Известие

Collapse
No announcement yet.

Blow Off Valve ....търся съвет за тази кпапа??

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Blow Off Valve ....търся съвет за тази кпапа??

    Искам да сложа тази джаджа ....знаете ли нещо за нея,каде могат да ми я монтират и какъв ще ефекта от нея...предимства и недостатаци моля?
    Мерси предварително! :P
    Alfa 156....2,4 JTD!

  • #2
    Турбокомпресор имаш ли? Само не казвай че двигателя е jtd

    ------------------------------------------------------------------
    Покажи ми смисъла от коментара ти!

    MrX
    Alfa 145 1.3, 75 TS, 166 2.4 mjet

    Comment


    • #3
      Виш тук това е от БМВ форума там има много писано за турбините
      НЕ е зле обаче да оточниш каква е колата и какъв е двигателя .
      друг проблем със турботата е тяхната инертност и зависимост от оборотите на двигателя. 80,000 оборота са много- докато се развърти и почне да прави налягане, минава време. това време е известно като "турбо закъснение" (turbo lag). технологията е напреднала доста и днешните турбо апликации са почти лишени от лаг. как? ми просто ползват повече и по-малки турбота. колкото по-малко турбо-то толкова по-бързо се развърта. добре, ами ако не прави достатъчно налягане? тогава се слагат 2, или 4 и тн. различните фирми обичат различни решения. мазда слага 2 малки един след друг, нисан и митсубиши ги слагат един до друг (всеки храни една страна цилиндри). тойота слага 2 последователни но първото е малко (са ниски обороти) а второто- по-голямо, по-бавно развъртащо се, за високи обороти където малкото вече не му достига капацитет. ауди са като нисан- 2 от 2те страни. повечето коли където максимална мощност се изисква използват едно голямо турбо със много начален лаг които после обаче се компенсира със нечовешки коне. друг компонент които увеличава лага е радиатора (интеркоолера). ако е малък- не охлажда като хората, ако е голям- отнема време на турбото да го напомпа и това увеличава лага.. та пак- компромиси

      значи, газ до дупка, турбото се върти и свири като змеи, идва червена линия и тряя се сменя- отпускаш газта и изведнаж всичкото това налягане дето турбото го прави няма къде да отиде и действа като спирачка на голямата турбина (студената страна)... и турбото пада на 50,000 оборота където не прави налягане. та сменяш предавката, газ до дупка и .. изненадваш турбото което току що е спряло (това става много бързо разбира се). как се решава проблема? ми във студената страна се инсталира вентилиращ клапан (blowoff valve) които като се вдигне рязко налягането щото си затворил газта и тои отпуска малко така че да не се върне и да спре турбото. всичко е добре, до колкото винаги си натиснал газта.. да ама има ситуации където седиш и изчкаваш 1-2 секунди е през това време турбото намалява оборотите- дори и да не се спира от нагнетения въздух.. при нормалните коли този момент просто се игнорира.. но при WRX в такива "паузи" има инжектори във изходящия колектор преди турботата които инжектират гориво което се възпламенява и помага на турбото да продължи да се върти, че когато се отвори пак газта то да е "на линия". от там и като гледате ралита често се чува едно пукане като намаляват- това са тези микро експлозии които поддържат турбото живо.
      156 1,8 ТS 99
      Nissan Murano 2005

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от MrX
        ------------------------------------------------------------------
        Покажи ми смисъла от коментара ти!

        MrX
        Не знам какъв е двигателя (бензинов или дизелов) и дали има монтиран турбокомпресор. При евентуален отговор от негова страна може да се отговори на въпроса от заглавието на темата! Затова попитах. Kато не ми се искаше да отговори “Да, имам турбокомпресор, двигателя е JTD”, предполагам досещаш се защо.
        Alfa 145 1.3, 75 TS, 166 2.4 mjet

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от JJJ
          ...Kато не ми се искаше да отговори “Да, имам турбокомпресор, двигателя е JTD”, предполагам досещаш се защо.
          кажи просто, че на дизели не може да се слага. иначе блоуофът издава приятният съскащ звук при турбо бензините, когато се сменят предавки

          Ако се гони само аудио-ефект, то тогава може да се сложи нещо такова: цък
          _______
          146 JTD - ex
          Renault Megane II 1.5 dci - ex

          Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

          Comment


          • #6
            Извинявам се ! дам двигателят е....2,4 JTD.......има турбокомпресор разбирасе както знаете!
            Novanchev мерси за инфото това го четох вече но все пак исках да попитам някои от вас.....снабдил ли се с такова нещо и дали има полза от нея ? Мерси! ако не сам добавил нещо моля да ме извините!
            Alfa 156....2,4 JTD!

            Comment


            • #7
              добре,а защо да неможе да се сложи на дизелов мотор?
              Mitsubishi Outlander 2.2 4х4 от 12г. -"reliably" now
              Alfa Romeo 1.9 JTDm от 10г. -"bellissima" - now
              Alfa Romeo 1.9 JTD от 00г. -"my heart"- ex
              Fiat Ritmo 1.5 Super от 82г. -"first love"- ex

              Comment


              • #8
                То може да се сложи нещо да съска, но реално няма друг ефект, защото при дизелите няма клапа, която да затваря нагнетателната част при отнемане на газта, както е при бензините
                _______
                146 JTD - ex
                Renault Megane II 1.5 dci - ex

                Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                Comment


                • #9
                  .....................

                  Comment


                  • #10
                    Има POP-OF за турбо дизел.Влезте на www.Speedup.it
                    156 2.0'98

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от 75 2.0 turbo
                      наслагаха спортни филтри почнаха блоуоф клапи да слагат бата дизелите аз

                      Това може да си го запазиш за себе си братле......просто попитах дали има ефект....знам какво прави клапана но също съм чувал че няма ефект при дизеловите двигатели и въпреки това....... изобщо ли нищо няма да се промени усвен съскането ?
                      Alfa 156....2,4 JTD!

                      Comment


                      • #12
                        С коя версия на мотора си....136 или 140,150коня?
                        sigpic
                        Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
                        " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
                        "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

                        Comment


                        • #13
                          С който и от моторите да бъде няма въобще да го накараш да изпусне. Това е дизел за бога!
                          АА може да го сложиш като новогодишна украса
                          A20DTH ЖТД ама не баш
                          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от bo
                            С който и от моторите да бъде няма въобще да го накараш да изпусне. Това е дизел за бога!
                            АА може да го сложиш като новогодишна украса
                            Ясно ... мерси момчета , значи само за съскане стажа и това е газариика де вместо да я трупам с брони!


                            [/url] http://youtube.com/watch?v=RUi9-quMjs4 - яко!
                            Alfa 156....2,4 JTD!

                            Comment


                            • #15
                              ............

                              Comment

                              Working...
                              X