Известие

Collapse
No announcement yet.

Диагностика на грешки при Крома

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Диагностика на грешки при Крома

    Колеги, помагайте. Кромата ми умря внезапно. Стартера върти, ремъка е здрав , а колата не ще да запали. Не идва ток към свещите и към дюзите. Двигателя е 2,5 шест цилиндров от Алфа Ромео с компютър BOSCH MOTRONIC. Има ли начин да се диагностицира грешка, както при Типото, с кламер в диагностичния куплунг на компютъра и съответния код за грешка на всеки датчик.
    Не мога и да я тегля до сервиз, защото броните и са тунинговани и са до земята, а дупки за теглич няма.

    Предварително благодаря за всяка помощ.

  • #2
    Мога да ти дам някаква информация но нещо в датата не мога да намеря алфа двигател с мотроник система има само с L-JETRONIC а ако са му пресадили по някакъв начин система мотроник кажи от кой тип е тука в този раздел бях пуснал една тема и има описанието на няколко системи това е темата http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopi ... hlight=bos
    156 1,8 ТS 99
    Nissan Murano 2005

    Comment


    • #3
      Здравей колега, значи колата е 93 година 2,5 V6 до колкото знам двигателите са на Алфа Ромео, на компютъра пише следното:

      BOSCH MOTRONIC

      0 261 200 660 000
      078

      Друго незнам, колата не е правила никакви проблеми до сега.

      Comment


      • #4
        Съжелявам но не мога да ти помогна имам описание на някой мотроници виж снимката http://clubalfaromeo.com/forum/download.php?id=1869
        но трябва да ми кажеш от кой тип е
        156 1,8 ТS 99
        Nissan Murano 2005

        Comment


        • #5
          А как да разбера от кой тип е?

          Comment


          • #6
            Малко ме затрудняваш виж по какъв начин отчита количеството въздух MAP MAF или е с клапа механичен ако занаеш ламбда сондата с колко кабела е запалването дали е дистрибуторно (с капачка и палец) или е бездистрибуторно с бубини . По късно вечерта ще ти кача нещо подобно на описанието което ми дадеш . По принцип ще гледам и да е за същия вид двидател 2,5 В6 мисля че там вариантите на са много.
            156 1,8 ТS 99
            Nissan Murano 2005

            Comment


            • #7
              Има дебитомер бош с клапа която се движи от засмуквания въздух, запалването е с шест бубини бездистрибуторно, за ламбдата нямам идея.

              Comment


              • #8
                Сега разглеждам книгата и виждам че има пуснато това което ти търсиш във линка на по предния пост има описание на MOTRONIC ML4.1 която трябва да е моного подобна или като твоята и има функция за четене на грешките ако не знаеш кой код какво трябва да значи ще ти пусна само тях и стъпките за диагностициране при проблем с паленето
                156 1,8 ТS 99
                Nissan Murano 2005

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от VET
                  А как да разбера от кой тип е?
                  Това намерих ->

                  FIAT CROMA 2.5 V6
                  engine: 834 G.000
                  Bosch Motronic M1.7

                  В този линк има обяснение как се "вадят" кодове за Алфа 164 с М1.7
                  http://www.digest.net/alfa/FAQ/164/94motron.htm
                  Alfa 145 1.3, 75 TS, 166 2.4 mjet

                  Comment


                  • #10
                    Много Ви благодаря колеги, довечера ще пробвам. Само не ми стана много ясна процедурата. Значи давам на контакт и натискам газта 5 пъти и тук нещо превода ми куца.
                    А можете ли да ми кажете как мога да замеря датчика на "Хол" който се оказа на шайбата на коляновия вал. Самия датчик е с три извода/кабела/, и какво трябва да показва?

                    Приятен ден

                    Comment


                    • #11
                      Нали ти писах ще прочетеш тук http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopi ... hlight=bosза montronic ML 4.1 motronic 1.6 e доразвитие на тази система
                      156 1,8 ТS 99
                      Nissan Murano 2005

                      Comment


                      • #12
                        Здравейте колеги, значи снощи пробвах тази схема с примигванията която ми прати колегата JJJ, обаче нищо не стана. Както е описано по-долу това трябва да означава, че няма захранване към компютъра. Системата е наистина BOSCH MOTRONIC 1.7. Ако можете да ми кажете и от къде се захранва компютъра или някаква ел. схема ще съм много благодарен.

                        Лек и успешен ден на всички.

                        Comment


                        • #13
                          + на 26
                          - на 6, 28, 34, 55
                          + през контакт 54 или 62
                          A20DTH ЖТД ама не баш
                          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                          Comment


                          • #14
                            Здравейте колеги, проблема е решен. Оказа се че главното реле което захранва дюзите и помпата, и свещите е сдало багажа. Сменихме го и сега всичко е наред.

                            Хиляди благодарности на всички които се отзоваха и ми помогнаха.

                            А ако не ставам нахален, може ли да ми кажете как се регулират клапаните на този мотор 2,5 V6 с 12 клапана. Изпускателните се регулират с контра гайки, но смукателните са или с хидравлични повдигачи или с пулове, ама не се вижда. Проблема е че много щракат клапаните.

                            Предварително благодаря и пожелавам лек и успешен ден на всички любители на италианските автомобили.

                            Comment

                            Working...
                            X