Известие

Collapse
No announcement yet.

Рестартирене на ЕКУто и педала на газта

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Рестартирене на ЕКУто и педала на газта

    Виждам, че много хора си решават проблемаите с колите след като си рестартират ЕКУто. При някои се оправят съвсем, при други временно. В интернет се натъкнах на един метод, който представлява:

    1. Изключване на акумулатора за 45 минути
    2. Включване
    3. Палене и работа на свободен ход за 15 мин
    4. 10 минути почивка
    5. Палиш и караш

    Както и рестартиране на педала на газта:

    1. За 90 секунди ключа се дава на контанк (преди запалването)
    2. За 90 секунди се изключва, но ключа си стои
    3. Запалване и оставяне в режим на празен ход за няколко минути

    Така ли е? Някой пробвал ли го е, и имало ли е някаккъв ефект - траен или временен?
    Питам, защото след смяната на някои консумативи след покупката на моя автомобил се получи досадното хълцане, забиване на моцуна или както му викат още при студен старт.
    Ще пробвам да си рестартирам ЕКУто преди да я водя пак на майстор. Скоро ще си взема и кабел, да си я диагностицирам сам с лаптопа. Не ми се дават луди пари за да забодят един кабел и да ми казват че е добре. Тогава сигурно ще мога да рестарирам ЕКУто през някакъв софтуер, но засега по старомодния начин.
    Mitsubishi L200 2.5D (115 hp)
    Alfa Romeo 156 2.4 jtd (136++hp)

  • #2
    Рестартиране педала на газта туй къде го прочете? А рестартиране на съединителя? А ако ми "забие" подлакътника мога ли да го рестартирам?
    Това с 90 сек на контакт се отнасяше за адаптиране на дроселовата клапа. Ако питаш за това при мен нямаше ефект.
    Last edited by Old Fox; d.m.y г., 23:24.
    Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
    ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
    Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

    Comment


    • #3
      Форматирай резервоара и инсталирай ЕКО100! Ако не стане сменяй хардуера или направи овърклок.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от crocodil Покажи съобщение
        В интернет се натъкнах на един метод, който представлява:

        1. Изключване на акумулатора за 45 минути
        2. Включване
        3. Палене и работа на свободен ход за 15 мин
        4. 10 минути почивка
        5. Палиш и караш
        Къде си ги чел тия смешки?
        2014: Deutschland über alles

        Comment


        • #5
          Това за ресет на ЕКУ-то такова нещо няма. Само на компютър.

          За адаптация на дроселовата клапа това работи само при алфите които са с електронно подаване на газ. За тези които газта не е с жило. Демек тези след 2002-ра.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #6
            http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=22728
            Aprilia Mojito & XTrail '06 T30 QR25 AT
            Ex Alfa 156 1.8 TS Sportwagon '00 /Alfa164 2.0 TS /Alfa155 2.0 TS /Alfa33 1.5 4x4
            Lancia Ypsilon '02

            Comment


            • #7
              Тук е обсъдено подробно дали действа или не, и каква е процедурата:
              http://forum.alfa156.net/forum/forum...TID=10706&PN=1
              Повечето пишат, че уж действало, но реално ще ти трябва ако смениш някой датчик по инжекционната система... Ламбда, дебитомер. Според мен винаги най-удачното решение е не да и баеш, ами да си идеш като пич в сервиза и да ти ресетнат ЕКУ-то там, както трябва.
              Ex: Алфа Ромео 156, 1.6 TS '98
              Ex: Алфа Ромео 156, 1.9 JTD 16V (140 ps) '03
              Ex: Алфа Ромео 159, 2.4 JTDm (200+ ps) '07
              Alfa Romeo 146 ti

              Comment


              • #8
                Мойта е с жило, ама номера с ключа проработи. И на Tinoto е с жило, и там номера проработи!
                Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

                Comment


                • #9
                  При мен НЕ проработи. Даже и акумулатора падна и седя така два дена. Сложих нов и пак старата песен. Ще го ресетна с токов удар, така съм решил. 220 волта за 90 сек, после 1 минута без, после пак 220 през буксата за диагностика и така докато замърка.
                  "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
                  К.М.

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от suscrofa Покажи съобщение
                    При мен НЕ проработи. Даже и акумулатора падна и седя така два дена. Сложих нов и пак старата песен. Ще го ресетна с токов удар, така съм решил. 220 волта за 90 сек, после 1 минута без, после пак 220 през буксата за диагностика и така докато замърка.
                    джоджан,девисил и сол на вкус да и сложиш в радиатора
                    Alfa Mito 1.4
                    156 2.0 155 ex
                    156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

                    Comment

                    Working...
                    X