If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
ламбдата е обратната връзка на инжекционната система. тя следи какво става на изхода и компенсира "грешката" от останалите датчици. ако тя е изправна разликата ще е съвсем минимална, само ще ти гори като ламя докато е студена. това може да се види на газ анализатор. за да променяш така съотношението на горивната смес можеби ще стане с ламбда емулатор.
е то и дебитомер-а е ОВ пак към компютъра - той и двете ги следи и смесообразува по тях! иначе да , може да се пробва с ламбда емулатор нещичко
Даването на газ, води до пристрастяване! Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Не изчетах всичко, но общо взето центроването на дебитомера става като се рзхлаби застопоряващия винт на палеца, който контактува с платката. Обратно на часовниковата срелка обогатява, а по посока - обеднява. На място, ако е богата сместа, започва да пуши като форсираш. Като я докараш на място пробваш в движение. Ако не върви, завърташ малко обратно на часовниковата и т.н. Ако е разпипана и пружината (спиралата) под палеца, става по-голяма играчка. При натягане на пружината се обеднява сместа и обратно. Пружината се държи от кръглия диск под нея с многото нарези по края - прилича на зъбно колело, с телта която се вижда отстрани се законтря с двете крачета. Като ги надигнеш можеш да натягашпружината по часовниковата стрелка и обратно.Всичко се повтаря докато ти хареса. Ако механично е добре дебитомера, можеш в някакви граници да регулираш малките със стандартния шестограм отстрани в дупката на дебитомера.
Имам и разни схеми и такива неща. Ще се поразровя.
Ам това е поне при моя дебитомер де. Ако при алфата ти е друг, съжалявам, но все пак би трябвало да са на един принцип.
Не изчетах всичко, но общо взето центроването на дебитомера става като се рзхлаби застопоряващия винт на палеца, който контактува с платката. Обратно на часовниковата срелка обогатява, а по посока - обеднява. На място, ако е богата сместа, започва да пуши като форсираш. Като я докараш на място пробваш в движение. Ако не върви, завърташ малко обратно на часовниковата и т.н. Ако е разпипана и пружината (спиралата) под палеца, става по-голяма играчка. При натягане на пружината се обеднява сместа и обратно. Пружината се държи от кръглия диск под нея с многото нарези по края - прилича на зъбно колело, с телта която се вижда отстрани се законтря с двете крачета. Като ги надигнеш можеш да натягаш пружината по часовниковата стрелка и обратно.Всичко се повтаря докато ти хареса. Ако механично е добре дебитомера, можеш в някакви граници да регулираш малките със стандартния шестограм отстрани в дупката на дебитомера.
Имам и разни схеми и такива неща. Ще се поразровя.
Ам това е поне при моя дебитомер де. Ако при алфата ти е друг, съжалявам, но все пак би трябвало да са на един принцип.
изцяло потвърждавам информацията! така е и този дебитомер - все пак Бош е замесен и при наще и при ваще коли Аз заложих на местене на пружината - по-добре ми се стори от местене на палеца дето контактува, че него ен мога да го върна в първоначалното състояние, а пружината има за отправна система зъбното колело и е доста по-лесно!
Даването на газ, води до пристрастяване! Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Аз, ако не се лъжа, някой беше споменал, че на алфата има сложен дебитомер от М20Б25 (двигател на БМВ). Не се сещам кой беше, но си е работило доста време така доколкото помня.
Като цяло съм привържаничка на по-старите дебитомери с клапата. От там нататък с тези сензори, нито можеш да си нагласиш нещо, нито, ако му стане нещо, можеш да си го оправиш.
Comment