Известие

Collapse
No announcement yet.

Къде е истината за TwinSpark двигателите ни?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщение
    колеги има един супер прост вариант да разберете дали самите бобини или есу-то допринася за не едновременното подаване на искрата от една бобина,като сравните бобините на двата вида 16v двигатели по каталожен номер,ако има разлика в каталожния номер на бобините това означава че двата модела работят по различен начин
    а другото което искам да отбележа че едната свещ(голямата)е с по високо топлинно число,т.е. че предоставя по добра работа на двигателя когато е по студен и по не натоварен
    а другата свещ (малката)е с по мако топлинно число което предоставя много на двигателя при добре загрят мотор и супер натоварвания
    и за да се олесня и избегна много въпроси ще ви дам малко конкретни данни за двата вида свещи

    голямата-(по топла свещ)т.е. на свеща и трябва малка температура за да може да се самопочиства,ако обърнете внимание на голямата средният електрод е издаден много повече от на малката-темпертатурата която е нужна за самопочистване е 500-700 градуса в зависимост от модела на свеща


    малката-(по студена свещ),обикновенно е ИРИДИЕВА,на нея и трябва много по висока температура за да се самопочиства,а за да се развие висока температура двигарелят трябва да изгаря много повече гориво за еденица време и тогава в даденият цилиндър се отделя много висока темпратура вследствие на което непосредствено влияе върху свещите(по топлата свещ би прегряла ,а от там нарушава и искро подаването,за това малката свещ е ИРИДИЕВА)на иридиевите свещи им трябва по малко напрежение за да работи,а температурата на самопочистване е 2000-2500 градуса

    дано съм бил от полза,ай със здраве

    Абе те хората накрая стигнаха до правилния избор а ти написа куп глупости или не разбираш английски или не четеш където трябва Малиииииии няма такива глупости брато - мелтинг поинт не е температура на самопочистване повярвай ми - тмпература на топене на ТОПЕНЕ е - току що стопи свещите кво ли става сега с буталата? и като дигнеш 2500 градуса на челото на буталото марсианците ше дойдат да ти откраднат сплавта на буталата че и те още не са открили бутало да работи при такива температури Няма НИЩО вярно в ЦЕЛИЯ ти пост - по - добре чети кво пишат хората и се учи те поне четът и възприемат и мислят логично
    Момчета имайте предвид че има много като този господин в тоя форум много избирателно четете мненията на потребителите
    Last edited by Bobo; d.m.y г., 23:04.
    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
    sigpic
    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

    Comment


    • #32

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от VGZ Покажи съобщение
        Гласувам да се сложи човече с 3 пъти по голям буквар дето си го треска в главата
        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
        sigpic
        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от aav Покажи съобщение
          ТС е с цел добро изгаряне особено при бедни и богати смеси. Затова се удължава ВРЕМЕТО на искрата с втора свещ.
          Какво да обсъждаме елементарни неща - палиш ли едновременно от 2 различни точки става детонация. По-просто не мога да го кажа.
          Класически ТС има при 8V - 8 еднакви свещи. При 16V се гледа екология. Едната свещ само доизгаря. ЗАБЕЛЕЖЕТЕ казах едната, а не малката.
          На последната смимка, кой ви каза че палят двете свещи едновременно? По кабелите ли познахте?
          Относно wasted spark, колега бездистрибуторните инжекциони подават искра по двойки. Едната е колкото е безсмислена, толкова е за екология и поради конструктивно решение.
          Два въпроса, колега. Защо реши, че принудително палене в две точки на горивната камера предизвиква детонационно горене? Как се удължава време на разряд (искра)?
          Лудия

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
            Абе те хората накрая стигнаха до правилния избор а ти написа куп глупости или не разбираш английски или не четеш където трябва Малиииииии няма такива глупости брато - мелтинг поинт не е температура на самопочистване повярвай ми - тмпература на топене на ТОПЕНЕ е - току що стопи свещите кво ли става сега с буталата? и като дигнеш 2500 градуса на челото на буталото марсианците ше дойдат да ти откраднат сплавта на буталата че и те още не са открили бутало да работи при такива температури Няма НИЩО вярно в ЦЕЛИЯ ти пост - по - добре чети кво пишат хората и се учи те поне четът и възприемат и мислят логично
            Момчета имайте предвид че има много като този господин в тоя форум много избирателно четете мненията на потребителите
            Брех тоя се развилнетова ще е от голяма полза,стига някой пак да не го ядоса,и да си тръгне пак от форума
            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

            Comment


            • #36
              Аз пък имам друго питане...Защо твин спарковете са ги направили да вървят супер зле до 3000 об и след това да се изтрелва...? Все пак двигателите 1,6 2,0 са предназначени за всекидневна (до голяма степен градска) употреба..., а не за писта?! Карах едно Ауди А3 1,6 105 коня ли беше...Еми набира на ниските доста по-добре от Алфата 120 к.с. Вярно е, и че Аудито спира да върви на 5000 об., ама кво от това, след като аз в града от светофар на светофар няма къде да ги вдигна тия обороти...От там и по-голяма икономия..., защото все пак аз трябва да я бича моята на всяка предавка до 4000 об, докато с А3-ката спокойно си сменям на 2500 об и тя си върви бая прилично....
              Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

              FIAT Coupe 16VT
              Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                ...Защо твин спарковете са ги направили да вървят супер зле до 3000 об и след това да се изтрелва...?
                ами за да натриваш канчетата на тези дето се опитват да те надбягат.
                някой тъкмо си мисли че ще те изпревари защото след дълго набиране се е изравнил с теб и в този момент алфата стига 3000оборота и се изтрелва
                Това в рамките на шегата.

                Иначе сериозно, може би ако караш до 3000 оброта са по-икономични.Поне аз така се надявам.
                Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                  ...Защо твин спарковете са ги направили да вървят супер зле до 3000 об и след това да се изтрелва ...
                  Супер зле на коя скорост?! Моята на 2-ра дърпа от под 2000 рпм, а на 3-та откъм 2500 поне. Няма много голяма разлика преди и след 3000 рпм. Единствено потеглянето й е малко трудно.
                  2014: Deutschland über alles

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                    Аз пък имам друго питане...Защо твин спарковете са ги направили да вървят супер зле до 3000 об и след това да се изтрелва...? Все пак двигателите 1,6 2,0 са предназначени за всекидневна (до голяма степен градска) употреба..., а не за писта?! Карах едно Ауди А3 1,6 105 коня ли беше...Еми набира на ниските доста по-добре от Алфата 120 к.с. Вярно е, и че Аудито спира да върви на 5000 об., ама кво от това, след като аз в града от светофар на светофар няма къде да ги вдигна тия обороти...От там и по-голяма икономия..., защото все пак аз трябва да я бича моята на всяка предавка до 4000 об, докато с А3-ката спокойно си сменям на 2500 об и тя си върви бая прилично....
                    ами разрови се в интернет и ще разбереш много за работата на разпределителните валове и т.н.... и алфа имат такъв "нормален" мотор 1.6 еко, 105 коня ако се поразровиш и разбереш с какво е различен еко мотора от братята си ТС мотори ще стигнеш до отговора...

                    п.с. и гледай да не черпиш много инфо от форума щото тука се появиха много пишман технолози

                    http://www.facebook.com/VenturaGarage
                    Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                    Comment


                    • #40
                      10х Нео Ще попрочета, и ако имам въпроси пак ще пиша
                      Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                      FIAT Coupe 16VT
                      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
                        Интересно значи двата извода на бобината трябва да са за различни намотки така ли излиза и на всяка по отделно да се подава сигнал.
                        Може и горе да е споменато в текста на английски ама не ми е много силен и ми убягват някой думи.
                        Сериозен съм не ми е ясно как ЕКУ-то прави това забавяне ако като се подаде сигнал към една бубина значи искрите на свещите свързани към тази бубина прескачат в различно време бубината с две отделни (високоволтови) намотки ли е или с една с двоен изход за всяка свещ. Но ако е с една мисля ном ера няма да стане остава да е с две намотки вътре бубината и тогава ако с с различни характеристики високоволтовите намотки искрите между свещите на една бубина ще прескачат с някаква разлика във времето.
                        И на мен ми е интересен този въпрос. С две намотки няма как да стане това закъснение - трябват си две отделни бубини с отделни магнитопроводи.
                        '05 166 V6
                        '98 156 2.0 TS ex ...

                        Comment


                        • #42
                          По принцип си го обяснявам така- бобината на 1-ви цилиндър си подава искра на голямата свещ на 1-ви. И на малката свещ на 4-ти. А бобината на 4-ти, с малко закъснение, подава искра на голямата свещ (примерно) на 4-ти и малката на 1-ви. Но това е възможно само ако е евро 2 с кръстосани кабели. Евро 3 са си цилиндър по цилиндър. И другия вариант е наистина бобините да са специални.
                          Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                          Lancia Kappa JTD '98 -

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщение
                            ами разрови се в интернет и ще разбереш много за работата на разпределителните валове и т.н.... и алфа имат такъв "нормален" мотор 1.6 еко, 105 коня ако се поразровиш и разбереш с какво е различен еко мотора от братята си ТС мотори ще стигнеш до отговора...

                            п.с. и гледай да не черпиш много инфо от форума щото тука се появиха много пишман технолози

                            Дай някъкви линкове които мислиш че са полезни и достоверни .
                            sigpicAlfa 155 2.0 16v

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                              трябва да я бича моята на всяка предавка до 4000 об, докато с А3-ката спокойно си сменям на 2500 об и тя си върви бая прилично....
                              Ми що си взе Алфа? Ако ще сменяш на 2500об по-добре си вземи дизел, тия обороти твин спарка не може да ги различи от празния ход
                              sigpic
                              156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                              "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
                                По принцип си го обяснявам така- бобината на 1-ви цилиндър си подава искра на голямата свещ на 1-ви. И на малката свещ на 4-ти. А бобината на 4-ти, с малко закъснение, подава искра на голямата свещ (примерно) на 4-ти и малката на 1-ви. Но това е възможно само ако е евро 2 с кръстосани кабели. Евро 3 са си цилиндър по цилиндър. И другия вариант е наистина бобините да са специални.
                                Тогава това няма ли да означава че компа дава различен аванс на цилиндрите аз си мисля че трябва да се изясни колко е закъснето при подаване на искрата на различните свещи.
                                156 1,8 ТS 99
                                Nissan Murano 2005

                                Comment

                                Working...
                                X