If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
а които твърди , че моге да обясни за клапаните валовете и горивната камера.ако може да обясни че ми е мн интересно
Накратко 1.4, 1.6 и 1.8 Туин Спарк 16V са с еднакъв диаметър цилендри-82 мм. Буталата са с различно чело на различните кубатури, за да се докара сгъстяването. Само при 2.0 Туин Спарк диаметъра на цилиндъра е 83 мм. За един мм не си заслужава да се прави нова глава, както се сещаш. Разпределителните валове на 1.4 и 1.6 са еднакви. На 1.8 и 2.0 също, като са с по големи гърбици от предходните кубатури.
само дето клапаните на 2.0 са 34,989мм смук клпан 28.991 изпускателен/1.4 31,51мм смук. клапан 27,02мм изпуск/1.6 и 1.8 за 35,01мм смук клап. 29,021 мм изпуск
за основните лагери на разпределителните валовете са с един и същ диаметър но самите валове са различни така че си приличат доста ама не савсем
незнам дали съвпадат гарнитурите
Alfa Romeo 146 1.6 Twin Spark to 2.0Twin Spark
Alfa Romeo 146 1.6 Twin Spark for fun
Alfa Romeo 146 2.0 TI R.I.P
Comment