If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Лейкопласт и после се боядисва в черно.
За мен това е единственият метод!
Евтино, издръжливо.
Моят до сега са го ``ремонтирали`` по същият начин италиянците! Обаче така се губи еластичността на връзката между кутията на въздушния филтър и двигателя. Точно поради тази причина не може да се използва и прав маркуч, а вътрешния диаметър мисля, че е 72мм.
Благодаря за предложенията! Дано да има и други решения.
Alfa 155 1.8 92g. - Винаги в сърцето ми.
Alfa 166 2.0 T.S. 2000g. - Перфектната кола!
"If the sun refused to shine, I would still be loving you.
When mountains crumble to the sea, there will still be you and me."
Аз на моят му навих бишоп, стана здрав, след няколко месеца пак беше скъсан, пак увиване, не знам за какво толкова му е еластичноста, ако се намери приложение от друга марка да сподели.
sigpic ex Аlfa Romeo 156 2.0 16V TWIN SPARK mod '99 замина...
0889 636 093
........не знам за какво толкова му е еластичноста,........
Двигателя се тресе а филтърната кутия - не! То за това и се къса проклетият ``маркуч``.........
Alfa 155 1.8 92g. - Винаги в сърцето ми.
Alfa 166 2.0 T.S. 2000g. - Перфектната кола!
"If the sun refused to shine, I would still be loving you.
When mountains crumble to the sea, there will still be you and me."
Аз моят също го залепих със силикон и после с бишоп лента. Първият път го лепих само с бишоп лента но с времето се свива и отвори още по големи дупки. Първо измих с кореселин шубаво, после надрасках гумата с шкурка и накрая пак намотах с лентата но този път силикона не позволява лентата да стиска в каналите и да пропада. Ето как стана
Аз моят също го залепих със силикон и после с бишоп лента. Първият път го лепих само с бишоп лента но с времето се свива и отвори още по големи дупки. Първо измих с кореселин шубаво, после надрасках гумата с шкурка и накрая пак намотах с лентата но този път силикона не позволява лентата да стиска в каналите и да пропада. Ето как стана
Струва ми се че тоя силикон дето си ползвал е най простия.
Какво мислиш че ще се случи с него от бензиновите пари в маркуча... Почти съм сигурен че ще се разложи
При мен няма бензинови пари. Силикона може да е най простият който е за прозорци и т.н но е масло устойчив и даже си го ползвам по гарнитурите на двигателя и досега никъде не съм имал проблем с него.
Аз на моят му навих бишоп, стана здрав, след няколко месеца пак беше скъсан, пак увиване, не знам за какво толкова му е еластичноста, ако се намери приложение от друга марка да сподели.
Колеги в магазините за електроматериали се продават най различни изолационни ленти на различни фирми.... устойчиви на температура,масло и агресивна среда...аз да ви кажа използвам в работата си Бишоп на една американска фирма -"Плимут" ... бишоп 962 и изолационна лента 85 ... колегата който каза че се свива е много прав но не го е намотал както трябва... хубавото на бишопа е че вулканизира т.е. става идеален за подобни интервенции а изолоционната лента е перфектна за покривен слой на бишопа за да не се наранява.
Да посъживя малко темата-понеже и моят въздуховод е скъсан на сгъвките и съм го олепил яко и доста сполучливо с изолирбанд и отгоре с няколко слоя от едно тиксо,което уж съдържа алуминий.Проблемите,които идваха от тоя въздуховод изчезнаха,но все ме гложди,че трябва да има начин да се направи по-добре и веднъж завинаги.Да уточня,че става дума за 155-ца и оригинални въздуховоди май никъде не се намират.Та почнах да се замислям за решение от алуминиеви тръби+силиконови маркучи,каквито се използват в комплектите за студен въздух или в турбо-пътищата.Обаче проблемът е в това,че трябва да се прави нещо по поръчка,щото в моя въздуховод влизат две тръбички-за моторчето за празен ход и за маслените пари...та просто не знам какво може да се пригоди.Мислех си за някакъв алуминиев/меден тройник,но не мога да намеря точно такова нещо.Някой от вас дали е виждал подобно решение?
щом си от търново колега, отиваш на моргата на 36-та улица /тая от кръговото на телферите, нагоре към детелината/. изравяш си един маркуч, смъкваш някой лев от цената че малко се надуват и си свиркаш.
Comment