кажа, че вече съм бесен...

                  Целия мотор е на части и всичко е здраво????

                  Откъде чука не мога да си обясня...сега виждам, че на изпускателния колектор има една микропукнатина,Възможно ли е от нея да е издавало звуци, подобни на чукане при всяка експлозия?? И затова да е спирало, когато махна лулата на свещта?Струва ми се невероятно, но не знам какво да мисля в момента вече

                  == Lancia Delta == 1.6 ІІ i.e. - тоталка
                  == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Слав
                    пък аз мога да ви кажа, че вече съм бесен...

                    Целия мотор е на части и всичко е здраво????

                    Откъде чука не мога да си обясня...сега виждам, че на изпускателния колектор има една микропукнатина,Възможно ли е от нея да е издавало звуци, подобни на чукане при всяка експлозия?? И затова да е спирало, когато махна лулата на свещта?Струва ми се невероятно, но не знам какво да мисля в момента вече
                    Напълно възможно колега. Когато има пробив близо до изпускателните отвори се чува звук наподобяващ чукане на метал в метал в висока честота. И както го описваш, ако няма други проблеми вероятно това е причината.
                    Alfa Romeo Stelvio 2.0T
                    Toyota RAV4.4 2.2 D-CAT

                    Comment


                    • #11
                      В крайна сметка биелният лагер на 4-ти цилиндър, въпреки че изглежда перфектен има 16 стотни луфт.Взимам нови лагери и шлайфам вала...това е равносметката

                      == Lancia Delta == 1.6 ІІ i.e. - тоталка
                      == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

                      Comment


                      • #12
                        Къде ще ходиш да ти го шлайфат
                        1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
                        и делта

                        Comment


                        • #13
                          Ми вече го шлайфах в Перник в една работилница, която само с това се занимава от доста години.

                          == Lancia Delta == 1.6 ІІ i.e. - тоталка
                          == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

                          Comment


                          • #14
                            Ееее познах май за съжаление . . . аз съм в същите .айна затова отгатвам без жокер.
                            sigpic
                            156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                            "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от isoiso
                              Ееее познах май за съжаление . . . аз съм в същите .айна затова отгатвам без жокер.
                              Мда позна
                              Вече ми мина ядът, така че всичко отново е прекрасно :P

                              == Lancia Delta == 1.6 ІІ i.e. - тоталка
                              == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

                              Comment

                              Working...
                              X