Известие

Collapse
No announcement yet.

Спирачна тевност във .... ?!?!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Спирачна тевност във .... ?!?!

    Колеги преди малко във фиата на брат ми сипах спирачна течност във кутия, която после установих че може и да не е за спирачна течност :P

    Ето това е кутията, ще съм благодарен ако някой ми обясни какво може да стане ако е за хидравликата или няма проблеми , сипах около 70 милилитра ...

    http://snaiperist.hit.bg/IMG_0140.jpg
    Alfa 146 1.6TS 16v '98
    Fiat Punto 55 1.1 `97 - градската

  • #2
    Ако промиете бързо хидравликата, и сипете ново масло няма да имате проблем предполагам,но ако го оставите така 100 % ще имате ядове
    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

    Comment


    • #3
      Спираяната течност не е в системата още, защото колата не е палена, чакам отговори и ако е на;ожително ше е източа от казанчето и ше сипя нова, а какво масло се сипва там за да взема
      Alfa 146 1.6TS 16v '98
      Fiat Punto 55 1.1 `97 - градската

      Comment


      • #4


        Точиш (ако ти се занимава сваляш казанчето и го измиваш). после на най-близката бензиностаниция зимаш хидравлично масло. Червено е на цвят
        Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
        Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
        Peugeot 508 RXH 02.2013

        Comment


        • #5
          Това е хидравликата, а бе източи течността с някаква спринцовка от казанчето, а после смени течността на хидравликата, отпред под бронята има серпентина за охлаждане, вадиш единия маркуч/ късаш скобата/ и чакаш 10-15 мин. после вътиш волана /без да палиш колата/ до крайни положения няколко пъти, за да излезе всичко. лсагаш нова скоба, надяваш маркуча пак на щуцера и пълниш казанчето с Тутела GIA или някакво масло ATF DEXRON II /това е стандарт не марка/ червено е като малинов сироп палиш и с-мата се самообезвъздушава и доливаш течност че веднага ще я глътне. въртиш волана на работещ ДВГ до крайи положения и след малко ще спре да издава странно виене.
          Караш една седмица и повтаряш процедурата - така ще имаш перфектно промита и работеща хидравлична с-ма.
          Ако нещо не е ясно 0885507477 - Влади
          Mitsubishi Outlander
          Mitsubishi Space Star
          Daihatsu Terios

          Comment


          • #6
            Значи това казанче е за хидравликата 100% ? Ок ше го източа и сменя в казанчето а после трябва ли обезвъздошаване или някакви други тънкости или изкарвам старото и сипвам новото(в казанчето само)...А иначе моето масло в казанчето е черно на цвят, ама предполагам че такова си става след дълга употреба.Поздрави !
            Alfa 146 1.6TS 16v '98
            Fiat Punto 55 1.1 `97 - градската

            Comment


            • #7
              Според мен спирачната течност 100% е проникнала в системата,затова е по-добре да източиш цялата ситема
              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

              Comment


              • #8
                Ъхъ, че и спирачната течност май си пада нещо корозивна, а в рейката има някакви гумени маншончета и пръстенчета...а щом е черно маслото, по добре да се смени струва левчета а после 60 К км. спокойствие. А на всичкото отгоре има и такова масло на Плама струва 6-7 лв. и не е проблем и при всяка смяна на двигателното масло да си сменяш и на хидравликата /но е безсмислено/...
                ...А бе ти си решаваш колегя, но аз бих го сменил цялото - хем ще е една профилактика на хидравличната с-ма
                Mitsubishi Outlander
                Mitsubishi Space Star
                Daihatsu Terios

                Comment


                • #9
                  То лесно да се каже ама днеска както е тръгнало все на криво върви.Сутринта, не ми светеше левия фар(къси+дълги.)След като проверих всички бушони един по един и извадих, проверих и пак върнах здравите крушки на мястото им, колата не искаше да запали, причината беше слаб акомулатор.Изглежда някаде е станало късо, което "изпива" акумолатора и нема тоци.2 часа търсих такова и не намерих а и на края това със спирачната течност.Преди 2 дни слагахме аларна на фиата, и май от тогава не светят къси+ дълги.В крайна сметка колата не мога да я запаля, даже стартера не върти, давам ток от другата ама стартера се опитва да завърти и сякаш нещо направо го блокира изведнъж.А снощи всичко беше супер
                  Alfa 146 1.6TS 16v '98
                  Fiat Punto 55 1.1 `97 - градската

                  Comment


                  • #10
                    Хах цял ден се занимаваме с тая кола и се оказа че се разкачил куплонг, а как е давало на късо и изхабявал акумулатора е мистерия Та заредихме акумулаторчето, източихме спирачната течност(със спринцовка) и долихме масло и за сега всичко е точно.колата е пушка . Ама че си загубих цял ден заради един фар е факт
                    Alfa 146 1.6TS 16v '98
                    Fiat Punto 55 1.1 `97 - градската

                    Comment

                    Working...
                    X