Известие

Collapse
No announcement yet.

Начин да се поправи скъсан въздуховод!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Лейкопласт и после се боядисва в черно.
    За мен това е единственият метод!
    Евтино, издръжливо.
    145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

    www.ClassicCar-bg.com

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Speeder Покажи съобщение
      Лейкопласт и после се боядисва в черно.
      За мен това е единственият метод!
      Евтино, издръжливо.
      Моят до сега са го ``ремонтирали`` по същият начин италиянците! Обаче така се губи еластичността на връзката между кутията на въздушния филтър и двигателя. Точно поради тази причина не може да се използва и прав маркуч, а вътрешния диаметър мисля, че е 72мм.
      Благодаря за предложенията! Дано да има и други решения.
      Alfa 155 1.8 92g. - Винаги в сърцето ми.
      Alfa 166 2.0 T.S. 2000g. - Перфектната кола!
      "If the sun refused to shine, I would still be loving you.
      When mountains crumble to the sea, there will still be you and me."

      Comment


      • #18
        Аз на моят му навих бишоп, стана здрав, след няколко месеца пак беше скъсан, пак увиване, не знам за какво толкова му е еластичноста, ако се намери приложение от друга марка да сподели.
        sigpic
        ex Аlfa Romeo 156 2.0 16V TWIN SPARK mod '99 замина...
        0889 636 093

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от raiders Покажи съобщение
          ........не знам за какво толкова му е еластичноста,........
          Двигателя се тресе а филтърната кутия - не! То за това и се къса проклетият ``маркуч``.........
          Alfa 155 1.8 92g. - Винаги в сърцето ми.
          Alfa 166 2.0 T.S. 2000g. - Перфектната кола!
          "If the sun refused to shine, I would still be loving you.
          When mountains crumble to the sea, there will still be you and me."

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Ass Покажи съобщение
            Двигателя се тресе а филтърната кутия - не! То за това и се къса проклетият ``маркуч``.........
            Освен това като даваш газ мотора в никакъв случей не стои неподвижен напротив толкова много мърда че неможете да си представите
            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
            sigpic
            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

            Comment


            • #21
              Мнда, пък и една температурна амплитуда се получава понякога...
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment


              • #22
                Аз моят също го залепих със силикон и после с бишоп лента. Първият път го лепих само с бишоп лента но с времето се свива и отвори още по големи дупки. Първо измих с кореселин шубаво, после надрасках гумата с шкурка и накрая пак намотах с лентата но този път силикона не позволява лентата да стиска в каналите и да пропада. Ето как стана

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от chavetoo Покажи съобщение
                  Аз моят също го залепих със силикон и после с бишоп лента. Първият път го лепих само с бишоп лента но с времето се свива и отвори още по големи дупки. Първо измих с кореселин шубаво, после надрасках гумата с шкурка и накрая пак намотах с лентата но този път силикона не позволява лентата да стиска в каналите и да пропада. Ето как стана
                  Струва ми се че тоя силикон дето си ползвал е най простия.
                  Какво мислиш че ще се случи с него от бензиновите пари в маркуча... Почти съм сигурен че ще се разложи
                  Alfa romeo Alfetta 2.0 QO
                  Alfa Romeo 90 V6 2.5 QO

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от zdravio Покажи съобщение
                    1.2 16V 3 цилиндъра ? искаш да кажеш 1000 кубикова най-вероятно?
                    1.2 е 12V

                    Comment


                    • #25
                      Моят го поправих, като си взех нов от Алекс Ауто за 90 лв.
                      Очаквах да е по-скъп честно казано.
                      FORD FOCUS ST 2.0 EcoBoost 250 hp, 13'
                      LANCIA DELTA III 1.9 Twin Turbo Multijet 190 hp. 844A1000 EXECUTIVE 10`
                      LANCIA LYBRA 2.4 jtd 140+ hp. 839A6000 EXECUTIVE 02`
                      LANCIA LYBRA 2.4 jtd 150+ hp. 841C.000 EXECUTIVE 03`ex.
                      ALFA ROMEO 156 1.6 TS 16V AR67601, ГИ 97`ex.
                      LANCIA DEDRA 1.6 835A1000 90`ex.

                      Comment


                      • #26
                        При мен няма бензинови пари. Силикона може да е най простият който е за прозорци и т.н но е масло устойчив и даже си го ползвам по гарнитурите на двигателя и досега никъде не съм имал проблем с него.

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от raiders Покажи съобщение
                          Аз на моят му навих бишоп, стана здрав, след няколко месеца пак беше скъсан, пак увиване, не знам за какво толкова му е еластичноста, ако се намери приложение от друга марка да сподели.
                          Бишопът не държи на температура

                          Comment


                          • #28
                            бишоп

                            Първоначално публикувано от Stranger65 Покажи съобщение
                            Бишопът не държи на температура

                            Колеги в магазините за електроматериали се продават най различни изолационни ленти на различни фирми.... устойчиви на температура,масло и агресивна среда...аз да ви кажа използвам в работата си Бишоп на една американска фирма -"Плимут" ... бишоп 962 и изолационна лента 85 ... колегата който каза че се свива е много прав но не го е намотал както трябва... хубавото на бишопа е че вулканизира т.е. става идеален за подобни интервенции а изолоционната лента е перфектна за покривен слой на бишопа за да не се наранява.
                            GTV 2.0 TS 16V 1998
                            HYUNDAI I20 1.1 CDRi 2013

                            Comment


                            • #29
                              Да посъживя малко темата-понеже и моят въздуховод е скъсан на сгъвките и съм го олепил яко и доста сполучливо с изолирбанд и отгоре с няколко слоя от едно тиксо,което уж съдържа алуминий.Проблемите,които идваха от тоя въздуховод изчезнаха,но все ме гложди,че трябва да има начин да се направи по-добре и веднъж завинаги.Да уточня,че става дума за 155-ца и оригинални въздуховоди май никъде не се намират.Та почнах да се замислям за решение от алуминиеви тръби+силиконови маркучи,каквито се използват в комплектите за студен въздух или в турбо-пътищата.Обаче проблемът е в това,че трябва да се прави нещо по поръчка,щото в моя въздуховод влизат две тръбички-за моторчето за празен ход и за маслените пари...та просто не знам какво може да се пригоди.Мислех си за някакъв алуминиев/меден тройник,но не мога да намеря точно такова нещо.Някой от вас дали е виждал подобно решение?

                              Comment


                              • #30
                                щом си от търново колега, отиваш на моргата на 36-та улица /тая от кръговото на телферите, нагоре към детелината/. изравяш си един маркуч, смъкваш някой лев от цената че малко се надуват и си свиркаш.
                                точка

                                Comment

                                Working...
                                X