Известие

Collapse
No announcement yet.

Превъртяна резба на пробката на картера

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Превъртяна резба на пробката на картера

    Здравейте.

    Възникна следния проблем.
    При смяна на двигателно масло превъртя резбата на пробката на картера.
    Искам да уточня, че става въпрос за марка автомобил Алфа Ромео, модел 155 2.0 TS 8v.
    Ще бъда благодарен на всеки, който даде съвет или предложение
    за разрешване на проблема.

    Предварително благодаря на отзовалите се.

  • #2
    http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopi ... E%E1%EA%E0
    И още много, много други тук

    http://clubalfaromeo.com/forum/search.php
    Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
    ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
    Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

    Comment


    • #3
      Това е коронния номер на алфите, няма как. Те хората са си написали, че се стяга пробката само до 20Nm и не са виновни, че не се спазва.

      Имаш няколко варианта:
      1. Сваляне на картера /трудно, заради генерацията под него/ и оттама натам - може да се навари на аргон около резбата и да се пробие отново и да се навие резба; да се мине на следващия р-р резба и навиване на пробка от друга кола.

      2. Източва се маслото; изчаква се да изтече всичко; обезмаслява се много хубаво с бензин /меглио и т.н.; предварително в твойта пробка се прави подходящ отвор и се нарязва с метчик резба за навиване на болт, който ще бъде новата ти пробка. След като е навит болта в сегашната пробка тя се намазва с лепило от типа на течен метал на Бизон и се навива и се оставя да залепне хубаво /1ден/. Навиването може да стане с големи клещи, защото вече няма да става по нормалния начин с Inbus.

      По-лекия вариант на същото упражнение е след обезмасляването направо да е залепи пробката като занапред смяната на маслото ще е винаги посредством изсмукването му през масломерната тръбичка в масларница.

      Ако това те успокоява, не си първия с подобен проблем. Най-лесно е да направите малка пробка в сегашната и да я залепите. Това е. Успех!
      Alfa Romeo 146 1.6TS '97
      За мерси, не ме търси!

      Comment


      • #4
        Пробиваш, пренарязваш резбата и някой читав стругар да ти направи нова пробка.
        Стига с тия селений за лепене и заваряне.
        Нито си първия с този проблем нито последния .
        Айде успех и внимавай с масларите.
        АR 33 1.5-ex;АR 155 2.0TS-ex
        FIAT TEMPRA 1.6i.e.-ex;AR 155 1.8TS-ex;FIAT bravo 1.6 16v;ALFA ROMEO 155 2.0 16V-ex,AR 156 2.0 TS

        Comment


        • #5
          Какви са тия сложни процедури
          Аз като превъртях резбата, отидох до един стругар да ми направи нова пробка с усилена резба под конус .Като почнеш да я завиваш, тя сама си прави новата резба .Слагаш малко силикон, завиваш, наливаш маслото и
          155 1.8 8v TS & FZR 600

          Comment


          • #6


            На картинката са показани ремонтни вложки Helicoil. Използването им е един от най-читавите методи за реставриране на повредени резби, без да се променя техния размер и функционалност. Пробвал съм ги при различни материали на основата - стомана, чугун, алуминиеви сплави, неметали, и при различни размери резби. Резултатите са отлични.
            Alfa Romeo 155 1.7 TS '94

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от yovi


              На картинката са показани ремонтни вложки Helicoil. Използването им е един от най-читавите методи за реставриране на повредени резби, без да се променя техния размер и функционалност. Пробвал съм ги при различни материали на основата - стомана, чугун, алуминиеви сплави, неметали, и при различни размери резби. Резултатите са отлични.
              от къде ги купуваш
              щото аз бях питал и искаха да ми продадат 1000 бройки минимум
              Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

              Comment


              • #8
                Поръчвам ги от немска фирма. Изпълняват и по-дребни поръчки от тукашните "дистрибутори". Ако се интересуваш сериозно, в понеделник ще ти пратя контакта на лични.
                Alfa Romeo 155 1.7 TS '94

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от yovi
                  Поръчвам ги от немска фирма. Изпълняват и по-дребни поръчки от тукашните "дистрибутори". Ако се интересуваш сериозно, в понеделник ще ти пратя контакта на лични.
                  супер
                  мерси
                  Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                  Comment


                  • #10
                    Друг вариант е да се монтира втулка, или нещо от тоя род (не знам дали е такъв термина, де). Прави се от тръба с външна обратна резба с р-р по-голям от размера на пробката и вътрешна резба с размера на ориг. пробка. След като се навие се сплесква по края, за да не се отвива при смяна на маслото и става така, както би трябвало да излиза от завода. Специално за материала, сп. мен е добре да е по-твърд от алуминия. Аз съм го тествал тоя метод на двг-ли на картинг, където се разбива резбата на ауспуха и определено става по-здраво от заводското.
                    2014: Deutschland über alles

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от hsr
                      Какви са тия сложни процедури
                      Аз като превъртях резбата, отидох до един стругар да ми направи нова пробка с усилена резба под конус .Като почнеш да я завиваш, тя сама си прави новата резба .Слагаш малко силикон, завиваш, наливаш маслото и
                      ok.това ми хареса.всички знаеме,кое е правилното,но по важно е да кажеме ,как можем да оправим нещата,когато нямаме избор.Аз лично бих набил чеп от сухо дърво.Правил съм го и знам,че системата работи.
                      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                      Comment


                      • #12
                        Здравейте, отново.

                        Благодаря на всички отзовали се
                        за споделения опит, както и за
                        дадените съвети и препоръки.

                        Comment


                        • #13
                          .Аз лично бих набил чеп от сухо дърво.Правил съм го и знам,че системата работи.[/quote]


                          Aaa....викаш, да натепа чепо от киселото зеле, пали за морето и
                          си свиркай - системата работи

                          Мен ми е любопитно колко пъти го пробва и за колко км, и как държи
                          тоя чеп на до 5 бара налягане на маслото, или си чул просто от някъде
                          156 1.8ts PROGRESSION 98.....EX
                          TOLEDO 2.3 VR5 00" PURE SOUND+LPG

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от vaskoni
                            .Аз лично бих набил чеп от сухо дърво.Правил съм го и знам,че системата работи.

                            Aaa....викаш, да натепа чепо от киселото зеле, пали за морето и
                            си свиркай - системата работи

                            Мен ми е любопитно колко пъти го пробва и за колко км, и как държи
                            тоя чеп на до 5 бара налягане на маслото, или си чул просто от някъде[/quote]
                            Ах тук ма хващате малко в областта в която работя. Дървен чоп може да спре и по голямо налягане от 5 атм да речем до към 10 пробвано е и особенно ако е вода или пара чопа се раздува и няма излизане а и остава на място без да сълзи.
                            156 1,8 ТS 99
                            Nissan Murano 2005

                            Comment


                            • #15
                              ХА ахаха чеп !
                              Ти базикаш ли се сега или на сериозно говориш ?
                              Аз пък предлагам да се завари една планка и до там !
                              Като трябва да се сменя масло разпробиваш сменяш и пак заваряваш !
                              Това с чепа е хубава идея ама я си представи ,че избие изведнъж и всичкото масло наземята и двигателя блок !
                              Заради това ,че те е домарзяло да разшириш отвора да го резбоваш и да сложиш по-широка пробка !
                              Пробката има значение понеже е магнитна и събира стружките !
                              Успех !
                              Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

                              Comment

                              Working...
                              X