Известие

Collapse
No announcement yet.

Италианска му работа ..

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Alfa Pilot
    Днеска успях да смъкна температурата до 7.7C, което смятам за напълно приемлив резултат. А аз в кола нагрята до 50C вобще не се качвам, първо проветрявам и тогава.
    Това е разумния подход за да се предпази топлообменникът от напрежения в следствие резки температурни промени
    _______
    146 JTD - ex
    Renault Megane II 1.5 dci - ex

    Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от trustworthy
      Първоначално публикувано от Alfa Pilot
      Днеска успях да смъкна температурата до 7.7C, което смятам за напълно приемлив резултат. А аз в кола нагрята до 50C вобще не се качвам, първо проветрявам и тогава.
      Това е разумния подход за да се предпази топлообменникът от напрежения в следствие резки температурни промени
      она мойта сама си смета кога и колuо силно да си се пусне в зависимост от външна - вътрешна температура - слънчева радиация

      кат карате дърти бабички - проветрявайте
      Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

      Comment


      • #18
        [quote=търтей]
        Първоначално публикувано от trustworthy
        Първоначално публикувано от "Alfa Pilot":3npyw3gj
        Днеска успях да смъкна температурата до 7.7C, което смятам за напълно приемлив резултат. А аз в кола нагрята до 50C вобще не се качвам, първо проветрявам и тогава.
        Това е разумния подход за да се предпази топлообменникът от напрежения в следствие резки температурни промени
        она мойта сама си смета кога и колuо силно да си се пусне в зависимост от външна - вътрешна температура - слънчева радиация

        кат карате дърти бабички - проветрявайте [/quote:3npyw3gj]а тоя номер с "радиацията" ... кой е датчика за това?
        '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
        '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
        '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

        Comment


        • #19
          [quote=valjo]
          Първоначално публикувано от търтей
          Първоначално публикувано от trustworthy
          Първоначално публикувано от "Alfa Pilot":398vuhx1
          Днеска успях да смъкна температурата до 7.7C, което смятам за напълно приемлив резултат. А аз в кола нагрята до 50C вобще не се качвам, първо проветрявам и тогава.
          Това е разумния подход за да се предпази топлообменникът от напрежения в следствие резки температурни промени
          она мойта сама си смета кога и колuо силно да си се пусне в зависимост от външна - вътрешна температура - слънчева радиация

          кат карате дърти бабички - проветрявайте
          а тоя номер с "радиацията" ... кой е датчика за това?[/quote:398vuhx1]

          една полусфера баш у средата на таблото
          Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

          Comment


          • #20
            Хайде още 2 мнения и ще достигнеш заветните 6666
            Спамер нещастен.
            Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
            ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

            Comment


            • #21
              Извинете, колеги,
              дискусията я проследих, ама ... "Италианска му работа..." - нещо не можах да стопля

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от spe4elist
                Извинете, колеги,
                дискусията я проследих, ама ... "Италианска му работа..." - нещо не можах да стопля
                Стори ми се по-интригуващо като заглавие от "Италиански климатик"
                Alfa Romeo 155 2.0 16V Super

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Alfa Pilot
                  Първоначално публикувано от spe4elist
                  Извинете, колеги,
                  дискусията я проследих, ама ... "Италианска му работа..." - нещо не можах да стопля
                  Стори ми се по-интригуващо като заглавие от "Италиански климатик"
                  Това щеше да е по точно да

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Alfa Pilot
                    Първоначално публикувано от spe4elist
                    Извинете, колеги,
                    дискусията я проследих, ама ... "Италианска му работа..." - нещо не можах да стопля
                    Стори ми се по-интригуващо като заглавие от "Италиански климатик"
                    Всъщност, той е японски ...

                    Comment


                    • #25
                      Всъщност компресорите са японски, но климатичната инсталация, поне двузоновата на 156, е Delphi.

                      Това е международна компания, със седалище в САЩ

                      Дачията, дето е на снимката, също е климатик Delphi. Всички БМВ-та също
                      Volvo XC90 D5 '06
                      Alfa Romeo Spider 2.0 '90
                      Lancia Ypsilon 1.2 '00



                      ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
                      ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
                      ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от pinko
                        Всъщност компресорите са японски, но климатичната инсталация, поне двузоновата на 156, е Delphi.

                        Това е международна компания, със седалище в САЩ

                        Дачията, дето е на снимката, също е климатик Delphi. Всички БМВ-та също
                        Е моят компресор е Санден, made in France а и между другото не работи. Изстудява, но издава много силни звуци и ми казаха "нов компресор" Още не съм събрал смелост да питам за цената, щото майсторчето ми спомена за нещо от порядъка на 1500 лв. Ебаси климатика, ако е така. Не разбирам как може да се прецака толкова бързо. Колата няма 90к. км. още.
                        2014: Deutschland über alles

                        Comment


                        • #27
                          Някой знае ли дали компресорите на старата 156-ца и тази с новия двузонов климатроник са еднакви. Днес гледах една от `99г. и не видях видима разлика. Компресорът също беше Санден, но произв. в Япония. Тези от Аутоиталия ми предлагат въпросния компресор за 2828лв. и некви стотинки
                          По принцип го намерих за 1080лв. от вносител(я) на Webasto, но никъде не можаха да ди кажат дали компресорите са еднакви.
                          2014: Deutschland über alles

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от nikolaaaay
                            Някой знае ли дали компресорите на старата 156-ца и тази с новия двузонов климатроник са еднакви. Днес гледах една от `99г. и не видях видима разлика. Компресорът също беше Санден, но произв. в Япония. Тези от Аутоиталия ми предлагат въпросния компресор за 2828лв. и некви стотинки
                            По принцип го намерих за 1080лв. от вносител(я) на Webasto, но никъде не можаха да ди кажат дали компресорите са еднакви.
                            По принцип на 156 се слагат няколко вида компресори, основно Санден и Денсо - така че най-добре виж номера.

                            По-добре си вземи един на старо - по-моргите има доста добри за по 200-300 лева.
                            Volvo XC90 D5 '06
                            Alfa Romeo Spider 2.0 '90
                            Lancia Ypsilon 1.2 '00



                            ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
                            ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
                            ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

                            Comment


                            • #29
                              [quote=търтей][quote=valjo]
                              Първоначално публикувано от "търтей":o3fowkpm
                              Първоначално публикувано от trustworthy
                              Първоначално публикувано от "Alfa Pilot":o3fowkpm
                              Днеска успях да смъкна температурата до 7.7C, което смятам за напълно приемлив резултат. А аз в кола нагрята до 50C вобще не се качвам, първо проветрявам и тогава.
                              Това е разумния подход за да се предпази топлообменникът от напрежения в следствие резки температурни промени
                              она мойта сама си смета кога и колuо силно да си се пусне в зависимост от външна - вътрешна температура - слънчева радиация

                              кат карате дърти бабички - проветрявайте
                              а тоя номер с "радиацията" ... кой е датчика за това?[/quote3fowkpm]

                              една полусфера баш у средата на таблото[/quote3fowkpm]
                              това май аз ти го бях казал

                              Comment


                              • #30
                                [quote=netsurfer][quote=търтей]
                                Първоначално публикувано от valjo
                                Първоначално публикувано от "търтей":1wd35n4l
                                Първоначално публикувано от trustworthy
                                Първоначално публикувано от "Alfa Pilot":1wd35n4l
                                Днеска успях да смъкна температурата до 7.7C, което смятам за напълно приемлив резултат. А аз в кола нагрята до 50C вобще не се качвам, първо проветрявам и тогава.
                                Това е разумния подход за да се предпази топлообменникът от напрежения в следствие резки температурни промени
                                она мойта сама си смета кога и колuо силно да си се пусне в зависимост от външна - вътрешна температура - слънчева радиация

                                кат карате дърти бабички - проветрявайте
                                а тоя номер с "радиацията" ... кой е датчика за това?
                                една полусфера баш у средата на таблото[/quote:1wd35n4l]
                                това май аз ти го бях казал [/quote:1wd35n4l]

                                май ти
                                преди да се преебеш с кола със задно
                                Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                                Comment

                                Working...
                                X