Известие

Collapse
No announcement yet.

За бога, не си купувайте евтини накладки!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    абе моето мнение защо го подминахте, и без това от скоро съм във форума ще хвана да ви се разсърдя преди да ви познавам
    156 sportwagon 2.4 jtd 150hp 2002

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от dimitrichko Покажи съобщение
      аз предпочитам да карам с permafuse от т&н и на 4-5 накладки сменям дискове
      brembo max
      така ми излиза по евтино сигурно и поне не свирят.
      иначе феродо по 90лв. koето свири и на 4 тия чифт накладки си си платил диковете
      Аз съм с Феродо и нямам никакви оплаквания. Само първите 1000 км свиреха, но със спирането проблеми не съм имал.
      Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
      AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
      Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от dimitrichko Покажи съобщение
        абе моето мнение защо го подминахте, и без това от скоро съм във форума ще хвана да ви се разсърдя преди да ви познавам
        Брембьо макс са с канали Има разлика, но не ми стана ясно защо сменяш дискове на 4-5 смени на накладки, а не просто ако са надрани или износени прекомерно С тези канали феродото заминава доста по-бързо, без да износва толкова много самия диск.
        _______
        146 JTD - ex
        Renault Megane II 1.5 dci - ex

        Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

        Comment


        • #19
          Темата е много добре озаглавена. Някои производители дори имат евтина и скъпа серия, естествено скъпата серия е винаги за препоръчване - все пак говорим за спирачки! Моите наблюдения скромни, дават предпочитания към първа линия на Феродо, Бош и Текстар...

          Comment


          • #20
            От известно време си купувам /от Аутодетелина - Плевен/ едни дето са в кутия без фирмена марка, обаче вътре на самите накладки е набита емблемата на Фиат-Ланчия, на мен ми се виждат оригинални, спират перфектно на студени и на горещи дискове, свирят много слабо - едва -едва при леко натискане...недостатъка е че свършват за 15-18 К км. и цапат зврески джантите, обаче последните им недостатъци са пренебрежими на фона на перфектния им перформанс
            Mitsubishi Outlander
            Mitsubishi Space Star
            Daihatsu Terios

            Comment


            • #21
              Аз съм с едни Бореал от александър ауто и съм като бързия влак за Петрич и Кулата в момента.Набарах едни Ремса да пробам как са,цената им е 72лв
              Аlfa 164 Super 2.5TD

              Comment


              • #22
                Аз съм с пермафюз задни и RC предни. Не съм чул да свирят и си спират чудесно
                _______
                146 JTD - ex
                Renault Megane II 1.5 dci - ex

                Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от virusalfa Покажи съобщение
                  Аз съм с едни Бореал от александър ауто и съм като бързия влак за Петрич и Кулата в момента.Набарах едни Ремса да пробам как са,цената им е 72лв
                  Абе за Ремса чувам само хубави неща. И аз за такива съм се замислил след като чух на Новачев феродото.
                  '08 Alfa Romeo 159SW ti 1.9 JTDm *'98 Alfa Romeo 145 1.6 T.S *
                  Ex -'98 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
                  Ex - '93 Alfa Romeo 33 1,7 I.E, Ex - '90 Alfa Romeo 33 1,5 I.E

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
                    Брембьо макс са с канали Има разлика, но не ми стана ясно защо сменяш дискове на 4-5 смени на накладки, а не просто ако са надрани или износени прекомерно С тези канали феродото заминава доста по-бързо, без да износва толкова много самия диск.
                    на третите накладки ве4е канали по4ти няма и хубавия звук като спираш с висока скорост из4езва.а на петите дика е износен под нормата.
                    а относно разликата в накладките м/у permafuse и ferodo е минимална в износването на диска.
                    а каналите на диска не са за пазене на диска,а за да излизат от там изгорелите газове като спираш с висока скорост, и се 4ува много як звук.
                    156 sportwagon 2.4 jtd 150hp 2002

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от dimitrichko Покажи съобщение
                      ...а каналите на диска не са за пазене на диска,а за да излизат от там изгорелите газове като спираш с висока скорост, и се 4ува много як звук.
                      Не става дума за пазене на диска, а за отнемане повърхностния слой на накладката. Наскоро бе дискутирано това в друга тема
                      _______
                      146 JTD - ex
                      Renault Megane II 1.5 dci - ex

                      Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                      Comment


                      • #26
                        Абе някой слагал ли е вентилирани дискове на 156? Моите са доста износени и ще ми предсоти смяна. И се чудя със стандартните апарати мога ли да сложа само дискове. Но не от тези двойните а да е пак единичен диск, но с дупки или канали. Брембо мисля, че имаха такива много фешън на външен вид

                        Но не ми се купуват и апарати. Знам, че на брембо апаратите са скъпи.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                          Абе някой слагал ли е вентилирани дискове на 156? Моите са доста износени и ще ми предсоти смяна. И се чудя със стандартните апарати мога ли да сложа само дискове. Но не от тези двойните а да е пак единичен диск, но с дупки или канали. Брембо мисля, че имаха такива много фешън на външен вид

                          Но не ми се купуват и апарати. Знам, че на брембо апаратите са скъпи.
                          требе смениш и апаратите
                          '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
                          '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
                          '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

                          Comment


                          • #28
                            Ако дисковете са надупчени и нарязани не е необходимо да се сменят апаратите. Просто такива дискове ги има с размери като за 156
                            Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от boian Покажи съобщение
                              Ако дисковете са надупчени и нарязани не е необходимо да се сменят апаратите. Просто такива дискове ги има с размери като за 156
                              Не бре, колегата иска да сложи вентилирани дискове, ама без да смени апаратите няма да стане...

                              Comment


                              • #30
                                Феродо премиер отпред, с Брембо Макс и стандартните дискове отзад с Делфи накладки....нямам никакви грижи с тях, нито свирят, нито нищо, а спирам много....поне докато не се включи абс-а....
                                156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                                OEM & Ventura Garage
                                http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                                Comment

                                Working...
                                X