Известие

Collapse
No announcement yet.

интересно решение на проблем с оборотите при 166 2.0тс!!!!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • интересно решение на проблем с оборотите при 166 2.0тс!!!!!!

    Еи полудях с тая алфа.Като пусна климатика и започва да променя оборотите на празен ход а като я паля сутрин забива муцуната.След проба на какво ли не проблема изчезна като извадих двата маркуча на отдушника намиращ се на клапанната кутия и ги съединих(дето се вика баипасирах отдушника).направо паднах от коня оборотите заспаха на 1000 с климатик и без климатик абе приказка просто.явно поради по-големите пропуски на газове при високи обороти се създава налягане което влияе на разхода на въздух отчетен през дебитомера.поне аз така си го обяснявам.иначе беше отвратително пускам климатика и оборотите почват 500-1500..............................
    бях решил да сменям дебитомера но ми се размина
    дано съм помогнал на някои с моя проблем

  • #2
    Странно! Същия проблем го имам и аз.Веднага ще пробвам.Незнам дали няма да повлияе на компютъра например,но ще пробвам защото е много изнервящо.
    ALFA ROMEO 146 1,6 TS 2000г.

    Comment


    • #3
      ако можеш, постни една снимка, за да видим точно за какво става дума, че и при мене го има това и да го пробвам и аз..
      Alfa Romeo 145 1,6 TS 16V 1999 с нова ламбда сонда (дано не е напразно)

      Comment


      • #4
        и аз съм с двигател 2.0 и имам проблем с менене на обороти, ако можеш една снимка да удариш много ще съм ти благодарен, така само като чета съединих това с това нищо не ми стана ясно

        Comment


        • #5
          Това значи ли че ако просто ги запушим вместо да ги съединим ефекта ще е същия.....
          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

          Comment

          Working...
          X