Известие

Collapse
No announcement yet.

Механичен дебитомер - поглед отвътре

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
    ламбдата е обратната връзка на инжекционната система. тя следи какво става на изхода и компенсира "грешката" от останалите датчици. ако тя е изправна разликата ще е съвсем минимална, само ще ти гори като ламя докато е студена. това може да се види на газ анализатор. за да променяш така съотношението на горивната смес можеби ще стане с ламбда емулатор.
    е то и дебитомер-а е ОВ пак към компютъра - той и двете ги следи и смесообразува по тях! иначе да , може да се пробва с ламбда емулатор нещичко


    Даването на газ, води до пристрастяване!
    Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
    Volvo V50 2.0D by RuBig

    Comment


    • #17
      Не изчетах всичко, но общо взето центроването на дебитомера става като се рзхлаби застопоряващия винт на палеца, който контактува с платката. Обратно на часовниковата срелка обогатява, а по посока - обеднява. На място, ако е богата сместа, започва да пуши като форсираш. Като я докараш на място пробваш в движение. Ако не върви, завърташ малко обратно на часовниковата и т.н. Ако е разпипана и пружината (спиралата) под палеца, става по-голяма играчка. При натягане на пружината се обеднява сместа и обратно. Пружината се държи от кръглия диск под нея с многото нарези по края - прилича на зъбно колело, с телта която се вижда отстрани се законтря с двете крачета. Като ги надигнеш можеш да натягашпружината по часовниковата стрелка и обратно.Всичко се повтаря докато ти хареса. Ако механично е добре дебитомера, можеш в някакви граници да регулираш малките със стандартния шестограм отстрани в дупката на дебитомера.
      Имам и разни схеми и такива неща. Ще се поразровя.

      Ам това е поне при моя дебитомер де. Ако при алфата ти е друг, съжалявам, но все пак би трябвало да са на един принцип.

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Illusion Покажи съобщение
        Не изчетах всичко, но общо взето центроването на дебитомера става като се рзхлаби застопоряващия винт на палеца, който контактува с платката. Обратно на часовниковата срелка обогатява, а по посока - обеднява. На място, ако е богата сместа, започва да пуши като форсираш. Като я докараш на място пробваш в движение. Ако не върви, завърташ малко обратно на часовниковата и т.н. Ако е разпипана и пружината (спиралата) под палеца, става по-голяма играчка. При натягане на пружината се обеднява сместа и обратно. Пружината се държи от кръглия диск под нея с многото нарези по края - прилича на зъбно колело, с телта която се вижда отстрани се законтря с двете крачета. Като ги надигнеш можеш да натягаш пружината по часовниковата стрелка и обратно.Всичко се повтаря докато ти хареса. Ако механично е добре дебитомера, можеш в някакви граници да регулираш малките със стандартния шестограм отстрани в дупката на дебитомера.
        Имам и разни схеми и такива неща. Ще се поразровя.

        Ам това е поне при моя дебитомер де. Ако при алфата ти е друг, съжалявам, но все пак би трябвало да са на един принцип.
        изцяло потвърждавам информацията! така е и този дебитомер - все пак Бош е замесен и при наще и при ваще коли Аз заложих на местене на пружината - по-добре ми се стори от местене на палеца дето контактува, че него ен мога да го върна в първоначалното състояние, а пружината има за отправна система зъбното колело и е доста по-лесно!


        Даването на газ, води до пристрастяване!
        Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
        Volvo V50 2.0D by RuBig

        Comment


        • #19
          Аз, ако не се лъжа, някой беше споменал, че на алфата има сложен дебитомер от М20Б25 (двигател на БМВ). Не се сещам кой беше, но си е работило доста време така доколкото помня.
          Като цяло съм привържаничка на по-старите дебитомери с клапата. От там нататък с тези сензори, нито можеш да си нагласиш нещо, нито, ако му стане нещо, можеш да си го оправиш.

          Comment

          Working...
          X