Известие

Collapse
No announcement yet.

Дино тест Алфа 156 1.8

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Дино тест Алфа 156 1.8

    Днес пробвах няколко теста с Алфадиаг и все едно и съшо показва, но нереално. Не знам къде бъркам. Моля тези които са пробвали (знам, че има хора които имат Алфадиаг) да споделят при тях как е. Ако са пробвали де

    Ето моя резултат. Има едни Loss Correction които не мога да настроя както трябва и този тест на снимката е без тях. А те се настройват по принцип за да се изчисли аеродинамичното съпротивление и да се вземе предвид в изчислението.
    Attached Files
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

  • #2
    колега това да не е програма за въвеждане на параметри и изчисление и от страна на компа.ако е така и тази не става мога да ти дам друга.
    Alfa Romeo 146 1.6 Twin Spark to 2.0Twin Spark
    Alfa Romeo 146 1.6 Twin Spark for fun
    Alfa Romeo 146 2.0 TI R.I.P

    Comment


    • #3
      Ам да. Софтуер е.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #4
        Все се каня и аз да го направя, и събота или неделя ще е със сигурност....
        Какви параметри трябва да се въведат бре?
        Кила, тва онова.......не мисля че теста ще е особенно показателен, въпреки че Алфадиаг е софт специално надраскан за Алфи, но пък от опит глава не боли, току виж ми е показал 155 хорс пауър.....
        Как точно го правиш - изцеждане на трета?
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #5
          Първо въвеждаш килограмите. Не по книга както са а реално. После избираш трета предвка. Тръгваш да караш на 3-та с 2000 оборота и натискаш да измериш Drive Ratio. Караш така на 2000 оборота и чакаш докато имери. После ускоряваш до 7000 оборота на 3-та натискаш да измери Lost Correction и освобождаваш от скорост и чакаш колата да спре сама от инерцията. Когато колата спре ще ти покаже стойностите които е измерил.

          Drive ratio е предавателното число на колелетата.
          Loss Correction са ти загубите от аеродинамичното съпротивление.

          Задаваш от от колко до колко оборота да мери диното. Примерно от 2000 до 6500.

          Караш с 1500 оборота. Даваш старт Дино и газ до ламарината. Като надминеш 6500 оброта освобождаваш от скорост. Тогава ше ти изпише, че дино теста е приключил. Спираш и си гледаш резултата.

          Забравих да кажа, че трябва да включиш отметката Include Loss Correction.

          При мен с включени загуби ми даде 1045 KW. Не бях измерил правилно зашото шътя беше къс и на края с надолнище и колата спря по-късно съответно и е измерила по-малко съпротивление.

          За тези загуби измери на дълъг прав участък, зашото на 3-та ше развиеш доста скорост. Ако всичко е измерено добре диното трябва да покаже точно.

          Успех. И да пуснеш резултати.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #6
            Мда.....доколкото знам макс мощност де стига при 6500 така че до там ще карам.....
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • #7
              Извинявам се за тъпия въпрос, но не може ли на втора примерно? Видях, че има падащо меню за предавките...
              Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
              Lancia Kappa JTD '98 -

              Comment


              • #8
                Ми сигурно ще може, ще трябва да проверя в хелп файла какво пише.....
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • #9
                  Ако може, ще е по- реална показаната мощност, щото тогаз загубите от аеродинамично съпротивление ще са по- малки примерно...
                  Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                  Lancia Kappa JTD '98 -

                  Comment


                  • #10
                    Мда, явно може, щото не пише категорично на коя скорост трябва да се прави това, мисля обаче че има значение размера на гумите......а е логично на да не е на първа, щото превъртането на гумите може да е фактор, на трета пък на 5-6 хиляди об. се стига до скорост когато аерото започва да става сериозна пречка......мисля че може би втора е най - подходяща.......
                    Ще трябва да се зачета когато имам време в алфа156.нет как го правят това най - ефективно.....
                    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                    Comment


                    • #11
                      Мда, явно може, щото не пише категорично на коя скорост трябва да се прави това, мисля обаче че има значение размера на гумите......а е логично на да не е на първа, щото превъртането на гумите може да е фактор, на трета пък на 5-6 хиляди об. се стига до скорост когато аерото започва да става сериозна пречка......мисля че може би втора е най - подходяща.......
                      Ще трябва да се зачета когато имам време в алфа156.нет как го правят това най - ефективно.....
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • #12
                        Хелпа на Алфадиаг-а пише, че най-добре на 3-та или 4-та. Аз пробвах и на 2-ра и на 3-та и показанията са почти еднакви. на 3-та 5, 6 пъти пробвах и все 82kw показва, а на 2-ра даже по-малко показа.

                        Аи по принцип гледам във youtube дино тестовете най-често на 3-та ги правят. Четох, че загубите от аеродинамиката трябва да се замерят от по-висока скорост до 0. За да стане изчислението по-точно. Но трябва да прав път.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #13
                          Реална мощност 82 е добре, мисля аз. А това за равния път е много трудно. Пък и така ти влизат и загубите от съпротивление при търкаляне на гумите, от триене по трансмисията и т. н.
                          Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                          Lancia Kappa JTD '98 -

                          Comment


                          • #14
                            Програмата трябва да ги измери тези загуби за да ги извади от изчисленията. Да ги вземе предвид все едно ги няма. Интересно ще ми е да ги измеря както трябва и да видя какво ще покаже.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #15
                              Така де. Мериш реална мощност на конкретен автомобил. Само да имаше една тестова отсечка, равна и без движение...


                              Така, без връзка: тоз софтуер ще работи ли на моето возило?
                              Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                              Lancia Kappa JTD '98 -

                              Comment

                              Working...
                              X