Известие

Collapse
No announcement yet.

Intercooler?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Intercooler?

    Здравейте колеги! Така,искам да попитам нещо отностно поставянето на интеркоолър......значи извинявам се първо ,нестава въпрос за афла а за Хонда Сивик 2.0TD(купета роувър).....ще се слага такъв на тази кола,та въпроса ми е.......нужна ли е някаква на строика , на ECU и проче? И тъи като интерекуларите са доста видове и доста параметри имат, какъв би трябвало да е максимум капацитета му? Но май трябва да знам и мощноста на турбо компресора?Барове?
    Чакам коментарите ви,критики и тнт?
    Вижте тези?
    http://www.topspeed.bg/catalogue.php?cid=65
    Alfa 156....2,4 JTD!

  • #2
    Според мен няма смисъл да слагаш интеркулер, при тоя двигател няма да има особена файда, освен когато го караш само и единствено с пълна газ.

    Пък и ще стане по-тромав и ще реагира по-бавно на педала на газта.
    Volvo XC90 D5 '06
    Alfa Romeo Spider 2.0 '90
    Lancia Ypsilon 1.2 '00



    ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
    ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
    ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от pinko
      Според мен няма смисъл да слагаш интеркулер, при тоя двигател няма да има особена файда, освен когато го караш само и единствено с пълна газ.

      Пък и ще стане по-тромав и ще реагира по-бавно на педала на газта.

      няма ли да има разлика ......според вас....само един ли се усмели да пише
      Alfa 156....2,4 JTD!

      Comment


      • #4
        каква ти е целта??????????
        145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от drigata
          каква ти е целта??????????
          Целта ми ли? Непрвилно ли съм задал въпросите? Искам да разбера какав точно може да се сложи.....какви параметри трябва да има може би, и дали ще има ефект ?
          Alfa 156....2,4 JTD!

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от pavel minchev
            Първоначално публикувано от drigata
            каква ти е целта??????????
            Целта ми ли? Непрвилно ли съм задал въпросите? Искам да разбера какав точно може да се сложи.....какви параметри трябва да има може би, и дали ще има ефект ?
            Какъв ефект целиш? Това не ми е ясно. Ако търсиш увеличение на мощността, само с интеркулер няма да постигнеш нищо. Мощността няма да се увеличи, обаче колата ще стане по-тромава.

            Единствения евентуален ефект ще е по-добрата работа на мотора при пълна газ по магистрали в горещите дни.
            Volvo XC90 D5 '06
            Alfa Romeo Spider 2.0 '90
            Lancia Ypsilon 1.2 '00



            ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
            ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
            ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от pinko
              ...Какъв ефект целиш? Това не ми е ясно. Ако търсиш увеличение на мощността, само с интеркулер няма да постигнеш нищо. Мощността няма да се увеличи, обаче колата ще стане по-тромава...
              Мощността си се поувеличава, особено, ако е добро обдухване охладителчето, но наистина и лагът ще се увеличи. Аз не знам тези хонди с какво управление на помпите са, но ако и то може да се манипулира, не виждам проблем да се вдигне мощността и да се подобри динамиката с поставянето на кулер, ако той е правилно оразмерен спрямо възможностите на турбината
              _______
              146 JTD - ex
              Renault Megane II 1.5 dci - ex

              Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от trustworthy
                Първоначално публикувано от pinko
                ...Какъв ефект целиш? Това не ми е ясно. Ако търсиш увеличение на мощността, само с интеркулер няма да постигнеш нищо. Мощността няма да се увеличи, обаче колата ще стане по-тромава...
                Мощността си се поувеличава, особено, ако е добро обдухване охладителчето, но наистина и лагът ще се увеличи. Аз не знам тези хонди с какво управление на помпите са, но ако и то може да се манипулира, не виждам проблем да се вдигне мощността и да се подобри динамиката с поставянето на кулер, ако той е правилно оразмерен спрямо възможностите на турбината


                Значи възможностите са две......при получаване на детонации - тромавост.....и ако е съразмерен с възможностите на турбината да се получи желания ефект! Мерси за инфото момчета...! ще се пробва и ще ви кажя какъв е изходния ефект в краина сметка Мерси отново!
                Alfa 156....2,4 JTD!

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от trustworthy
                  Първоначално публикувано от pinko
                  ...Какъв ефект целиш? Това не ми е ясно. Ако търсиш увеличение на мощността, само с интеркулер няма да постигнеш нищо. Мощността няма да се увеличи, обаче колата ще стане по-тромава...
                  Мощността си се поувеличава, особено, ако е добро обдухване охладителчето, но наистина и лагът ще се увеличи. Аз не знам тези хонди с какво управление на помпите са, но ако и то може да се манипулира, не виждам проблем да се вдигне мощността и да се подобри динамиката с поставянето на кулер, ако той е правилно оразмерен спрямо възможностите на турбината

                  според мен,ако окомплектоваш оргиналната турбина с междинно охладителче,ефекта който ще се получи ще е толко минимален,че не си коства труда,поради факта че лагът ще се увели както е отбелязъл колегата trustworthy .но ако смениш турбината и с кулер работата би станала доста по...
                  Mitsubishi Outlander 2.2 4х4 от 12г. -"reliably" now
                  Alfa Romeo 1.9 JTDm от 10г. -"bellissima" - now
                  Alfa Romeo 1.9 JTD от 00г. -"my heart"- ex
                  Fiat Ritmo 1.5 Super от 82г. -"first love"- ex

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от pavel minchev
                    Първоначално публикувано от trustworthy
                    Първоначално публикувано от pinko
                    ...Какъв ефект целиш? Това не ми е ясно. Ако търсиш увеличение на мощността, само с интеркулер няма да постигнеш нищо. Мощността няма да се увеличи, обаче колата ще стане по-тромава...
                    Мощността си се поувеличава, особено, ако е добро обдухване охладителчето, но наистина и лагът ще се увеличи. Аз не знам тези хонди с какво управление на помпите са, но ако и то може да се манипулира, не виждам проблем да се вдигне мощността и да се подобри динамиката с поставянето на кулер, ако той е правилно оразмерен спрямо възможностите на турбината


                    Значи възможностите са две......при получаване на детонации - тромавост.....и ако е съразмерен с възможностите на турбината да се получи желания ефект! Мерси за инфото момчета...! ще се пробва и ще ви кажя какъв е изходния ефект в краина сметка Мерси отново!
                    Абе човек, ти явно изобщо не си наясно. Кви детонации при дизел, кви пет лева? При дизела, ако няма детонации, двигателя просто няма да запали, камо ли да работи.

                    Дизела работи с детонационно горене (няма запалителна свещ), детонациите са опасни и вредни при бензиновите двигатели.

                    Детонациите нямат нищо общо с тромавостта, за която говорим (в случая по-голяма турбо-дупка), тя се получава от големия мъртъв обем на интеркулера, който първо трябва да се "напомпа" с въздух от турбокомпресора, преди надналягането да стигне до цилиндрите.
                    Volvo XC90 D5 '06
                    Alfa Romeo Spider 2.0 '90
                    Lancia Ypsilon 1.2 '00



                    ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
                    ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
                    ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

                    Comment


                    • #11
                      @Nakata
                      Не е необходимо да се сменя и турбината. Доколкото знам при фиат 1.9ТД софт (75 коня) само с поставянето на кулер се получава желания ефект. Въпросът е да не сложиш кулер от Скания примерно, щото ше мине половин час от подаването на газ до момента, в който ще го напълни малкото сешоарче
                      _______
                      146 JTD - ex
                      Renault Megane II 1.5 dci - ex

                      Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                      Comment


                      • #12
                        Re: Intercooler?

                        Ами аз мога да ти препоръчам да сложиш колер от Ланча Делта НФ 1,6 по простата причина че тези колери са с вградена клапа с термостат който следи температурата на въздуха.Когато въздуха е достатъчно студен клапата затваря циркулацията през колера и го пропуска направо към мотора,като по този начин се скъсява пътя респективно намалява ланга (турбо дупката).По принцип тези колери зимно време понеже е студено духат направо тоест циркулацията е постоянно изолирана.Като капацитет немога да ти кажа колко е ,но по принцип за 2,0 тд по добре по голям.
                        Alfa Romeo 159 2.4 JTDm
                        Alfa Romeo 156 2,4 JTD

                        Comment


                        • #13
                          Re: Intercooler?

                          Първоначално публикувано от kalashnikov
                          ...По принцип тези колери зимно време понеже е студено духат направо тоест циркулацията е постоянно изолирана.Като капацитет немога да ти кажа колко е ,но по принцип за 2,0 тд по добре по голям.
                          Зиме, лете...въздухът си се нагрява, когато минава през турбо-компресора Изходящите газове са си с една и съща температура, без значение сезона. По принцип колкото по-студен е въздухът, толкова по-добре
                          _______
                          146 JTD - ex
                          Renault Megane II 1.5 dci - ex

                          Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                          Comment


                          • #14
                            Re: Intercooler?

                            Първоначално публикувано от trustworthy
                            По принцип колкото по-студен е въздухът, толкова по-добре
                            0К най-добре
                            Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                            Comment


                            • #15
                              Re: Intercooler?

                              Първоначално публикувано от търтей
                              Първоначално публикувано от trustworthy
                              По принцип колкото по-студен е въздухът, толкова по-добре
                              0К най-добре
                              То тогав ни кулер, ни нафта, ни кола ша му требе.
                              Alfa Romeo 156 SELESPEED 09.99-EX, Alfa Romeo 166 06.01 & BMW E39 525tds Touring

                              Comment

                              Working...
                              X