Известие

Collapse
No announcement yet.

отново за оборотите и разхода

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • отново за оборотите и разхода

    преди два дни се съветвах с вас относно оборотите на които разхода е приличен

    вчера вече направих свои наблюдения върху изкачването на височини

    просто Алфата трябва да се държи на оптимално високи обороти 3200 - 3500 и повече ако му се иска на човек, но падне ли към 2500 и с тях изкачваш - просто хапва все едно че си правиш готина гонка в града

    може да се повтарям пред много от вас но това се моите впечатления,

    въобще май оптимално високите обороти са по - добрия вариант
    155 1.7 TS

  • #2
    И аз си мисля че трябва да се държи около оборотите където достига максималния въртящ момент 3000-3500
    2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
    CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

    Comment


    • #3
      баща ми е инженер локомотиви, това включва всички всички двигатели от парна машина до електрически

      и преди все казваше, пък и сега, двигателят трябва да се държи на високи обороти и понеже не сме имали хубави коли това си беше свързано със доста шум разбира се, и малко ми е ставало смешно

      наблюдавал съм таксиметровите шофьори как доста бързо гледат да минат дори и на пета, което си е просто някакъв общоприет маниер

      мисля че хората които конструират автомобили по-добре знаят как трябва да се подхожда с тях

      най-доброто за икономичност в града е, ако се търси това, като се види светофара че няма да те пусне да си освободиш по инерция и да си нащрек щото и тя е коварна понякога
      155 1.7 TS

      Comment

      Working...
      X