Известие

Collapse
No announcement yet.

Интеркулер на 2.4

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Интеркулер на 2.4

    Колеги искам да питам просветените за мнение:

    1. Има ли смисъл без да съм сменял турбината, само с чип е колата (вдигнато е и налягането й, предполагам), да си сложа по-голям кулер?

    2. Има ли смисъл да се пипа нещо по генерацията на дизела, с цел да се постигнат по-добри динамични характеристики, а не звук (при дизела ефектът ще е супер )?
    Alfa Romeo Stelvio 2.2 JTDm Q4 Lusso, Alfa 166 2.4 JTD 20V, Alfa 159 2.0 JTDm, Piaggio NRJ Power DT; EX: Alfa Romeo Giulietta MA; Alfa Romeo 166 JTD; Alfa Romeo 156 SW 1.9 16v JTD; Alfa Romeo 156 2.4 jtd, Alfa 147 TS, Chrysler Grand Voyager 2.8

  • #2
    http://www.alfaowner.com/Forum/tuning-a ... 0-bhp.html
    Fiat Punto 1.9 JTD
    Alfa Romeo 156 2.4 JTD
    sigpic

    Comment


    • #3
      Тази тема е за тунинг раздела...

      Иначе относно въпросите, естествено че има. Аз съм ги напривил всичките неща за които питаш.
      sigpic
      Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
      " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
      "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

      Comment


      • #4
        Тази тема е за тунинг раздела...

        Иначе относно въпросите, естествено че има. Аз съм ги напривил всичките неща за които питаш.
        Извинявам се, но въпросът е и технически по-принцип...
        Ако трябва я преместете....




        Първоначално публикувано от Alfamaniak
        http://www.alfaowner.com/Forum/tuning-and-upgrades/87227-156-2-4-jtd-project-250-bhp.html
        От прочетеното и това което разбрах, май трябва да сменям турбо, инжектори - а най добре на 2.4 20V да мина.

        Доста са противоречиви мненията за генерацията....

        Моята идея е дали само с ремап, без да сменям турбото, ще има смисъл от тези 2 операции?
        Alfa Romeo Stelvio 2.2 JTDm Q4 Lusso, Alfa 166 2.4 JTD 20V, Alfa 159 2.0 JTDm, Piaggio NRJ Power DT; EX: Alfa Romeo Giulietta MA; Alfa Romeo 166 JTD; Alfa Romeo 156 SW 1.9 16v JTD; Alfa Romeo 156 2.4 jtd, Alfa 147 TS, Chrysler Grand Voyager 2.8

        Comment


        • #5
          На 10В им е много тъпо направена главата по отношение на входящите колектори. Има много завойчета и ръбове. Абе по-зле е от лада. При 20В сигурно е по-добре.

          За генерацията - ефекта, който да очакващ е подобен на този от филтъра - има,но няма да са чудеса.

          За интеркулера виж not2fast.com поиграй си с калкулатора и ще видиш какво прави кулера с по-висока ефективност.

          Абе като се виджаме в Пловдив следващия път ще те светна и нещо друго.

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от robkobg
            На 10В им е много тъпо направена главата по отношение на входящите колектори. Има много завойчета и ръбове. Абе по-зле е от лада. При 20В сигурно е по-добре.

            За генерацията - ефекта, който да очакващ е подобен на този от филтъра - има,но няма да са чудеса.

            За интеркулера виж not2fast.com поиграй си с калкулатора и ще видиш какво прави кулера с по-висока ефективност.

            Абе като се виджаме в Пловдив следващия път ще те светна и нещо друго.
            Мерси за инфото, ама не мога да се сетя кой си. Извинявай, дано не те обиждам.
            Поне колата да ти пишеше....
            Иначе предполагам на 20.10 ще е следващата среща и ако идваш ще се видим....
            Alfa Romeo Stelvio 2.2 JTDm Q4 Lusso, Alfa 166 2.4 JTD 20V, Alfa 159 2.0 JTDm, Piaggio NRJ Power DT; EX: Alfa Romeo Giulietta MA; Alfa Romeo 166 JTD; Alfa Romeo 156 SW 1.9 16v JTD; Alfa Romeo 156 2.4 jtd, Alfa 147 TS, Chrysler Grand Voyager 2.8

            Comment


            • #7
              Значи има "чип" ремап за стандартна кола, да речем от 136 коня става 170коня с "чипа" на Digitaltuning.bg една много сериозна и доказала се отдавна фирма. Аз лично съм с техен чип от вече 100 000км.

              АКО обаче, решиш да махаш катализатора (при теб е май един) и да сложиш Free-flow задно гърне, в комбинация с по-голям предно разположен интеркоолер FMIC и накрая завършиш нещата с подходящ въздушен филтър....то ТОГАВА

              СЕ прави друг "чип" ремап, ДигиталТунинг могат да ти го направят....то тогава отиваш да речем от 136 на 180-200коня в зависимост от това как е направен ремапа "чипа" според твойте изисквания и от това как е изпълнена конфигурацията от филтри, генарация и коолер.

              Тоест от стандартна кола 2.4жтд 136 коня можеш да отидеш на около 190коня и 450НМ....с едно 2 000лв.

              Разбира се колата трябва да ти е в перфектно техническо състояние.

              Ако имаш въпроси питай.
              sigpic
              Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
              " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
              "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

              Comment


              • #8
                Мерси много,
                чипът ми е правен при Бобо, където мисля да правя и другите неща (ако ми обърнат внимание ), но както казваш колата сега трябва да е към 170 к.с. При прегледа колата се оказа че наистина е много добре като двигател (даже Бобо каза че "отдавна не му е почвал деня с хубава кола" - дано е така наистина), но преди да продължим ще се тества пак.
                Имам и риплейсмънт КиН, който ако се освободи място след смяна на кулера, ще сменя с по-голям конус.

                Явно обаче сегашния ремап е почти излишен, щом след последваща интервенция се налага нов (плащаш двойно, но апетитът идва с яденето).

                Твърдо съм решен да действам нататък, въпросът е дали да сменям само кулер и то с колко голям (защото от форума на тунинг.бг ми стана ясно че за всяка кола е индивидуално), после генерация или в обратна последователност и накрая нов ремап...

                Та ми е любопитно дали някой с такъв мотор е правил подобно нещо и ми е любопитно какъв е резултата и като пари, и като изпълнение и като ефект.
                Alfa Romeo Stelvio 2.2 JTDm Q4 Lusso, Alfa 166 2.4 JTD 20V, Alfa 159 2.0 JTDm, Piaggio NRJ Power DT; EX: Alfa Romeo Giulietta MA; Alfa Romeo 166 JTD; Alfa Romeo 156 SW 1.9 16v JTD; Alfa Romeo 156 2.4 jtd, Alfa 147 TS, Chrysler Grand Voyager 2.8

                Comment


                • #9
                  Монтажа на моят интеркоолер е правен при Драго, тоест в Екстриим Тунинг (Бобо).

                  Както и махането на катализаторите и праването на задното гърне пак са при Драго правени.

                  Въздушния филтър е важно да е изолиран от топлия въздух в двигателя...драго също може да ти го монтира.

                  Щом чипа ти е от Бобо, той може да ти каже горе долу колко коня е колата. След всичките модификации е препоръчително пак да се направи нов "чип" за да може да се използват напълно направените модифиикации, иначе ефект ще има, но ще е малък.


                  пс: чиповете на www.digitaltuning.bg за мен са едни от най-качествените в Европа, но и си струват определената цена.
                  sigpic
                  Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
                  " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
                  "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от robkobg
                    Абе като се виджаме в Пловдив следващия път ще те светна и нещо друго.
                    Я кажи сега, че нямам търпение.....
                    Alfa Romeo Stelvio 2.2 JTDm Q4 Lusso, Alfa 166 2.4 JTD 20V, Alfa 159 2.0 JTDm, Piaggio NRJ Power DT; EX: Alfa Romeo Giulietta MA; Alfa Romeo 166 JTD; Alfa Romeo 156 SW 1.9 16v JTD; Alfa Romeo 156 2.4 jtd, Alfa 147 TS, Chrysler Grand Voyager 2.8

                    Comment

                    Working...
                    X