Известие

Collapse
No announcement yet.

Търся място за ремонт на клеми на акумулатори

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Търся място за ремонт на клеми на акумулатори

    Здравейте!

    Имам следния проблем:
    Вследствие на силна отечка и хлабави връзки между кабелите и входните клеми, на 2 акумулатора са се стопили оловните клеми.
    Имам нужда от информация за това, къде в София могат да ги възстановят, както и как ще го направят.
    Ако някой има опит или знае, нека сподели!

    Благодарско

    Тони
    Attached Files
    sigpic
    === 75 1.8 T '86 ===
    === 156 SW 2.4 JTD '01 ===

    If Rust Is Lighter Than Carbon Fibre, My 75 Is A Superleggera!

  • #2
    как става мога да ти кажа,а след това сам преценявай.Зарежда се акумулатора,на мястото на стопената клема се слага калъп с олово и се дава на късо акумулатора,до като се разтопи оловото и се получи нова клема.След тая простотия си представи колко добър ще е акумулатора.Това се правеше,когато нямаше какво друго да се прави.Единствено само на по-големите,имаше някакъв резултат.Малките не издържат тая процедура и дават бързо фира.
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

    Comment


    • #3
      Точно така си оправяхме проблемите с хлабава маса на камионите в казармата. Клема на акумулатор и клема на кабел - всичко ставаше едно цяло и никакви проблеми с хлабава маса повече. Това, обаче си е "войнишка работа". Не може да няма някакво по-интилигентно решение.
      75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
      155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
      FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
      Мненията са като задниците - всеки си има!

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от TRENDi Покажи съобщение
        Точно така си оправяхме проблемите с хлабава маса на камионите в казармата. Клема на акумулатор и клема на кабел - всичко ставаше едно цяло и никакви проблеми с хлабава маса повече. Това, обаче си е "войнишка работа". Не може да няма някакво по-интилигентно решение.
        Има и друго:разпробиваш клемата с 8мм бургия и нарязваш резба М10.Там навиваш болт М10 А2-70(неръждавейка) и на него с кабелна обувка,без клемата,свързваш съответния кабел.Стана , като "направи си сам",но върши работа.Проблема е,че тия простотии могат да направят следния проблем и за това не ги препоръчвам.Ако по някаква причина:корозия , не добро затягане и тн,при откачане на акумулатора в двигение и при калпав кондензатор на генератора,генератора лавинообразно си повишава напрежението и изгаря всичко , което е включено.Електроника,релета,крушки и тн.Всеки сам си решава!
        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

        Comment


        • #5
          Мерси момчета за отговорите. и аз знам за тоя вариант с отливането на оловото като му окъсиш полюсите, както и да е, намерих човек, който ги прави, така че ще ги възстановим (а те и двата са сравнително нови и доста големи)
          Ще пиша как е станало после
          sigpic
          === 75 1.8 T '86 ===
          === 156 SW 2.4 JTD '01 ===

          If Rust Is Lighter Than Carbon Fibre, My 75 Is A Superleggera!

          Comment

          Working...
          X