Известие

Collapse
No announcement yet.

Течност в оребрената тръба след дебитомера ???

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Течност в оребрената тръба след дебитомера ???

    Колеги от доста време се чудя това нормално ли е и на какво се дължи... Конденз или нещо друго? Явно тази тръба е в този си вид с умисъл... Говоря за тръбата оградена в червено... Питам защото мисля да я махам и на нейно място да сложа "права" тръба... Въпроса е, че няма да може да се задържа въпросната течност и може да влезе където не трябва... Предполагам, че има връзка с малката тръбичка (оградена в жълто)... Ако някой знае точно как работят нещата ще съм благодарен да разясни за непросветените

    Бивши: 155 2.5 V6, 156 2.4 JTD 150, 166 FL 2.0 CF3
    Настоящи: 155 2.0 8V - първата любов + 155 2.0 16V донор + 155 2.5 V6
    Thank you, VFTI, thank you!

  • #2
    Тръбичката оградена в жълто са картерните газове,които се връщат за доизгаряне в цилиндрите.Предполагам че няма да има проблем с права тръба,даже ако имаш спортен филтър,може да има по-добър ефект
    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Mury
      Тръбичката оградена в жълто са картерните газове,които се връщат за доизгаряне в цилиндрите.Предполагам че няма да има проблем с права тръба,даже ако имаш спортен филтър,може да има по-добър ефект
      А ако я махна тръбичката с картерните газове да не влизат отново към входните колектори няма да има проблем предполагам... Или греша?
      Бивши: 155 2.5 V6, 156 2.4 JTD 150, 166 FL 2.0 CF3
      Настоящи: 155 2.0 8V - първата любов + 155 2.0 16V донор + 155 2.5 V6
      Thank you, VFTI, thank you!

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Mury
        Тръбичката оградена в жълто са картерните газове...
        Грешка. Това е тръбичката към МПХ (моторче за празен ход). Тръбата за картерните газове е от долна страна на гофрираната тръба.
        А дали ще може да се замени с "права тръба" -ами тя е с 2 различни диаметъра в 2-та края.
        166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

        Comment


        • #5
          а каква е идеята да се слага права тръба?
          след дебилометъра?
          Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от PEPI-2ALFA
            Първоначално публикувано от Mury
            Тръбичката оградена в жълто са картерните газове...
            Грешка. Това е тръбичката към МПХ (моторче за празен ход). Тръбата за картерните газове е от долна страна на гофрираната тръба.
            А дали ще може да се замени с "права тръба" -ами тя е с 2 различни диаметъра в 2-та края.
            Сори грешка,ма мнооо си приличат
            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

            Comment


            • #7
              ...ами, като махнеш гофрираната тръба и кондензиралите маслени изпарения (течността, която си намерил вътре в тръбата) навлезнат в дебитомера, дали няма да влошат работата на последния? А знаем, че дебитомера е важен елемент от управлението на двигателя
              AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
              Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Z:)m
                ...ами, като махнеш гофрираната тръба и кондензиралите маслени изпарения (течността, която си намерил вътре в тръбата) навлезнат в дебитомера, дали няма да влошат работата на последния? А знаем, че дебитомера е важен елемент от управлението на двигателя
                Тоя вашия тип дебитомер мое и да му додат добре,таман малко да се смаже
                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                Comment


                • #9
                  Колеги почти ме разубедихте Май ще има промени само преди дебитомера, пък за тази ми инициатива с гофрираната тръба ще се посъветвам и с някой "екстремен" :P
                  Бивши: 155 2.5 V6, 156 2.4 JTD 150, 166 FL 2.0 CF3
                  Настоящи: 155 2.0 8V - първата любов + 155 2.0 16V донор + 155 2.5 V6
                  Thank you, VFTI, thank you!

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Z:)m
                    ...ами, като махнеш гофрираната тръба и кондензиралите маслени изпарения (течността, която си намерил вътре в тръбата) навлезнат в дебитомера...
                    Няма начин - той е в обратната посока.
                    166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

                    Comment

                    Working...
                    X