Известие

Collapse
No announcement yet.

Не включва скоростите

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    няма страшно
    щом не изпадат обслужващите ремъци положението е в норми

    Comment


    • #17
      Абе хич не е в норми. Жената отказа да я кара /а уж за нея я купих/ и ми приватизира алфата . Така че, ако можеш да ме насочиш къде да ида за посочената диагностика или пък за цялостно решение на проблема ще е добре. Че пак се бях насочил за смяна на целия съединител този път. То не бяха смени на масла, смазване на жила и т.н. Ба мааму тая кошница ще ми излезе златна
      Alfa Romeo 156 '04 2.4 JTD M-jet

      Comment


      • #18
        Колега ,в такива случаи мой приятел казва "язък за барута". Свали си кутията и този път смени и притискателният диск,също и аксиалният лагер,и... давай газ
        Alfa Romeo 155 2.0TS 8V

        Comment


        • #19
          Да де но АКО има аксиално изместване на коляновия вал, това въобще няма да помогне
          Mitsubishi Outlander
          Mitsubishi Space Star
          Daihatsu Terios

          Comment


          • #20
            ако не можеш да се спраиш
            в цунимиго тунинг имат опит с подобен род замервания
            и могат да ти помогнат

            Comment


            • #21
              с жило ли се задвижват скоростите и огледали механизма
              Alfa Romeo 146 1.6 Twin Spark to 2.0Twin Spark
              Alfa Romeo 146 1.6 Twin Spark for fun
              Alfa Romeo 146 2.0 TI R.I.P

              Comment


              • #22
                да си кажа и ас моита болежка не е много по темат ама.. на моита става точно обратното като е студена е супер сас нов саединител сам ,,валео,, целия комплект смених а като карам 50-60 км само градско започва да влизат трудно скоростите задна харка сменял сам маслото на ск.кут.преди 3 месеца от какво може да е така
                алфа 145 1,7 16v Turbo

                Comment


                • #23
                  Колега сменяй аксиалния лагер и провери дали диафрагмата на притискателния диск не е пукната или деформирана. Ако е читава я запази, но лагера го сменяй 100%. Навремето имах същия проблем с една Сиера и се оказа, че петите на аксиалния лагер там където го натиска вилката са износени различно натискаше диафрагмата неравномерно (накриво). Смених го и стана супер. После смених и колата, но това вече е друга тема.

                  Успех!!!
                  sigpicМечтите стават реалност...Ама как..!?
                  Alfa Romeo 156 SW 2.0ts

                  Comment

                  Working...
                  X