Известие

Collapse
No announcement yet.

Климата направо ми убива вървежа...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    А някой от вас пробвал ли е да си смени дехидратора на системата и след това да сподели каква е разликата и колко олеква работата на мотора с нов дехидратор на климатичката система. Нямам намерение да обяснявам каква е неговата роля тук - за тази цел си има книжки и всеки може малко да се образова преди да започне да сипе мъдрости.
    Само искам да кажа че като започнр да се позапушва, климатика започва да изстудява по бавно и компресорът започва да се товри доста повече от нормалното.
    Един нов дехидратор е около 80 лева.
    sigpic
    Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
    Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

    Comment


    • #17
      при климатрониците е такая щото включват и изключват и разсейват мотора,а на рендето на приятеляти навярно лагуна 90коня е климатик и затова не го усеща.гледах предаване за ауди а8 с 1 резервоар колко километра ще измине и там на този 200коня мотор на няколко пъти споменаха че на шофьора му било адски топло но не пускал климата за да не бави и мъчи колата.

      Comment


      • #18
        На по новите коли аз мисля, и особено на дизелите защото над тях имам набюдения, въобще не се усеща никъква разлика. Мойта дори, под 3000 оборота е доста спъната с климата. По нови имам предвид поне след 2002 защото на баща ми фокуса се е налагало да изключвам климата за да изпреваря като хората и си е климатик и разликата е огромна, докато на алфата уж е климатроник.
        Last edited by kalata8; d.m.y г., 13:45.
        Alfa 145 1.8 TS '97

        Comment


        • #19
          Прочетох доста смешни изказвания в тази тема.Първо-налягането на фреон 134а,с който вече се зареждат всички коли(уж екологично чист-демек няма хлорна молекула) в покой е 3.5-4 бара(при топъл мотор-до 7).Това е без значение.Второ-има различни видове компресори-с променлив обем на цилиндрите и постоянен.В зависимост от това какъв е компресора,дали системата е с ТРВ(термо регулиращ вентил) или цедка и дали е с термостат или не,зависи неговата работа.Трето-това дали се спъва колата или не,зависи до голяма степен от климатичната система(как е изчислена) и от мотора-моята Алфа е 1.9 тд и климата я спъва.Италиянските коли в повечето случаи ползват системи на Диавия с различни компресори(Санден,Харисън и др.) и не са изчислени добре-в повечето случаи се презастраховат и слагат 7 бутални компресори Санден,които са излишно мощни за по-малки коли.Ако дехидратора е дори частично запушен няма да има разлика във вървенето на колата-просто няма да имате климатик.И четвърто-разликата между климатик и климатроник е,че климатроника е климатик с електронно управление.
          С това се занимавам 12 години и ако някой има съмнения в това което пиша,нека попита някой добър майстор.Има много начини горе долу да проверите без инструменти дали климатика работи добре-един от тях е след 3-4 мин. работа на климатика на празен ход,тръбите които влизат в купето(тънка и дебела)трябва да бъдат-дебелата студена(дори да прави конденз) и съотвено тънката топла,но не много гореща.Това разбира се не е точна диагностика,най-добре е да отидете при майстор,който си разбира от работата.Такива работи като смяна на фреона и маслото не съществуват-фреона може да бъде или изцяло зареден(ако системата е изпуснала всичко)или допълнен,маслото в цялата система трябва да е 250-300 грама и рядко се налага да се допълва-само при ремонт на компресора или спукана тръба или маркуч на високото налягане.Напоследък се навъдиха много псевдо майстори,които говорят глупости за да ви вземат парите-нормално е 60 лева за зареждане и 30 за дозареждане,но само ако това е необходимо.
          Last edited by victtorbg; d.m.y г., 16:44.

          Comment


          • #20
            Интересно, казваш 1.9ТД и я спъва...

            На Ланчата ми, която е със същия мотор, климатика почти не се усещаше....а си духаше стабилно студ.В сравнение с алфата, обаче, все едно съм пуснал 2 климатика на бензиновия.
            156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

            OEM & Ventura Garage
            http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
              Интересно, казваш 1.9ТД и я спъва...

              На Ланчата ми, която е със същия мотор, климатика почти не се усещаше....а си духаше стабилно студ.В сравнение с алфата, обаче, все едно съм пуснал 2 климатика на бензиновия.
              при мен проблема е може би в по-мощния компресор
              Last edited by victtorbg; d.m.y г., 17:30.

              Comment


              • #22
                Проблема при бензиновите Алфи,е в изключително мощния компресор
                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                  Проблема при бензиновите Алфи,е в изключително мощния компресор
                  Абсолютно

                  Comment


                  • #24
                    И като опряхме до мощност – колко киловата са компресорите слагани в 145/6 ?
                    Някой да има инфо ?
                    Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                    ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

                    Comment


                    • #25
                      и при мен го има тоя момент с мощността...... определено изключвам климатика ако искам да се изстрелям или да скъсам някой......

                      П.С. с чисто нов дехидратор съм.....
                      Alfa Romeo Crosswagon Q4 ex ones: Alfa Romeo 166TS, Alfa Romeo 147 1.9JTD & 145 1,6 boxer

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от lyuli Покажи съобщение
                        и при мен го има тоя момент с мощността...... определено изключвам климатика ако искам да се изстрелям или да скъсам някой......

                        П.С. с чисто нов дехидратор съм.....
                        Пак казвам,че филтър дехидратора няма нищо общо.

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от pr_00f Покажи съобщение
                          И като опряхме до мощност – колко киловата са компресорите слагани в 145/6 ?
                          Някой да има инфо ?

                          Това са компресори с променлив обем на цилиндрите и мощноста се определя в студопроизводство (в английската система-в BTU).
                          Ако мога да помогна на някой пишете на ЛС.

                          Comment


                          • #28
                            Ok ,
                            И все пак колко кв. би трябвало да бъдат при максимално натоварване.
                            Намирал съм стойности от 3 до 7 кв. Ровичкайки из нет-а
                            Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                            ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от pr_00f Покажи съобщение
                              Ok ,
                              И все пак колко кв. би трябвало да бъдат при максимално натоварване.
                              Намирал съм стойности от 3 до 7 кв. Ровичкайки из нет-а
                              Различно-зависи дали е 5 или 7 цилиндров,дали са двойни бутала и т.н.Не съм гледал колко е производителноста по каталозите-до сега не ми е трябвало,но ако ти е любопитно порови се в нета..В цифрите на модела на компресора са данните за цилиндрите и мощноста.

                              Comment


                              • #30
                                И все пак колко кв. би трябвало да бъдат при максимално натоварване.
                                Намирал съм стойности от 3 до 7 кв. Ровичкайки из нет-а

                                Така като гледам средата на графиката е около 5 кв. – съвсем грубо 6-7 коня

                                1.4 двигателя
                                2000 рпм 31 коня
                                2500 - 42
                                3000 - 53

                                Хайде сега си отговорете как няма да се спъне колата при тези условия.
                                Attached Files
                                Last edited by pr_00f; d.m.y г., 15:53.
                                Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                                ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

                                Comment

                                Working...
                                X