Известие

Collapse
No announcement yet.

акумулатор AC delco ili Exite?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
    Ако подгряването е наред, почти няма да се наложи да въртиш много, ако да е 2.4.
    Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение
    Взимай Exide 95Ah със стартов ток 900А и не се занимавай с други марки.От 2 години ползвам такъв и дори и 5 дена да не е палена колата си върти по същия начин.Стария беше Warta Blue Dynamic ушким най-добрия... и зорлем изкара 2 години,като последния месец не се ли палеше всеки ден на втория я нарамвахме двама и се молехме да има байр да я пуснеме.
    бате това влиза ли - гледам размерите са му 353/175/190
    Alfa 156 2.4 JTD 09.2000

    Comment


    • #17
      ем па аз от 5 години на две коли ползвам монтанска батерия като веднъж е даван на късо като се запали едната кола и още работи
      Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
        ем па аз от 5 години на две коли ползвам монтанска батерия като веднъж е даван на късо като се запали едната кола и още работи
        този на 2.4-ката с какви параметри е примерно ...
        Alfa 156 2.4 JTD 09.2000

        Comment


        • #19
          65 Ач
          по предписание трябва да е 85 Ач
          Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от mvtodorov Покажи съобщение
            бате това влиза ли - гледам размерите са му 353/175/190
            Незнам,ходи и мери. При мен се събра идеално.По книжка и дават на моята 88Аh който не е по-малък.При теб незнам как е.
            Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
            Opel Astra J
            ex:
            Alfa Romeo 164 2.5TD
            Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
            Alfa Romeo 164 2.0T.S.

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение
              Взимай Exide 95Ah със стартов ток 900А и не се занимавай с други марки.От 2 години ползвам такъв и дори и 5 дена да не е палена колата си върти по същия начин.Стария беше Warta Blue Dynamic ушким най-добрия... и зорлем изкара 2 години,като последния месец не се ли палеше всеки ден на втория я нарамвахме двама и се молехме да има байр да я пуснеме.
              колега,май не си на ясно!Има батерии,които и след половин година,дори и да не са палени колите-пак палят и работят.По тая технология има и батерии Монбат и не са никак лоши.Абсолютно съм съгласен с Търтей и бих казал,че ако имате проблеми с колите не си ги изкарвайте на акумулаторите.Всички прехвалени марки имат една и съща технология.Проблема е в чистотата на материалите.На първо място в класацията е Топ-ла и след това Монбат в Европа.Много е важно колко са били пияни смяната в Монбат,които са направили акумулатора,който сте закупили.Познавам ги от близо.Работих в съседния завод и имам приятели от там.Но за нас е по важно да вземем един лъскав Бош и не ни интересува какво има вътре.А там е гробища.Който не вярва-нека отвори един испански Бош и един Монбат и без да е експерт ще види разликата.
              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

              Comment


              • #22
                А за VARTA нищо не казахте?
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #23
                  мойта кочина я купих с акумулатор Манети Марели 62А на който пише произведен 01.2003 тъкмо бех решил да го сменям и в едно сервизче му доляха електролит замериха го и пича ми каза че е като нов. бах тоз акумулатор! не мре!
                  няма вече Алфи, няма вече тръпка...

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                    колега,май не си на ясно!Има батерии,които и след половин година,дори и да не са палени колите-пак палят и работят.По тая технология има и батерии Монбат и не са никак лоши.Абсолютно съм съгласен с Търтей и бих казал,че ако имате проблеми с колите не си ги изкарвайте на акумулаторите.Всички прехвалени марки имат една и съща технология.Проблема е в чистотата на материалите.На първо място в класацията е Топ-ла и след това Монбат в Европа.Много е важно колко са били пияни смяната в Монбат,които са направили акумулатора,който сте закупили.Познавам ги от близо.Работих в съседния завод и имам приятели от там.Но за нас е по важно да вземем един лъскав Бош и не ни интересува какво има вътре.А там е гробища.Който не вярва-нека отвори един испански Бош и един Монбат и без да е експерт ще види разликата.
                    Много съм наясно с нещата колега!Това,че сульо и пульо не могат да се контролират и когато са на работа найстина да са на работа,а не да разправят кой колко се бил напил и кой коя е е... и в същото време да няма контрол над производството не е мой проблем.Ако за твоята кола акумулатора струва 80-100лв за моята струва 240лв и нямам намерение да ги давам през 2 години точно заради тези сульо и пульо.Когато си купувах акумулатор 60% от Монбатите се връщаха рекламации на третия месец.Не съм чак такъв късметлия,че да рискувам с нов Монбат!Да,едно време бяха много добри акумулатори,но това време отмина.
                    Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                    Opel Astra J
                    ex:
                    Alfa Romeo 164 2.5TD
                    Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                    Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                    Comment


                    • #25
                      Всички български акумулатори са ми изкарва ли по 4-5 години, та това че някой нямал проблеми две години е малко смешно-проблема ще е в колата му.Аз досега никога не съм имал проблем с акумулатор до 4 година и съм ползвал основно български/ последните няколко монбати/, нямам наблюдения от вносните, но все си мисля че един немски Бош няма да е по лош от нашенски Монбат.
                      АЛфата ми е от една година и е с някакъв, който не съм го и гледал каква марка, но наред, свети му зелено на окото и като се скапе,ще му мисля. Забелязъл съм, че ако имаш и GPS система, тя бързо скапва акумулатора.
                      Last edited by fred; d.m.y г., 00:18.
                      Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                      Нагоре по стълбата, която води надолу
                      sigpic

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение
                        Много съм наясно с нещата колега!Това,че сульо и пульо не могат да се контролират и когато са на работа найстина да са на работа,а не да разправят кой колко се бил напил и кой коя е е... и в същото време да няма контрол над производството не е мой проблем.Ако за твоята кола акумулатора струва 80-100лв за моята струва 240лв и нямам намерение да ги давам през 2 години точно заради тези сульо и пульо.Когато си купувах акумулатор 60% от Монбатите се връщаха рекламации на третия месец.Не съм чак такъв късметлия,че да рискувам с нов Монбат!Да,едно време бяха много добри акумулатори,но това време отмина.
                        Това за напиването го казах на шега.Стар каламбур е в тоя завод.Поне от 10 години линията е по същата технология като останалите уважаващи се заводи за акумулатори и там човешка ръка не пипа.Само за сведение,моя акумулатор го купих някога за 70 лв,а сега същия вече струва 155 евро-ако го намериш в БГ.Става въпрос за ТОП-ЛА.Ако искаш най-доброто вземи си ОПТИМА и да приключиме темата .
                        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                          Това за напиването го казах на шега.Стар каламбур е в тоя завод.Поне от 10 години линията е по същата технология като останалите уважаващи се заводи за акумулатори и там човешка ръка не пипа.Само за сведение,моя акумулатор го купих някога за 70 лв,а сега същия вече струва 155 евро-ако го намериш в БГ.Става въпрос за ТОП-ЛА.Ако искаш най-доброто вземи си ОПТИМА и да приключиме темата .
                          Аз добър акумулатор си имам. До колкото разбрах колата му е дизел.За дизел си трябва як акумулатор.За мен въпросните Монбати не са добър вариант.Той си решава.
                          Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                          Opel Astra J
                          ex:
                          Alfa Romeo 164 2.5TD
                          Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                          Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                          Comment


                          • #28
                            АКО EXITE е оригинален не се чуди това е №1

                            Comment


                            • #29
                              ама вие си търсите аку да векува ли що ли???
                              щото тия с киселина дето ги бистрите тука се едно сте тествали сравнително сичките, са технология от преди 100 години
                              убавите отдавна са с гел
                              ма там и цените са двуги
                              Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
                                ама вие си търсите аку да векува ли що ли???
                                щото тия с киселина дето ги бистрите тука се едно сте тествали сравнително сичките, са технология от преди 100 години
                                убавите отдавна са с гел
                                ма там и цените са двуги
                                нали и аз това казвам.Да си вземат Оптима и да спрат да се дърлят,щото започнахме всеки да си хвали своето магаре
                                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                                Comment

                                Working...
                                X