Известие

Collapse
No announcement yet.

блокирала предна гума

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • блокирала предна гума

    здравейте колеги и приятели се надявам за напред.закупената на скоро от мен алфица-красавица 156 2.0 ТС уж на някви си 100000км.та аз съм от некъв си град наре4ен Ямбол а тук майстори да са е..е.блокира ми предната гума и нчма врътка изобщо.та малоумния ми въпрос е,слу4вало ли се е на някой така да му блокира таркалото.мен ме съмнчва за лагера 4е се е исипал от сепаратора си,но мастор4етата ме напла6иха 4е мои и да е навътре към деференциала и корони пиньони и не знам си ко друго и на мен ми прило6а и 6тчх да умра.ако е лагер кви пари е 6от си нчмам на представа изоб6то от цени а колата е невероятна и се 4удя как съм карал други до сега.благодарско предварително
    sigpic
    156 2.0 T.S-155 на 100к км.мойта гордост!


  • #2
    В Ямбол имате много добър сервиз за Фиат, Алфа, Ланчиа.

    www.axm-auto.com Ако не си ходил там знам, че са много добри. Вносители са и на оригинални части. Много магазини и сервизи в България пазаруват от тях. Включително и аз само от тях си поръчвам части и съм доволен. За сервиза лично мнение нямам, но съм чувал че работят добре.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от saint78 Покажи съобщение
      здравейте колеги и приятели се надявам за напред.закупената на скоро от мен алфица-красавица 156 2.0 ТС уж на някви си 100000км.та аз съм от некъв си град наре4ен Ямбол а тук майстори да са е..е.блокира ми предната гума и нчма врътка изобщо.та малоумния ми въпрос е,слу4вало ли се е на някой така да му блокира таркалото.мен ме съмнчва за лагера 4е се е исипал от сепаратора си,но мастор4етата ме напла6иха 4е мои и да е навътре към деференциала и корони пиньони и не знам си ко друго и на мен ми прило6а и 6тчх да умра.ако е лагер кви пари е 6от си нчмам на представа изоб6то от цени а колата е невероятна и се 4удя как съм карал други до сега.благодарско предварително
      БРАТЛЕ виж да не ти са блокирали челюстите на спирачната система на мен ми се беше случило веднац,получава се от тоижа че не достига спирачна течност до тях т.е. скасан спирачен пмаркуч или простое запушеюн тва от мене.успех ж начинанието!!! ПИши какво е станало
      sigpicALFA ROMEO GTV 2.0/159 K.C./1996

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от saint78 Покажи съобщение
        здравейте колеги и приятели се надявам за напред.закупената на скоро от мен алфица-красавица 156 2.0 ТС уж на някви си 100000км.та аз съм от некъв си град наре4ен Ямбол а тук майстори да са е..е.блокира ми предната гума и нчма врътка изобщо.та малоумния ми въпрос е,слу4вало ли се е на някой така да му блокира таркалото.мен ме съмнчва за лагера 4е се е исипал от сепаратора си,но мастор4етата ме напла6иха 4е мои и да е навътре към деференциала и корони пиньони и не знам си ко друго и на мен ми прило6а и 6тчх да умра.ако е лагер кви пари е 6от си нчмам на представа изоб6то от цени а колата е невероятна и се 4удя как съм карал други до сега.благодарско предварително
        здрасти колега.1во не знам кола на която да и се въртят гумите,на моите се въртят с джантите и 2ро ти сам можеш да провериш дали е спирачки или не.типично е на дискови да се стегнат.махни колелото и ще разбереш.ако е от тях то те ще са направили сериозен улей в/у диска и ако е така от задната страна на челюстите има 2 болта развий ги и ще се разглобят .челюстите се плъзгат по шлици обикновенно от триенето се отделят прахообразни частици и от статичното напрежение което се получава в следствие на триенето те полепват по тях и ги зацапват.остържи ги и леко смажи ШЛИЦИТЕ(ПЛЪЗГАЧИТЕ) ама съвсем леко просто колкото да се движат по-свободно.да не осереш целите дискове тогава няма да спират въобще.това е най-елементарното което можеш да направиш ако не е това то тогава иди на майстор.има мАЙСТОРИ които само и само да те одерат ще ти кажа това а ще направят онова.успех

        Comment


        • #5
          Ето и от мене малко спам.Каретата винаги имат малък луфт.Ако е блокирал лагер,челюсти и прочие,като вдигнеш колелото,което е блокирало,то не би трябвало да има луфт.Ако се движи леко в рамките на луфта на двете карета-лошо.За да провериш,горе-долу скоростната кутия и диференциала,повдигни другото колело и изключи от скорост.Ако се върти на ръка,може да е малко трудно,значи там нещата са наред.Успех
          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

          Comment


          • #6
            za blokaja

            благодаря ви колеги.за сервиза в Ямбол не зная дали е добър,но няма части в наличност.та на въпроса.лагера е слава богу.така установиха видни спецове от град Ямбол.бедата е там че в нито един магазин в този"прекрасен град"нямат в наличнос този лагер,който разбирам че вървчл с главината и ме зарадваха с 225 кинта.сега от Софиа утре ще го пращат и чак вдруги ден ще има интервенция и дано сичко е наред
            sigpic
            156 2.0 T.S-155 на 100к км.мойта гордост!

            Comment


            • #7
              ай успех и пиши след това

              Comment


              • #8
                Щом са установили, че е лагер... ОК!
                Според мен, лагер не блокирва хей така отведнъж, обикновенно е предшестван от много сериозен и специфичен виещ шум, но както и да е! Щом са Ви казали така, те си поемат отговорността.
                Искам само да ви предпазя от някой... всеобщи "клопки" в повечето сервизи.
                Слагането на тези лагери е специфично за различните автомобили (имам предвид задаване необходимата хлабина на лагера) обикновенно в гаражните сервизи го правят "по усет" (може да стане, но може и да...), съветвам Ви добре да обмислите къде ще сменяте лагера! Фирменият сервиз на Алфа Ромео е за предпочитане, защото най-вероятно вече са правили манипулацията и знаят какви са стойностите с които да затягат лагера, а имат и необходимите инструменти. Опитвам се да Ви предпазя за да не стане така, че след 150-200 км да да се изръсите отново 230 лв (с монтажа ~280 лв). Нормално е да искате гаранция (по възможност писменна) за монтажа поне 60К км. След монтажа погледнете главината, трябва да има в средата нова гайка която е чукната само на едно място срещу саморазвиване! Ако се опитат да ви убеждават, че са сложили старата гайка разгледайте добре главината отзад, дали наистина са правили нещо по главината. Новите части си личат ясно, също и за следи от пипано с ръце. Не се притеснявайте да си искате стария лагер, пък макар и на части тъй като при избиването може да са го разрушили! Ако Ви откажат да ви го върнат ... аз например бих отказал да им платя... все още има хора които работят цял месец за тези пари!
                Друго което според мен трябва да направите е да погледнете и гайката на другата главина. Тя също трябва да е чукната само на едно място срещу самоотвиване. Противното би означавало, че или търговецът който Ви е продал колата е прикрил вече повреден лагер, или в сервиза са се подготвили да Ви издоят с още някой друг лев след около 150-200 км, с тезата при следващото Ви посещение:
                "Ами той щом единият беше заминал то ти трябваше да очакваш..."
                Не искам повече да споделям горчив опит!
                Лично аз винаги отивам с мои части в сервиза и държа да присъствам ( а се е случвало и да помагам) колкото и да ми струва това, защото макар, че аз сам си поддържам колата има неща които не могат да се правят само на един канал и без някой специализирани инструменти.
                Единственният път в който не присъствах... все още бера плодовете след почити една година.
                Успех и дано се окажа черноглед и предубеден, защото това би било добре за Вас!
                Last edited by fade; d.m.y г., 22:33.
                Have A Nice Day
                o/_______\o
                (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
                []=о===о=[]

                Comment


                • #9
                  така е fade и благодаря за изчерпателния съвет.и аз както теб не обичам да ровят в колата а аз да не виждам какво се прави.затова ще съм там през цялото време на интервенцията пък ако ще и да се скараме и да ме изгонят.ще проверя също и това за другата гайка да видя няма ли нещо прикрито наистина.благодаря още веднъж и ще пиша като го сменят
                  sigpic
                  156 2.0 T.S-155 на 100к км.мойта гордост!

                  Comment


                  • #10
                    Коелга за части - http://axm-auto.com/
                    Имат магазин в Сливен
                    Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                    ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от saint78 Покажи съобщение
                      така е fade и благодаря за изчерпателния съвет.и аз както теб не обичам да ровят в колата а аз да не виждам какво се прави.затова ще съм там през цялото време на интервенцията пък ако ще и да се скараме и да ме изгонят.ще проверя също и това за другата гайка да видя няма ли нещо прикрито наистина.благодаря още веднъж и ще пиша като го сменят
                      то хубаво че ще стоиш и аз съм за но,дано не случиш на някой Прословут и според себеси НАЙ-търсения че като им зазвънят ониями ти gsmi, и имат лошия навик като има такъв клиент на който парите не са му за кепазе,че кото почнат да се викат 1 на друг от подемник на подемник и то ти писва и казваш-аз малко ще се поразходя и те точно през това време стават супер бързи и хоп колата оправена.да ама не петко бучаров.направена до към завоя и ти кат се върнеш да праиш рекламация те -ама ти що не каза че имало и друго?тъй че внимавай.

                      Comment


                      • #12
                        blagodarq i za tozi umen syvet.ne bqh se zamislil naistina za tova.6te vnimavam pove4e utre
                        sigpic
                        156 2.0 T.S-155 на 100к км.мойта гордост!

                        Comment


                        • #13
                          vsi4ko e ok

                          vsi4ko e ok kolegi i sym adski 6tastliv.kolicata trygna otli4no sled kato izhvyrlihme ne6toto koeto trqbva6e da se nari4a i izglejda kato lager.ve4e ima i prili4na muzi4ka i napravo pee.blagodarq na vsi4ki za syvetite.sys zdrave
                          sigpic
                          156 2.0 T.S-155 на 100к км.мойта гордост!

                          Comment


                          • #14
                            Колега,
                            Писането на кирилица тук е задължително.
                            Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                            ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

                            Comment


                            • #15
                              oops

                              съжалявам колега.бях прекалено развълнуван и затова не обръщах внимание как и на какво пиша.иначе съм твърдо против латиницата по сайтовете.искам извинение още веднъж
                              sigpic
                              156 2.0 T.S-155 на 100к км.мойта гордост!

                              Comment

                              Working...
                              X