След махане на катализатора на Ланчия Капа 1999 на мой приятел и след няколко изрязвания на колата турбото се развали и отказа напълно колата започна да пуши супер много той каза,че е влязло масло във въздушният филтър.Пуснах подобна тема и във раздел "Купува" пускам я и тук за да попитам дали може да се ремонтира и има ли смисъл да се ремонтира или трябва да купува ново.Благодаря предварително.Съжелявам ако съм нарушил някое правило с пускането на 2 теми.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Развали се турбо на 2.4ЖТД
Collapse
X
-
Развали се турбо на 2.4ЖТД
Un Amore Grande!
Alfa Romeo 147t.s. 2002sigpic
Skoda Favorit 94 с АГУ (ама не инж.)
http://www.bokota.snimka.bg/album.ph...=6687668&lp=30Тагове: Няма
-
Не разбирам какво общо имат... махането на катализатора и капута на турбото
Аз на мойта печка също съм го махнал. Вече година си перкам без него.
Като гледам и при другите марки няма грижи.
http://audibg.com/index.php?showtopic=32950
http://www.bmwpower-bg.net/forums/vi...f14e8a258bda1c
Ся ако специялно пък ЖТД-та се прецакват така... това е друго.
Не мисля обаче.
По скоро му е дошло времето и при това, по-сериозно изрязване е станал инсулта.Last edited by Nasko_77; d.m.y г., 22:56.ALFA ROMEO 145 1.4TS "lusso"..
sigpic
ROVER 200 RF 2.0TDI
Comment
-
След махането на катализатора,който беше мнооого задръстен въздуха е започнал да излиза доста по-лесно и тогава турбината е успяла да се развърти на МАХ и или наистина е била за смяна или се е развъртяла прекалено мнооого.Той каза,че след махането на катализатора имало голяма ама много голяма разлика в поведението на колата станала много по-пъргава(ама не за дълго)Та според него причината е в това,че въздуха е дошъл в повече и турбината не е издържала.
Un Amore Grande!
Alfa Romeo 147t.s. 2002sigpic
Skoda Favorit 94 с АГУ (ама не инж.)
http://www.bokota.snimka.bg/album.ph...=6687668&lp=30
Comment
-
Абе той няма как да и дойде в повече ... Според мен е била починала още преди това , и след махането на катализатора се е строшила случайно , или случайно сте я бутнали в гроба . Свалете турбината , и огледайте перката . Витлата изкривени ли са , счупени ли са , здрави ли са .. ? Турбото подлежи на рециклаж , освен ако не е изтрещяло мъжката145 1.6 ТС '97 ех.
145 1.9 JTD '00
307 CC 2.0 '04
Comment
-
Първоначално публикувано от bokota Покажи съобщениеСлед махането на катализатора,който беше мнооого задръстен въздуха е започнал да излиза доста по-лесно ...А въздухът (и по-точно неговото налагане) си се регулира от клапан, който пак няма общо с катализатора. А ако турбините се развъртаха прекалено бързо след махане на катализатор в следствие на безпроблемното преминаване на изгорелите газове, то 80% от дизелите в тоя форум щяха да са сменяли турбинка.
_______
146 JTD - ex
Renault Megane II 1.5 dci - ex
Nissan Qashkai 2.0 CVT - current
Comment
-
Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщениеКатализаторът е на пътя на газоветеА въздухът (и по-точно неговото налагане) си се регулира от клапан, който пак няма общо с катализатора. А ако турбините се развъртаха прекалено бързо след махане на катализатор в следствие на безпроблемното преминаване на изгорелите газове, то 80% от дизелите в тоя форум щяха да са сменяли турбинка.
.Сега само да попитам яко някой е съживявал турбо горе-долу какви пари или трябва първо да се провери.
Un Amore Grande!
Alfa Romeo 147t.s. 2002sigpic
Skoda Favorit 94 с АГУ (ама не инж.)
http://www.bokota.snimka.bg/album.ph...=6687668&lp=30
Comment
-
Турбината представлява една ос която в двата края има по една турбина.Когато се свали турбото то трябва да се върти леко на ръка и да няма луфт нито аксиален нито радиален.Почти всички се ремонтират но ремонта може да излезне и до 1000 лева .В град СТамболийски до Пловдив има един майстор който ги ремонтира .Аз лично съм разглобявал турбото на ситроен хм но там проблема беше в сегментите които уплътняват смазването на оста на турбината.Според мен можеш да си го оправиш стига да не е по сериозен проблема като задрала ос или счупени втулки.
Comment
-
Турбина по метода 'домашен майстор' не се прави. Най-много да се отвори и да се провери на ръка за луфт на оста, но и това няма да помогне много. Не виждам смисъл ти да гледаш каквото и да било. Има си специализирани сервизи (читавите, от които, не са много като цяло), където турбината се слага на стенд и се проверява. Може видимо да няма никакви следи, но под товар да не може да задържи надува. Затова са тея специалисти. В зависимост от това, колко е заминала, се решава дали да се ремонтира или ще трбва нова, рециклирана и т.н.
Варненския турбо-сервиз е един от добрите в България._______
146 JTD - ex
Renault Megane II 1.5 dci - ex
Nissan Qashkai 2.0 CVT - current
Comment
-
Очаква да я свалят днес и да се разбере колко зле е,защото май не е само луфт,защото се чувало много тракане може да се е потрошила некоя лопатка или перка.Дано да може да се рециклира,че днес попитахме в Алфа Ромео Хасково за цената на турбината хората я предалгат "само" за 5000лв. нема грешка 5000лв.Un Amore Grande!
Alfa Romeo 147t.s. 2002sigpic
Skoda Favorit 94 с АГУ (ама не инж.)
http://www.bokota.snimka.bg/album.ph...=6687668&lp=30
Comment
Comment