Известие

Collapse
No announcement yet.

Не включва скоростите

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Не включва скоростите

    Здравейте,

    имам едни проблем с пунтото си, но тъй като не получих добър отговор във Фиат форума реших да попитам и тук.

    Проблема е следния: сменихме съединител на пунтото /по точно само феродов диск/ и след смяната колата беше идеална. След 300-400 км отново не иска да включва скоростите. На място става, но като запаля - не иска докато не загрее. Загрее ли - грешка няма. Задна-предна - никакъв проблем. Но като е студена за да тръгна първо включвам трета и после първа. Маслото на скростите е сменено преди няколко дни, но няма резултат. Какъв може да е проблема - ако е съединител защо като загрее няма проблем? На някой да се е случвал подобен проблем?

    Всеки съвет ще ми е от помощ защото само разходи, а резултат няма
    Alfa Romeo 156 '04 2.4 JTD M-jet

  • #2
    А какво масло сложи?
    Mitsubishi Outlander
    Mitsubishi Space Star
    Daihatsu Terios

    Comment


    • #3
      Доста работи може да са,с помпа ли е или с жило?
      Alfa Romeo 155 2.0TS 8V

      Comment


      • #4
        Ммм бая скъпо мамицата им - ESSO 19 лв литъра. Оше ме е яд.

        Иначе е със жило
        Alfa Romeo 156 '04 2.4 JTD M-jet

        Comment


        • #5
          Кажи ми спецификацията му, не марката. Маслото за кутията на твоята кола е Tutela ZC 75 Sint. Има вероятност да е от маслото, щом се оправя като позгрее, обаче на температури към 0 градуса и ЕР - 90 /калпаво българско/ да сложиш, пак би трябвало да функционира почти нормално кутията...
          А хърка ли при опит да включиш или просто лоста не влиза?
          Mitsubishi Outlander
          Mitsubishi Space Star
          Daihatsu Terios

          Comment


          • #6
            А пробва ли с регулиране на жилото?
            Alfa Romeo 155 2.0TS 8V

            Comment


            • #7
              Маслото е Esso GX 75w90. Като е студена на задна хърка, на първа не влиза, трета с малко зор. И тръгвам със следната комбинация 3та-първа или съответно 3-та - задна.

              Като загрее зор няма никаде и не хърка на задна.


              Един колега от форума ме посъветва с някаква добавка на Шел бензиностанциите, ама аз реших първо маслото да сменя и се оказаха едни 50 лв на вятъра.
              Alfa Romeo 156 '04 2.4 JTD M-jet

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от chenkette
                А пробва ли с регулиране на жилото?
                това беше първото. И до края да натягаш резултат няма
                Alfa Romeo 156 '04 2.4 JTD M-jet

                Comment


                • #9
                  Супер се задълбочих.Добре де,като загрее казваш няма никакъв проблем,а педала къде е,и къде отделя?
                  Alfa Romeo 155 2.0TS 8V

                  Comment


                  • #10
                    Отделя си в средата, педала е също където трябва
                    Alfa Romeo 156 '04 2.4 JTD M-jet

                    Comment


                    • #11
                      Много е кофти така да се даде правилна диагноза, на изуст.Притискателният диск,гледахте ли го,беше ли всичко наред по него,или не сте му обърнали голямо внимание?
                      Alfa Romeo 155 2.0TS 8V

                      Comment


                      • #12
                        измери аксиалният луфт на коляновият вал на студено

                        Comment


                        • #13
                          Аксиално изместване на кляновия вал ?!?! Честно тва не ми дойде на ум въпреки че съм го виждал на времето при москвич, и най интересното е че въпреки голямото аксиално изместване, москвето държеше нормално налягане на маслото, но глъхнеше при натискане на съединителя, решението беше нови охери на вала, не знам дали и Пунто-то има охери на вала, но предполагам че би трябвало...
                          Ей бат Еньо винаги може да ни изненада с нестандартна идея
                          Mitsubishi Outlander
                          Mitsubishi Space Star
                          Daihatsu Terios

                          Comment


                          • #14
                            Още малко инфо за насока: след като цял ден беше стояла навън, към 18,30 запалих и като пуснах съединителя загасна!

                            Как да измеря посоченото отклонение? Ако е това скъп ли е ремонта?
                            Alfa Romeo 156 '04 2.4 JTD M-jet

                            Comment


                            • #15
                              Ами не знам дали ти би могъл да го направиш щото там отклоненията са адски малки, по принцип натискайки съединителя, трябва да изместваш вала в противоположна посока и може би ще се види на долната шайба на ангренажа /тази която е на коляновия вал/. Това се получава когато се износят едни пръстени /охери/ които са между коляновия вал и някой основен лагер. Нямам представа колко са допустимите отклонения там, но мисля че и 1 мм отклонение на вала си е много.
                              Честно казано си за специалист, гледам хвалят тъй наречения "клубен сервиз" а мен ако питаш потърси Бобо или Еньо /голямата риба/, това са хората които могат да ти помогнат!

                              Успех и пиши какво е станало, че казуса е интересен, не е като половината теми "трака ми ДВГ-то" или "как да си сменя чистачките"...
                              Mitsubishi Outlander
                              Mitsubishi Space Star
                              Daihatsu Terios

                              Comment

                              Working...
                              X