Известие

Collapse
No announcement yet.

Вариатор?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Колега според мен ако някой се е занимавал с дефектация на вариатор, то това е някой майстор от сервиз от тук нататък вариантите според мен са следните:
    1. Няма да каже особенности защото си изкарва хляба с това и поведението му е абсолютно логично и разбираемо. Разбира се не би трябвало да ги виним.
    2. Майсторите дето работят по сервизите нямат време да пишат и четът в този форум следователно няма как да видят темата.
    Тук ентусиастите които биха си ремонтирали и поддържали автомобилите сами са малко и ... те така
    Аз също не бих се занимавал с това ако не бях от малко градче и не ми се налагаше да знам повече от майсторите за да мога да упражнявам контрол.
    Последното нещо което чух тук беше:
    Ве ти си нещо у грешка... такива променливи фази имат само WRC-тата
    и то от човек който е зацепвал вече някаква Алфа.
    Е та те за това стаа на въпрос.
    Ще ми се наложи май да ходя във Варна да сменям ремъци и ролки щото не искам някой да се учи на моята кола разбира се.
    А ако Вариатора не трака постоянно ... според мен не го пипай, направи това което ти споменах в темата за повдигачите, купи си някаква миеща присадка която се слага за 200 км, след това направи промивка на двигателя с промивно масло преди смяната(на Приста струва около 20 лв) и може би резулататите ще ти харесат поне в следващите 60к км.
    Have A Nice Day
    o/_______\o
    (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
    []=о===о=[]

    Comment


    • #17
      Повдигачите са налични вариаторния кит също чакам само петите за зацепването и информация за правилно сглобяване на вариатора
      156 1,8 ТS 99
      Nissan Murano 2005

      Comment


      • #18
        http://home.hccnet.nl/jaap.bouma/PhaseVariator.htm
        успех!!!
        156/1.8 TS

        Comment


        • #19
          Благодаря ти че се отзова но не става въпрос за подмяната на целия вариатор а само на една втулка и пужина които са вътре в него. Става въпрос за самото сглобяване на самия вариатор , получих някой напътствия от колеги за което им бклагодаря и се надявам да са достаъчни а приемам и още съвети
          156 1,8 ТS 99
          Nissan Murano 2005

          Comment


          • #20
            супер сте колеги,много се дразня когато чуя някой( професор)да казва-то нетили го оправят на запад не ми го хвали,БЪЛГАРИНА никак не е за подценяване в какъвто и да е смисъл защото не обича нищо да му убягва но пусти пари които и с които на всякаде се става човек не му достигат за да докаже че е по-от който и да е народ по света.та да се върнем на темата тези снимки са много ценни но все пак,наистина мнения много но въпреки всичко пречи ли този шум на мотора или просто БЪЛГАРСКО его дразни самия водач който (включително и аз) си казваме-не съм дал пари за тази кола за да и слушам италианските симфонии демек вариатора.

            Comment


            • #21
              Здравейте колеги, понеже видях че темата пак е излязла нагоре и понеже скоро говорих с човек от сервиз за италиански автомобили който според мен разбира от точно от тези автомобили (шофира и поддържа АР156) искам да допълня с нови съобръжения по-горен мой пост.
              Та идеята за промивка на маслените магистрали е хубава но... в сервиза имаха следните съобръжения:
              -тъй като всички лакове и шлаки ще бъдат свалени от магистралитеи и каналите за смазване то най-вероятно те ща паднат в картера. При източването на маслото е невъзможно да бъдат извадени до край, следователно ще се лепнат на смукателя на помпата... а от тук вече може да стане много по-голям проблем. Не мога да не се съглася, че това е много разумен довод! Решението на това затруднение е единственно след промивката да се свали картера и да се почисти всичко както трябва. Разглеждах как изглежда картера, има отражателен екран за утайкте но, според мен хората в сервиза са прави.
              Ако правите промивка на двигателя обезателно свалете капака на картера и почистете всички отлагания!
              Have A Nice Day
              o/_______\o
              (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
              []=о===о=[]

              Comment


              • #22
                а ето го и този прослувут вариатор разглобен :P

                http://forum.alfa156.net/forum/forum_po ... W=variator
                156/1.8 TS

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от DJraceman
                  Във вариатора има една пластмасова пластинка и една пружина които се сменят ремонтен комплект за вариатора е съставен от тази пластмасова пластинка и от една пружина нещото което трака е точно тази пластинка която се износва с времето и трябва да се замени с нова и тракането спира.
                  за колко време спира тракането ............. че аз се радвах на тишина около една седмица ........... Тъкмо се похвалих ,че не ми трака и ме светнаха във форума ,че ще затрака до 10-на дена .......така и стана ...........
                  Alfa156 Against All

                  Comment


                  • #24
                    божа работа... аз си тракам вече повече от половин година
                    156/1.8 TS

                    Comment


                    • #25
                      По-добре е замяна с нов вариатор ,тъй като в зависимост от това колко са се износили шлиците(вътрешни и външни)новата пружина успява да компенсира до някъде хлабините.В доста случаи след известен пробег,пак сме в изходна позиция
                      Alfa Romeo 155 2.0TS 8V

                      Comment


                      • #26
                        ето и диаграмата
                        Alfa Romeo 146 1.6 Twin Spark to 2.0Twin Spark
                        Alfa Romeo 146 1.6 Twin Spark for fun
                        Alfa Romeo 146 2.0 TI R.I.P

                        Comment


                        • #27
                          а как да проверим дали работят клапите на автоматчето
                          (дали кара вариатора да работи)
                          Alfa Romeo 146 1.6 Twin Spark to 2.0Twin Spark
                          Alfa Romeo 146 1.6 Twin Spark for fun
                          Alfa Romeo 146 2.0 TI R.I.P

                          Comment


                          • #28
                            здрасти колеги,отдавна не бе споменавана темата за вариатора,та аз реших да я подхвана.можете ли да ми пратите някоя по-подробно обяснена картинка кое точно е рем.комплекта който се сменя и нещо като актуални цени за него щото вече бактън от магазинери които незнаят какво продават и колко струва.говорят ми за някакви си глупости на които не знаеш как да реагираш,нещо от сорта кой комплект искаш,или за кой вариатор малкия или големия и т.н.ще съм ви благодарен.

                            Comment


                            • #29
                              ади а хора дайте малко по-подробно инфо за това за което ви попитах

                              Comment


                              • #30
                                Ами той колегата е дал лик ето http://forum.alfa145.com/index.php?showtopic=6998
                                ако е твоя е от втория тип мисля че е при по новите някъде от 97-98. Се сменят пружината и оная бяла шайба дето се вижта на вторите снимки.
                                156 1,8 ТS 99
                                Nissan Murano 2005

                                Comment

                                Working...
                                X