Известие

Collapse
No announcement yet.

Защо Selenia ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Първоначално публикувано от code
    Първоначално публикувано от Pinky
    Хубав трактат. Колко струва Селениа рейсинг 10в60, колко струва Аджип 10в60 и, ако има с такава спецификация, колко струва на Приста варианта?
    Демек, ако може, дай в цифри.
    Приста Ултра 10W60 е над 20лв литъра, аз карам с 10W40 Бензин за 12лв/литър. Все пак някой беше казал, че нямат нищо общо с БГ и е прав Просто вземат хиляди тонове суровина от световни производители на базови масла и присадки и им излиза сметката.

    Дамм хиляди тонове суровина я вземат от светоните производители да дам... А стотиците варели с отработено масло, които пристигат във фабриката им?!? Или приста не е най-големия куповач на преработени масла в България?! Приста има НЕ лоши масла, но толкова. Те нямат постоянен и качествен контрол това е истината...За това и както може да си купиш приста SM клас и колата да се чувства много добре, така може следващия път в същата опаковка маслото да бъде ужасно....

    Това ми е като общо мнението. Приста бих си сложил, ако го взема директно от състезателните автомобили на Приста Оил тийм... Приста бих си взел и за ладата и за москвича и за голфа на 400 000км, но нямам такива коли


    Приста са си от български по-български масла...До преди 3-4 години всичките ги бъркаха ръчно разни лелки в едни варелчета, но се радвам че за момента просперират и се развиват, но пак са си масла Мейд ин България.
    Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
    exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
    ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
    ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
    by RUBIG service

    Comment


    • #62
      VFTI нищо не си написал но не ми се спори. Просто всичко е грешно в поста ти отгоре до долу. Аз карам с Приста от 2000г досега на 4коли, познавам хора които го слагат на Актроси производство след 2004г, никаква разлика няма със световните аналози но не искам да налагам мнение тука или някаква пропаганда. Всеки си е най-доволен от своето. Хората изнасят в половин Европа на мен това ми стига.
      Първоначално публикувано от VFTI
      До преди 3-4 години всичките ги бъркаха ръчно разни лелки в едни варелчета, но се радвам че за момента просперират и се развиват, но пак са си масла Мейд ин България.
      Аз също съм made in Bulgaria, но се смятам за точен тип
      sigpic
      156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
      "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от VFTI
        Първоначално публикувано от code
        Първоначално публикувано от Pinky
        Хубав трактат. Колко струва Селениа рейсинг 10в60, колко струва Аджип 10в60 и, ако има с такава спецификация, колко струва на Приста варианта?
        Демек, ако може, дай в цифри.
        Приста Ултра 10W60 е над 20лв литъра, аз карам с 10W40 Бензин за 12лв/литър. Все пак някой беше казал, че нямат нищо общо с БГ и е прав Просто вземат хиляди тонове суровина от световни производители на базови масла и присадки и им излиза сметката.

        Дамм хиляди тонове суровина я вземат от светоните производители да дам... А стотиците варели с отработено масло, които пристигат във фабриката им?!? Или приста не е най-големия куповач на преработени масла в България?! Приста има НЕ лоши масла, но толкова. Те нямат постоянен и качествен контрол това е истината...За това и както може да си купиш приста SM клас и колата да се чувства много добре, така може следващия път в същата опаковка маслото да бъде ужасно....

        Това ми е като общо мнението. Приста бих си сложил, ако го взема директно от състезателните автомобили на Приста Оил тийм... Приста бих си взел и за ладата и за москвича и за голфа на 400 000км, но нямам такива коли


        Приста са си от български по-български масла...До преди 3-4 години всичките ги бъркаха ръчно разни лелки в едни варелчета, но се радвам че за момента просперират и се развиват, но пак са си масла Мейд ин България.
        Незнам колега в завода на приста никога не съм бил и не съм наблюдавал производствения процес за това немога да гарантирам за качеството на маслата на 1000 % но съм почти толкова процента сигорен че едвали някой ще си играе да прави менте на приста! И съм почти сигорен че качествения контрол в последните години се е засилил доста, а и приста е собственост на тексако
        Незнам защо всички си мислят че като е БГ е боклук важен е контрола давам пример ТЕЦ-овете Марица исток докато бяха БГ собственост всичко лошо всичко скапано ,вземаха ги германци , всичко е фърст всичко е дъ бест ,но това е савсем друга тема !
        И така сажелявам че избих в коренно различна тема ! И аз съм за Селения и Аджип все пак с такива масла излизат от завода ,но дали това което сипваме отговаря на опаковката ,за това само ония горе може да каже!
        90 2.5 V6
        Croma 1.9 multijet

        Comment


        • #64
          Маслото за Алфа е CASTROL 10W-60.ВГермания го купих за 21 евро литър.Тук не знам колко струва,но двигателя не се чува как работи.
          Алфа 156 2.0 2001г.-всички екстри

          Comment


          • #65
            Първоначално публикувано от Георги Савов
            Маслото за Алфа е CASTROL 10W-60.ВГермания го купих за 21 евро литър.Тук не знам колко струва,но двигателя не се чува как работи.
            Алфа 156 2.0 2001г.-всички екстри
            Проблема е,че в БГ има много ментета на Кастрол вече
            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

            Comment


            • #66
              Аз минах от Селения WR turbo diesel 5W-40 на Агип sint turbo diesel 5W-40.

              Маслото издържа първия тест за топлинна издържливост...38.5градуса темп. на въздуха....темп. на маслото 155градуса....4000оборота....5 бара налягане на масло.

              Гръцката!!! Селения (тоест такава закупена от там) държи почти същите резултати,....Селения коята се продава в БГрия (турска) не може да подържа такова налягане при тези темперетури.

              Така, че аз силно ви препоръчвам Агип от дилъра им в БГрия (VFTI)....маслото си е Италианско.
              sigpic
              Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
              " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
              "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

              Comment


              • #67
                Първоначално публикувано от KGB
                Аз минах от Селения WR turbo diesel 5W-40 на Агип sint turbo diesel 5W-40.

                Маслото издържа първия тест за топлинна издържливост...38.5градуса темп. на въздуха....темп. на маслото 155градуса....4000оборота....5 бара налягане на масло.

                Гръцката!!! Селения (тоест такава закупена от там) държи почти същите резултати,....Селения коята се продава в БГрия (турска) не може да подържа такова налягане при тези темперетури.

                Така, че аз силно ви препоръчвам Агип от дилъра им в БГрия....маслото си е Италианско.

                И какво сега, пре-прехвалената Селения на родния ни пазар е Турска?!? Егати! И после - то било нормално Селенията да се гори повечко от другите масла

                Ми то по-добре да си слагам Приста!
                146 1.4 TS | '00 + LPG BRC Fly injection

                Comment


                • #68
                  Това, че е Турска не означава, че е менте!!!
                  sigpic
                  Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
                  " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
                  "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

                  Comment


                  • #69
                    Да не е менте просто е "ценово-ориентиран продукт" като повечето западни масла в Б-я
                    sigpic
                    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                    Comment


                    • #70
                      Първоначално публикувано от code
                      Да не е менте просто е "ценово-ориентиран продукт" като повечето западни масла в Б-я
                      Да им го ориентирам в ауспуха

                      Затова си карам италианките само с Лики Моли и нямам проблеми.
                      Volvo XC90 D5 '06
                      Alfa Romeo Spider 2.0 '90
                      Lancia Ypsilon 1.2 '00



                      ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
                      ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
                      ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

                      Comment


                      • #71
                        Agip си е хубаво масло, на предишната кола и на скутера само такова сипвах. Но на Алфата ми има лепенка: Il cuore sportivo della mia auto vive con Selenia motor oil for AR.
                        Менте или не, тва е положението
                        sigpicex
                        147Q2
                        300bhp/606nm
                        Gtb2260, fmic, ss exhaust, Eibach springs & anti-roll bars

                        Comment


                        • #72
                          Блажени са вярващите
                          146 1.4 TS | '00 + LPG BRC Fly injection

                          Comment


                          • #73
                            Първоначално публикувано от ssveto
                            Първоначално публикувано от KGB
                            Аз минах от Селения WR turbo diesel 5W-40 на Агип sint turbo diesel 5W-40.

                            Маслото издържа първия тест за топлинна издържливост...38.5градуса темп. на въздуха....темп. на маслото 155градуса....4000оборота....5 бара налягане на масло.

                            Гръцката!!! Селения (тоест такава закупена от там) държи почти същите резултати,....Селения коята се продава в БГрия (турска) не може да подържа такова налягане при тези темперетури.

                            Така, че аз силно ви препоръчвам Агип от дилъра им в БГрия....маслото си е Италианско.

                            И какво сега, пре-прехвалената Селения на родния ни пазар е Турска?!? Егати! И после - то било нормално Селенията да се гори повечко от другите масла

                            Ми то по-добре да си слагам Приста!
                            А бе ти се смееш на Пристата,ама един тип в Сандански с пипано БМВ М3 вече кара само с Приста 10/60 ултра-държи по-ниска температура от много скъпи кастроли и други,както и по-високо налягане.Въпросният вид масло го няма в наличност при повечето дилъри на Приста,така че съм сигурен,че не знаеш за какво става въпрос,Пък нека Бобо ми се смее.Аз пробвах Селения ТД,но за 10000км доливах по 1.5л.Сега като съм с друго масло защо не доливам,бе,дееба?А ми капе семеринг... От чефин/дилър на Ивеко/ го взимах селенията.За трактора взех Арбор MTF за трансмисията и навеса.И това се оказва за момента,4е е някакъв невероятен боклук-при работа на жегата повече от 2 часа,навеса пада,което показва,че пада вискозитета.Така,че вече ще си взимам масла от Гърция
                            Аlfa 164 Super 2.5TD

                            Comment


                            • #74
                              Първоначално публикувано от RaIDeR
                              За мен има няколко масла номер 1
                              Селения, Ажип , Тутела , Мотул !
                              Хубавото масло почиства нагарите гадното не и стои бистро ,а хубавото почернява !
                              Аз в момента съм с Мобил на 9000 км и още е бистро !
                              Още 1000км. и си слагам Селения фор Алфа 10/40 !
                              16 лв, 2 литра !
                              Имам един въпрос кум вас отдоло като погледна все има сълзяло масло по картера идва от болтовете мацано е по селски с червен силикон ! Обаче масло така и несъм доливал гледам щеката си стои все на мах немръдва !
                              Та вапросът ми е при вас има ли такова сълзящо масло и има ли смисъл да си играя да сменям уплътнения на картера ? Също и откаде мога да си закупя такова ново ?
                              ела да ти покажа как изглежда дизелов мотор отвътре с масло на 7000км към момента и което е второ от тази марка поред.Маслото което капе от семеринга е като от здрав бензинов мотор Така,че селенията и то от Булгаристан не ми я хвали
                              Аlfa 164 Super 2.5TD

                              Comment


                              • #75
                                Не се смея на приста, ще я пробвам при следващата смяна и след 1000-2000км с нея ще пиша за впечатленията ми, и 10/60 ултра наистина го няма никъде питал съм... даже някой не знаят че има такава и като отворят каталога - о чудо имало
                                Решил съм повече НИКОГА да не слагам тази прехвалена Селения която продават в БГ!
                                146 1.4 TS | '00 + LPG BRC Fly injection

                                Comment

                                Working...
                                X