Известие

Collapse
No announcement yet.

теч на хидравлична течност

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • теч на хидравлична течност

    Колеги, моята алфа 156 JTD и тече течността на хидравликата. За 2 седмици съм долял около 200мл. Днес я карах на майстор, който неможеше да я вдигне и да я огледа, но ми каза че 99% било от хидравличната рейка, която трябвало да се смени или направи. Цената на направена е 150лв, като досега оплаквания нямало. Утре ще я карам в сервиза за да я гледа на канала.
    Моя въпрос към хората тук е дали може и да е друга причината (да кажем някой маркуч или съединение да изпуска)? Цената за рейката добра ли е (в това не се включва цената за работа)? Предварително ви благодаря за отговорите
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDM 16v Lusso 2007

  • #2
    Добра е цената, ако е от рейката я мятай!
    Колеги, сменяйте си ATF-a да не правите такива ремонти !!
    sigpic
    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

    Comment


    • #3
      Аз пред два-три месеца бях на мяйстор .. за щастие не се оказа рейката .. ама моя ми искаше 350 лева за рециклирана рейка, без работата, и си каза че обикновенно ако рейката била такава .. не издържала дълго
      145 ,1.6 TS

      Comment


      • #4
        Аз имах такива ядове с друга кола не с алфата и на мене ми искаха 250лв за ремонт.Без да искам попаднах на един сайт с добавки за хидравлики , сложих я миналия септември и до сега нямам ядове и аз губех по около 200-300гр на месец.Даже от както я сложих добавката няма скърцане по рейката в крайно ляво или крайно дясно , много съм доволен.
        Цената беше само 15-16лв и мисля ,че ако се окаже ,че е от рейката е по-добре да пробваш с добавката и ,ако не стане тогава с ремонт аз така направих и съм доволен.

        Ако се интелесувате от добавката пишете на лични за номер да не излезе ,като реклама тука.
        Нямам нищо общо с хората които я разпространяват ,просто съм доволен
        Alfa Romeo 145 1.6 boxersigpic

        Comment


        • #5
          Искам да попитам какво е ATF? Разбирам че рейка за 150 лв си струва? Дано да излезне качествена или по-точно да върши работа. Никой несподеля дали може да е от някакви съединения или маркучета?
          Alfa Romeo 159 1.9 JTDM 16v Lusso 2007

          Comment


          • #6
            ATF демек аутоматик трансмишън флуид - масло за авт. скоростни кутии (и за някои ръчни) и за хидравлики на волани и др. DEXTRON II или III e класа на маслото - гледаш си го по каталог и сменяш, с-мата събира около литър!
            sigpic
            156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
            "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

            Comment


            • #7
              Аз купих на Кастрол и от него вече съм налял половин литър почти и това за близо месец и половина. Интересното е че има дни в които не тече, а днес например за 5 мин я оставям и има следи после на асфалта там където е текло.
              Alfa Romeo 159 1.9 JTDM 16v Lusso 2007

              Comment


              • #8
                Масло за хидравликата взимай само Тутела При теб най-вероятно е Dexron 3.Лики моли и Мобил не сипвай!Изпробвани са и са пълни бози.
                Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                Opel Astra J
                ex:
                Alfa Romeo 164 2.5TD
                Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                Comment


                • #9
                  "Оги" wrote:

                  Аз имах такива ядове с друга кола не с алфата и на мене ми искаха 250лв за ремонт.Без да искам попаднах на един сайт с добавки за хидравлики , сложих я миналия септември и до сега нямам ядове и аз губех по около 200-300гр на месец.Даже от както я сложих добавката няма скърцане по рейката в крайно ляво или крайно дясно , много съм доволен.
                  Цената беше само 15-16лв и мисля ,че ако се окаже ,че е от рейката е по-добре да пробваш с добавката и ,ако не стане тогава с ремонт аз така направих и съм доволен.

                  Ако се интелесувате от добавката пишете на лични за номер да не излезе ,като реклама тука.
                  Нямам нищо общо с хората които я разпространяват ,просто съм доволен
                  Колега, кажи кой е този сайт с добавките. Предполагам ще решиш проблемите на много хора.
                  Колкото до рекламата- едва ли някой ще те съди, докато публичният пост е доста по-неангажиращ за теб и по-е лесно достъпен за "простолюдието".
                  Last edited by kammgard; d.m.y г., 16:36.
                  Alfa Romeo 156 1.6TS '98

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение
                    Масло за хидравликата взимай само Тутела При теб най-вероятно е Dexron 3.Лики моли и Мобил не сипвай!Изпробвани са и са пълни бози.
                    това май не е вярно щото тутелата е тип декстрон 2. по-добре декстрон 3.
                    колега, на теб да не би да ти прелива казанчето, щото като навъртиш краен ляв и нивото се качва и почва да прелива и тече под колата. до къде го пълниш с течност и колко пада като я оставиш.
                    точка

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                      това май не е вярно щото тутелата е тип декстрон 2. по-добре декстрон 3.
                      колега, на теб да не би да ти прелива казанчето, щото като навъртиш краен ляв и нивото се качва и почва да прелива и тече под колата. до къде го пълниш с течност и колко пада като я оставиш.
                      Казанчето тече само ако е препълнено...и мисля не може да се изпразни до под максимума само...
                      Пък и при спряла кола мисля, че няма как да изхвърля течност навънка...

                      Comment


                      • #12
                        То най-доброто е Трактран 9,но понеже се използва за хидромотори и е скъпо, не е много разпространено в БГ.Теча от рейката,почти винаги е от семерингата.Ремонта и не е сложен,но изисква внимание.Ако върти леко в едната посока,това означава,че буталцето е наред.Няма смисъл за една семеринга за 5-10 лева да се сменява цялата рейка,при положение,че не знаеш "новата" колко е износена от "хубаво" масло.
                        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                        Comment

                        Working...
                        X