Известие

Collapse
No announcement yet.

ДАТЧИК НА БАЗОВ РЕПЕР

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • ДАТЧИК НА БАЗОВ РЕПЕР

    Какво по дя....те заначи тази грешка?Та филма почна преди около 2 седмици-спирам пред магазина,пазарувам качвам се контакт и лампата с дюзата остава да свети и няма палене.Пуша една цигара и о чудо пали.След 2-3 дни същата процедура с цигарата изгасна докато работеше на място.Този път изчаках да изстине до 50 -60' и запали.И накрая като угасна на 2 скорст на едно завооойче и трябваше да я изчакам да изстине напълно за да запали.На следващия ден отивам на доктор и с очите си виждам изписана грешка в датчика за оборотите на коляновия вал.Купувам въпросния датчик( на EPS 1.953.170)откачам буксата,развивам болтчето,вадя датчика,слагам новия,завивам болтчето,закачам буксата и паля.Пали нормално,нормални обороти,подавам плавно газ и на 3000 бие прекъсвача и присветва лампата с дюзата и после си държи нормални обороти.Върви 1,2,3-5 ,но да не минавам 3000об.Отивам пак на "баш майстора" закачам се на компа и хоп нова грешка-грешка датчик на базов репер.Изчиства я,палим и нормални обороти на загряла кола -газ до 3000 об.,прекъсвач и записва същата грешка-грешка датчик на базовия репер и така 3-4 пъти.На въпроса ква е тая грешка,получавам волски поглед и отговор "Ми незнам май датчика не работи както трябва.Земи си нов датчик".И ме прати по живо,по здраво и аз си зададох въпроса "И ся ко прайм?"Та се обръщам към знаещите и можещите тук,че София малко далеч,а с тея 3000 об. ше пътувам два месеца .
    ALFA 156 1.8 TS '99 (polyurethaned by ФЕРАРИСТ & crew,rebuild engine by to6ko,vegatta & crew)sigpic & Alfa 145 1.6 TS `97

  • #2
    ДАТЧИК КОЛЯНОВ ВАЛ трябва да е тази грешка. Демек не този дето си сменил, а другия до него.

    Но може и друго да означава. Не съм сигурен.

    ЕДИТ: Абе всъщност кой софтуер или тестер я изписа тази грешка?
    Last edited by oem; d.m.y г., 21:50.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
      ДАТЧИК КОЛЯНОВ ВАЛ трябва да е тази грешка. Демек не този дето си сменил, а другия до него.

      Но може и друго да означава. Не съм сигурен.

      ЕДИТ: Абе всъщност кой софтуер или тестер я изписа тази грешка?
      За тестера незнам ама първия път изписа грешка на датчика на коляновия вал и сложих на EPS 1.953.170 като този в axm-auto.И на същия тестер ми изписа грешка датчик на базовия репер.Къде до него има друг датчик и как се води ако има такъв?
      Ше сложа пак стария да видя дали пак прекъсвача бие на 3000.Или нещо друго се прецака
      ALFA 156 1.8 TS '99 (polyurethaned by ФЕРАРИСТ & crew,rebuild engine by to6ko,vegatta & crew)sigpic & Alfa 145 1.6 TS `97

      Comment


      • #4
        Чакай сега. Ти кой точно датчик си сменил. Аз не мога да разбера. Датчика за поцизията на коляновия вал или датчика за оборотите? Понеже те са два един до друг. Ако ти е дало тадчик на коляновия вал, а ти си сложил на негово място датчик на оборотите то може и този проблем да се е получил толкова странен.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #5
          Доколкото аз успявам да видя по схемите, датчика е един, но дава едновременно информация за обороти и позиция на коляновия вал. Може новия да не отчита коректно позицията.
          Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
          Lancia Kappa JTD '98 -

          Comment


          • #6
            Па не знам на мойта са 2.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
              Па не знам на мойта са 2.
              2?На мойта има само един датчик за запалването и той е под стартера.Между другото върнах стария датчик,не пожела да запали и зех,че върнах новия и тя зе па че се оправи и литна.Спецовете пропуснаха да дадат някой друг съвет по тая темичка иначе пишем ли пишем........................
              ALFA 156 1.8 TS '99 (polyurethaned by ФЕРАРИСТ & crew,rebuild engine by to6ko,vegatta & crew)sigpic & Alfa 145 1.6 TS `97

              Comment


              • #8
                Аз ти бях казал, че нещо не си го монтирал както трябва. А и тука какво искаш да ти кажат? То такъв проблем трябва да се види на място.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от dudeslav Покажи съобщение
                  2?На мойта има само един датчик за запалването и той е под стартера.Между другото върнах стария датчик,не пожела да запали и зех,че върнах новия и тя зе па че се оправи и литна.Спецовете пропуснаха да дадат някой друг съвет по тая темичка иначе пишем ли пишем........................
                  А чак сега виждам темата а колата ти е с два датчика единия е на коляновия вал и "чете горна мъртва точка" другия е за разпознаване на цилиндрите той казва на ЕКУ-то кои цилиндър е наред да пали викат му още фазов датчик той се намира зад шайбата на всмукателния разпределителен вал и за смяната му трябва да се свали ангренажния ремък и после да се зацепва. Мисля ч ебях чел някъде че ако датчика на КВ не работи се взема сигнал от този на разпределителния вал но когато и той не работи няма палене.
                  Имам такъв датчик за разпределителния вал пиши на Л.С. ако решиш а сменяш
                  156 1,8 ТS 99
                  Nissan Murano 2005

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
                    А чак сега виждам темата а колата ти е с два датчика единия е на коляновия вал и "чете горна мъртва точка" другия е за разпознаване на цилиндрите той казва на ЕКУ-то кои цилиндър е наред да пали викат му още фазов датчик той се намира зад шайбата на всмукателния разпределителен вал и за смяната му трябва да се свали ангренажния ремък и после да се зацепва. Мисля ч ебях чел някъде че ако датчика на КВ не работи се взема сигнал от този на разпределителния вал но когато и той не работи няма палене.
                    Имам такъв датчик за разпределителния вал пиши на Л.С. ако решиш а сменяш
                    Аз пък съм виждал кола без датчик на разпределителния вал дето си пали и си върви.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                      Аз пък съм виждал кола без датчик на разпределителния вал дето си пали и си върви.
                      Потвърдено и тествано...
                      Алфа Ромео 146 1.6TS 1999
                      Mazda 6 2.3 2005
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                        Аз пък съм виждал кола без датчик на разпределителния вал дето си пали и си върви.
                        Аз миналата година минах 980 км за два дена с буквално изгорял фазов датчик,защото е подпирал в шайбата на вала.Като го свалихме направо ми се разпадна в ръцете.И най ме беше яд че дадох 150 лв. за нов,а то се оказа че може да се занити датчик от самара на стойност 6,50 ст. През цялото време ми светеше дузата, но колата си вървеше без осезаема разлика в поведението.
                        Alfa Mito 1.4
                        156 2.0 155 ex
                        156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от nikotm Покажи съобщение
                          Аз миналата година минах 980 км за два дена с буквално изгорял фазов датчик,защото е подпирал в шайбата на вала.Като го свалихме направо ми се разпадна в ръцете.И най ме беше яд че дадох 150 лв. за нов,а то се оказа че може да се занити датчик от самара на стойност 6,50 ст. През цялото време ми светеше дузата, но колата си вървеше без осезаема разлика в поведението.
                          Хахаха тарикат си ти. И аз съм слагал датчик от лада Малко пластмасата му се припилява там на едно място, за да не опира в шайбата и няма проблеми
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                            Аз пък съм виждал кола без датчик на разпределителния вал дето си пали и си върви.
                            Имам предвид че ако не работи този на коляновия вал може да се взема инфо от фазовия (така бях чел) и ако тогава откаже фазовия няма палене това имам в предвид.
                            156 1,8 ТS 99
                            Nissan Murano 2005

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
                              Имам предвид че ако не работи този на коляновия вал може да се взема инфо от фазовия (така бях чел) и ако тогава откаже фазовия няма палене това имам в предвид.
                              Не, обраното е. Ако не работи фазовия може да пали колата. Ама прецака ли този на маховика всичко умира.
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment

                              Working...
                              X