Известие

Collapse
No announcement yet.

Бензинова помпа на пунто GT

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Бензинова помпа на пунто GT

    Колеги имам следния пробем.
    Бензиновата ми помпа не работи на контакт ,а само на стартер и след като запали колата разбира се. По този начин не пали от първия път а, а когато почна да въртя на стартер налягането започва да се покачва и след 2-3-4 секунди започва възпламеняването в цилиндрите и след това запалва криво-ляво.
    Нормално ли е така да не ми работи на контакт помпата за да си качи нужното налягане или имам накакъв електрически проблем.
    sigpic
    punto GT '96

  • #2
    здр

    колега на повечето нови автомобили помпата не върти на контакт,но за сметка на това ако всичко ти е наред в горивната с-ма трябва винаги да има налягане,ако ти губи налягане имаш проблем и трябва да го отсраниш,успех
    145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

    Comment


    • #3
      Нормално ли е така да не ми работи на контакт помпата
      За мен не е нормално Трябва да работи малко на контакт и да спре,затова има реле помпата и след това като завъртиш вече да си върти нон стоп
      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

      Comment


      • #4
        Mury и аз съм на твоето мнение и затова пуснах темата за да събера възможно много мнение за да разбера какво да правя.Все пак идва зима и с това палене ще ми пада акумулатора.И ако се сменя нещо, помпата ли трябва да сменя или нещо друго.Понеже помпата се предлага и само като ел. двигател и като цялата със сонда и нивомер.
        Другият вариант, който виждам е да закрам колата на някой "майстор" и да ми каже че всичко ми е "наред". При условие , чв всички други пунто-та с двигатели различни от моя (за пример давам 1.2) помпата си въртяла на контакт. Според вас помпата с това реленце за време трябва ли да има предпазител?
        sigpic
        punto GT '96

        Comment


        • #5
          Според мен не ти е в час релето или е изгоряли,но направо я закарай тукhttp://clubalfaromeo.com/forum/viewtopic.php?t=10814 Бобо ще ти помогне 100% но се обади предварително да се разберете
          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

          Comment


          • #6
            Re: Бензинова помпа на пунто GT

            Първоначално публикувано от jblmusic
            Колеги имам следния пробем.
            Бензиновата ми помпа не работи на контакт ,а само на стартер и след като запали колата разбира се. По този начин не пали от първия път а, а когато почна да въртя на стартер налягането започва да се покачва и след 2-3-4 секунди започва възпламеняването в цилиндрите и след това запалва криво-ляво.
            Нормално ли е така да не ми работи на контакт помпата за да си качи нужното налягане или имам накакъв електрически проблем.
            Не ги слушаи тия дето не са виждали бърза кола ( без да се обиждат по надолухората)
            Пич аз съм пипал 2 ГТта(едно мое и едно чуждо) едното е много бързо другото по бавно
            Нормално е да е така!
            На регулатора на горивото като я изгасиши след 1 час и пада до към 1 бар и по малко въпреки че помпата е валбро.
            Само когато си на стартер помпата върти и всички ГТ та палят така просто италянеца така го е измислил.Не се притесняваи ако има нещо друго питаи спокойно.
            Volvo S80 2.0 T5 180hp
            Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
            Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

            Comment


            • #7
              OK дотук ясно . Може ли да се побългари да стане като другите.Притеснява ме факта че като падне под -10 градуса навън и ще върти и ще пали от 3-4 път.Още една помпа?Все пак ще се мисли и за в бъдеще...
              П.С. На Бобо колата я видяхме на феста как върви.
              sigpic
              punto GT '96

              Comment


              • #8
                П.С. На Бобо колата я видяхме на феста как върви.
                Къде па я виде Иначе щом Орлин казва така,значи най-вероятно е така
                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                Comment


                • #9
                  Една "убава" 164-ка турбо с много "яки" настройки
                  нищо лично
                  sigpic
                  punto GT '96

                  Comment


                  • #10
                    Е па тази кола е на Григор.
                    Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                    ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от pr_00f
                      Е па тази кола е на Григор.
                      голем турбошлеп
                      Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                      Comment


                      • #12
                        А какво мислите ако сложа втора бензинова помпа последователно отпред в коша разбира се?
                        sigpic
                        punto GT '96

                        Comment


                        • #13
                          какво искаш да постигнеш ??
                          повече дебит?? или какво
                          Ако ще слагаш по големи инжектори(300cc) ( и турбина) -да тогава на тази помпа дебита не и стига трябва ти Valbro 255 ако не се лъжа за модела но това е само ако си над 170 - 180Hp
                          Но зимата си пали както трябва ,а не от 4 път
                          помпата вдига налягане някаде към 3 тото завъртане(секунда)
                          а ако искаш да я пускаш по рано най - добре си прекараи един + и през едно цк (мързеливо) ключе , преди да палиш го задържаш за 3 секунди и след това на контакт и палиш.
                          Успех с турбинката
                          за феста нямаше как да видите бързото пунто но догодина живот и здраве ще видим
                          има резултати на 400м пуснал съм там колко дава , но големи инжектори ,голяма турбина друг колектор, регулатор на горивото, буст контолер, генерация, голям кулер, къстъмизиран чип за по голяма турбина.
                          Volvo S80 2.0 T5 180hp
                          Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                          Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                          Comment


                          • #14
                            Да както каазх за в бъдеще ще е от полза понеже мисля да сменям инжекторите, кулера ,нови оплетени колектори с равни дължини, разбира се и подходяща електроника за управление на всичко както трябва.
                            Но всичко малко по малко за да може удоволствието да е по - дълго .
                            И все пак ако има други колеги с GT ,които пишат в този форум нека споделят и те мнение, че в фиат форума се карат само 1.2 и 1.6 .
                            Наздраве
                            sigpic
                            punto GT '96

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от jblmusic
                              Да както каазх за в бъдеще ще е от полза понеже мисля да сменям инжекторите, кулера ,нови оплетени колектори с равни дължини, разбира се и подходяща електроника за управление на всичко както трябва.
                              Но всичко малко по малко за да може удоволствието да е по - дълго .
                              И все пак ако има други колеги с GT ,които пишат в този форум нека споделят и те мнение, че в фиат форума се карат само 1.2 и 1.6 .
                              Наздраве
                              Май не си виждал колко е малак колектора на пунтото.Инжектори няма смисал без да слагаш голяма турбина.Ако мислиш новата турбината пак да е от отзад няма как да направиш равни рънери, а и при тази кола това не е важно толкова и без това оригиналния е супер зле и се цепи като на дърт циганин петите.Иначе ако искаш още някои кон имам 2 вида чипове за IHIто и за по голяма турбина , само пунтото да ти е ГТ1 и ГТ2 версия
                              обади нйакой път да съберем сектата ГТ
                              Volvo S80 2.0 T5 180hp
                              Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                              Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                              Comment

                              Working...
                              X