Известие

Collapse
No announcement yet.

Амортисьорите ми чукат когато са студени!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Амортисьорите ми чукат когато са студени!

    Сутрин или когато колата не е карана дълго време каот тръгна и все едно съм на лагерна количка. Чука, тропа, скърца. Като покарам 20-тина километра и всичкото тропане и скърцане изчезва. Диагнозата е ясна. Амортисьорите си заминават. Иначе държат. Колата не се клати като куче във вятър. Работят си нормално на усилието на купето, но първите 20 км колата е адски твърда и тропа ужасно. И от пред и от зад.

    Понеже съм със спортни пружини и на това сигурно се дължи повредата в амортеиьорите. И сега дилемата е като дойде време да ги сменям. Какви да си взема? Такива, че да паснат на пружините. По къси ли трябва да са? То е ясно, че ще са или Билщайн или Кони, но кой точно модел ще е най-удачен за пружините ми се чудя.

    В момента не знам с какви амортисьори съм. Нищо не пише на тях, а и да пише това ще е било някога преди много време. Тъй като са вече са корозирали от вън, не се вижда нито лепенки да има нито щампа с марка, модел, характеристики. Може би са оригиналните, но един бог знае.

    Та ако някой може да помогне?
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

  • #2
    Гледам ей това на Билщайн и мисля, че B6 Sport ще ми свърши работа. Или може би B8 Sprint - пише за спортно окачване. Не знам кой точно от двата вида е най-подходящ.

    http://www.carparts-cat.com/pkw/part...1&NID=0,11,121
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      зависи от пружините.Ако са оригинални за тях си има и стответните амортисьори.Марката им е Виктор,но всеки си има предпочитания.По принцип са по къси и оригиналните не стават.Само не знам,защо си ги слагал тия пружини.Нащите и без това са си ниски и със спортно окачване.Сложи си нормални пружини и амопртисьори Виктор и си готов
      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

      Comment


      • #4
        Какви пари са задни и предни на Билщайн.....задните най - вече?
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #5
          Нищо не съм слагал аз. Така взех колата. Пружините са Eibach. Билщайна е около 150 лв на парче.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #6
            Билщайна е около 150 лв на парче.
            Това не може да е цена за предни В6. По-скоро е за В4, т.е. стандартни. За задни В6, пак е ниска цената, но ако ползваш някъде много висока отстъпка е възможно да ги вземеш на толкова.
            За 156 не знам как са цените, но мога да ти напиша за 155. Задни В6 - 170-190 лв на бр. цена на дребно, а предните са х 500 лв на парче. Стандартни В4 предни - 130-150 лв на дребно. В8 вървят комплект с промишлени количества антинапукопетин и за тях не съм и питал въобще. За сега на моите АРЕХ-и съм с В6 отзад и В4 отпред, а когато им дойде времето на предните ще взема кони, че Билщайна, много ми идва нанагорно нещо .
            75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
            155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
            FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
            Мненията са като задниците - всеки си има!

            Comment


            • #7
              И моята докато е студена друса много.Като седи на слънце или се раздвижи омекват.Отпред съм с Монро Рефлекс,а отзад Старк,мисля че са рециклирани.От както ги смених возията стана много лоша.Ако можеш да си намериш и позволиш Боге ще е най-добре.
              Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
              Opel Astra J
              ex:
              Alfa Romeo 164 2.5TD
              Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
              Alfa Romeo 164 2.0T.S.

              Comment


              • #8
                Моята като се раздвижи и спира всякакво хлопане и скърцане. Става като нова. Но сутрин е ужас. Като лагерна количка и скърца.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #9
                  Абе при мен не скърца и не тропа,а само друса повече от необходимото. Сложи си хубави амортисьори ако искаш добра возия.
                  Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                  Opel Astra J
                  ex:
                  Alfa Romeo 164 2.5TD
                  Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                  Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение
                    Абе при мен не скърца и не тропа,а само друса повече от необходимото. Сложи си хубави амортисьори ако искаш добра возия.
                    Те моите държат все още. Нито люлее нито нищо. Като загреят се оправя и спира всякво тропкане. Ще ги сменя но догодина, че сега други разходи имам, а и не ми пречи чак толкова.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #11
                      Има ли значение времето, останал съм с впечатление, че при мокро и сухо време се държи по различен начин.
                      sigpic
                      Alfa Romeo 156 2.0 TS - the current one
                      Alfa Romeo 145 1.6 boxer - the second one
                      Alfa Romeo 33 1.7 boxer - the first one

                      Comment

                      Working...
                      X