Известие

Collapse
No announcement yet.

Центровка на Алфов двигател 2,5 V6

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Центровка на Алфов двигател 2,5 V6

    Здравейте колеги, някой може ли да помогне с информация. Става въпрос за Фиат Крома с двигател от Алфа Ромео 2,5 V6, който мисля че е същият като на 155 2,5 V6. Интересува ме къде са белезите по които да зацепя ангренажния ремък. Намерих белега на коляновия вал, обаче на разпределителните валове не мога да открия нищо като белези или фиксиране.

    Предварително благодаря за всяка информация.

    Лек и успешен ден.

  • #2
    На всичко майката му е ИНСТРУМЕНТА и ЛИТЕРАТУРА. Такова нещо без пети не се хващай да правиш дори и да си технически грамотен.
    sigpic
    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

    Comment


    • #3
      alfa v6

      значи отвариаш капаците на главите.всеки от разпределителните валове се носи на три опори(лагера)на средната опора има белег както и на самиа вал триабва да съвпаднат и на двата вала.

      Comment


      • #4
        Ето и една рисунка
        156 1,8 ТS 99
        Nissan Murano 2005

        Comment


        • #5
          Много съм Ви благодарен колеги, знаех си че все някъде трябва да има белези. Довечера ще пробвам. Аз си направих и мои белези, така че ще видя дали всичко съвпада.

          А дали някой има опит, каква е оптималната хлабина на клапаните, защото по книга я дават:
          смукателни-/0,31-0,345/,
          изпускателни-/0,475-0,50/, а моите бяха: смукателни-0,40; изпускателни-0,25, и въпреки това колата си палеше и загряла и вървеше като звяр.

          И още един въпрос, тези двигатели достигат ли изобщо нормална работна температура, защото моя достига до 60 градуса, а 90 градуса само лятото в задръстване. Сварих термостата, и отвори точно на 84 градуса, и не мога да разбера защо тогава не може да достигне нормална температура.

          Още веднъж благодаря и лек, и успешен ден на всички.

          Comment


          • #6
            Имам отново въпрос. Възможно ли е хлабината на смукателните клапани да е по-голяма от тази на изпускателните или в моята книжка е сбъркано?

            По книга:
            смукателни- 0,475-0,500
            изпускателни- 0,315-0,345

            За първи път срещам такова нещо. Ако някой има други данни, нека да сподели.

            Лек ден

            Comment


            • #7
              alfa v6

              така е колкото и да е странно все пак това е алфа моите данни са всмукателни клапани 0,475 до 0,500 изпускателни 0,225 до 0,250.това при студен двигател. :лол:

              Comment

              Working...
              X