Известие

Collapse
No announcement yet.

Скъсан ангренажен ремък.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Скъсан ангренажен ремък.

    Колеги пуснах тема във форума на Пежо със следната случка. -

    Колата е Пежо Партнер 1.9Д - 2002г. купувана от СФА. И така пред месец баща ми смени ремъците и ролките на колата (всички) в СФА за скромната сума от почти 800 лв с гаранция 2 години или 80000 км.
    Колата в момента е на 87 000. И така на път за днес ненадейно къса ремъци и веднага се тегли до СФА Люлин и от там казват следното - дефектирала е горивната помпа и затова е скъсала всички ремъци аааре ве Това ми се струва малко абсурдно, но вие кажете. За мене това или е конструктивен дефект (скапи ли се горивна помпа сменяш двигател) или нещо те са объркали. Просто не мога да разбера това нормално явление ли е или не.

    Ако имате предложения съм на среща, защото ремонта ще е почти сигурно над 3-4000 лв. и то с ремонтирана помпа.

    Това е - пускам темата в общ технически, макар, че не е Алфа за което се извинявам.
    Моля без съболезнователни постове, просто ми е интересно дали тове е възможно или си измислят, защото нещата ще отидат към СЪД ми си струва.
    "BEAUTY IS NOT ENOUGH!"
    Alfa Romeo 145 1.4 T.S 97 - EX
    Opel Astra J GTC

  • #2
    3-4к?, каква е тая кола
    ремонт на двигател на 306 след скъсани ремъци беше 400лв
    Ако парите ти стигат, значи нямаш въображение.
    AR 156, 1.6 TSpark 2000г на метан - R.I.P.

    Comment


    • #3
      За СФА не сте ли чували ??
      Alfa Romeo 145 1.6 Boxer - няма я вече
      Alfa Romeo 155 1,8 8v T.spark - няма я вече
      Alfa Romeo 145 1.4 16v
      BMW 520i E39

      Comment


      • #4
        По-скоро е блокирала водната помпа и от там е скъсала ремъците.
        Обикновено със смяна на ремъци, се сменя и помпата, за да не сдаде багажа след това, както се е случило при Вас. В официалните сервизи на Опел, задължително сменят и водна помпа с ремъците, в противен случай не дават никаква гаранция /това е личен опит, на служебни коли/.
        ГНП трудно би блокирала, а какво значи дефектирала
        Ако не намерите кой да я прави ми пиши ЛС, познавам човек, който ще я ремонтира за доста по-ниска цена и няма да си остави пръстите ...
        sigpic

        Comment


        • #5
          Re: Скъсан ангренажен ремък.

          Първоначално публикувано от georgyg
          Колеги пуснах тема във форума на Пежо със следната случка. -

          Колата е Пежо Партнер 1.9Д - 2002г. купувана от СФА. И така пред месец баща ми смени ремъците и ролките на колата (всички) в СФА за скромната сума от почти 800 лв с гаранция 2 години или 80000 км.
          Колата в момента е на 87 000. И така на път за днес ненадейно къса ремъци и веднага се тегли до СФА Люлин и от там казват следното - дефектирала е горивната помпа и затова е скъсала всички ремъци аааре ве Това ми се струва малко абсурдно, но вие кажете. За мене това или е конструктивен дефект (скапи ли се горивна помпа сменяш двигател) или нещо те са объркали. Просто не мога да разбера това нормално явление ли е или не.

          Ако имате предложения съм на среща, защото ремонта ще е почти сигурно над 3-4000 лв. и то с ремонтирана помпа.

          Това е - пускам темата в общ технически, макар, че не е Алфа за което се извинявам.
          Моля без съболезнователни постове, просто ми е интересно дали тове е възможно или си измислят, защото нещата ще отидат към СЪД ми си струва.
          колега знам че ти е кофти и за това започвам директно,за тази сума за ремонт непременно трябва гаранция от сервиза така че не ги оставяйте на мира та те са официалния доставчик на пежо за българия трябва изобщо и да става въпрос за спор.и аз имам модел на пежо и миналото лято и аз брах ядове покрай 1 сервиз тарикатски но им отворих голяма уста и всичко поеха на свои разноски.не ги оставяй

          Comment


          • #6
            Преди време правих проучвания за тези Партнери и никъде не чух или видях да се споменава за подобен 'дефект' при помпите. А партнери са продадени милиони. Освен това толкова скоро след смяна на ремък да стане така....съмнително си е, няма спор.
            _______
            146 JTD - ex
            Renault Megane II 1.5 dci - ex

            Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

            Comment


            • #7
              КАНАЛНИА РЕМАК В КАКВО САСТОЯНИЕ

              Comment


              • #8
                На едно приятелче, баща му си купи чисто нов Партнер, Пълно изпълнение (от към екстри)
                на 22 000 км скъса ангренаж, а той КАРА КАТО ПЕНСИОНЕР !!!
                http://luchi.bg/ Парапети

                Comment


                • #9
                  В Понеделник ще има официално становище по въпроса и ако то е различно от това, че ще си оправят колата гаранционно ще се вземе независим експерт от АМК. И така. А относно ремъците и двата са скъсани.
                  "BEAUTY IS NOT ENOUGH!"
                  Alfa Romeo 145 1.4 T.S 97 - EX
                  Opel Astra J GTC

                  Comment


                  • #10
                    Re: Скъсан ангренажен ремък.

                    Първоначално публикувано от georgyg
                    Колеги пуснах тема във форума на Пежо със следната случка. -

                    Колата е Пежо Партнер 1.9Д - 2002г. купувана от СФА. И така пред месец баща ми смени ремъците и ролките на колата (всички) в СФА за скромната сума от почти 800 лв с гаранция 2 години или 80000 км.
                    Колата в момента е на 87 000. И така на път за днес ненадейно къса ремъци и веднага се тегли до СФА Люлин и от там казват следното - дефектирала е горивната помпа и затова е скъсала всички ремъци аааре ве Това ми се струва малко абсурдно, но вие кажете. За мене това или е конструктивен дефект (скапи ли се горивна помпа сменяш двигател) или нещо те са объркали. Просто не мога да разбера това нормално явление ли е или не.

                    Ако имате предложения съм на среща, защото ремонта ще е почти сигурно над 3-4000 лв. и то с ремонтирана помпа.

                    Това е - пускам темата в общ технически, макар, че не е Алфа за което се извинявам.
                    Моля без съболезнователни постове, просто ми е интересно дали тове е възможно или си измислят, защото нещата ще отидат към СЪД ми си струва.
                    често срещан е този случай

                    Не си прави ремонта там

                    три пежа съм взел чистак нови .... страдал съм

                    http://www.facebook.com/VenturaGarage
                    Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                    Comment


                    • #11
                      Ako аксесоарниа е скасан ,това може да е довело до скасването на ангренаяжа. Трябва да се провери сьосието на аксесоарите .Казвам това защото се санимавам с френски автомобили и доста сьм патил.Са да се скьса аксесоарниа ремак пьртво проверете механизма на оптяжната ролка,ако е ремонтиран генератора да се провери сьосието,какво е сьстоянието на демфера и лагера на климатика.И последно виждам че цената ти се струва неприемлива,сатова ба да правия реклама виж вьв форума на пежо от кои сервизи ,оторизирани от СФА се хвалят ,близо до София и прецении .

                      Comment


                      • #12
                        И двата ремъка са скъсани, счупен е разпределителен вал.
                        Хубавата част от цялата тази история е че СФА ще си я правят гаранционно (тове е предпоследно).

                        А вероятно е бил пренатегнат ремъка и от това е станала сакътнята. Абе много кофти, все пак е двигател на 87000 км
                        "BEAUTY IS NOT ENOUGH!"
                        Alfa Romeo 145 1.4 T.S 97 - EX
                        Opel Astra J GTC

                        Comment


                        • #13
                          @Dodo 155
                          По-скоро е блокирала водната помпа и от там е скъсала ремъците.
                          Обикновено със смяна на ремъци, се сменя и помпата, за да не сдаде багажа след това, както се е случило при Вас.
                          Те си преценяват какво да сменят и не ми пука какво е дефектирало. Имаме писмена гаранция 80 000км или 2 години.

                          Изминати са 1500 км и 1 месец
                          "BEAUTY IS NOT ENOUGH!"
                          Alfa Romeo 145 1.4 T.S 97 - EX
                          Opel Astra J GTC

                          Comment


                          • #14
                            Мда, не искам да ти паля фитилите ,ама много е вероятно да са ти пренатегнали ангренажния ремък .Виждал съм доста такива изцепки, последно на един Ситроен ЗХ 1.9ТД , и почти винаги покрай счупения разпределителен вал се чупи и по някоя пета.По принцип следва смяна на цилиндровата глава, освен ако някой ентусиаст не му се занимава с напасването на пети от друга глава ,което е адски досадно и отговорно най-вече ,защото винаги има риск да стегне вала.
                            Alfa Romeo 155 2.0TS 8V

                            Comment


                            • #15
                              Щом и вьншния ремьк е бил скьсан,проблема наи вероятно е от него.Двигателя е сигорно DW8-нищо ново.Ппедполагам загуба на сьосие при аксесоарния ремьк едовела до неговото разпадане и от там се е вмькнал при ангренажа и е до вело до скьсването и на ремька и на разпределителния вал.Скоро имахме такьв проблем сьс сьЩия тип двигател.

                              Comment

                              Working...
                              X