Става въпрос за тампона на конзолата прикрепена отстрани на мотора, който е ограден с червено на картинката. Колата е алфа 156 1.8 т.с. При мен е умекнал и е нацепен и в резултат на това целия двигател заедно със скоростната кутия се ускуват. Усеща се и по скоростния лост като подадеш или пуснеш рязко газта лоста се мести съответно назад или напред. Другите тампони по двигателя в сервиза ми казаха, че са в добро състояние, а тампона на скоростната кутия го сменихме, защото и той беше заминал, така че не е от него, както си бях помислил отначало. Казаха ми, че за да се смени трябва задължително да се свалят всички ремъци, ролки и дори хидравликата. Вярно ли е или има и по-лесен начин? Ако това е единствения начин знаете ли колко ще ми излезне горе-долу всичко с работата? Чудех се дали не може казанчето, което стои отстрани да се демонтира по някакъв начин и оттам да се изкара тампона?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Как се сменя този тампон на двигателя?
Collapse
X
-
Сваля се конзолата в която се набива/в случая поз.1/ избива се стария на преса и се набива новия.Така като гледам за да се свали тази конзола ще трябва доста работи да се свалят.Има и вариант със скоба за барабани да се избие и набие стария стига да има достатъчно място,а като гледам май няма.
Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
Opel Astra J
ex:
Alfa Romeo 164 2.5TD
Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
Alfa Romeo 164 2.0T.S.
-
Мерси колега явно чак като стане време за смяна на ремъци и ролки ще се сменя този тампон... Дотогава ще се кара по-внимателно00' Alfa Romeo 156 2.4 JTD 136 к.с.
97' Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 к.с.
ex. 95' Alfa Romeo 155 2.0 TS 150 к.с.; 97' Alfa Romeo 146 1.4 TS 103 к.с.; 95' FIAT TIPO "Mania" 1.6 i.e. 75 к.с.
Comment
-
колега при мен за смяна на същия тампон ме караха да сменям цялата планка,защото вървели заедно цената беше около 500 левчета но маисторчето го намери отделно така че ако ти кажат същото търси по размера и ще намериш !!!156 2.0 т.с. '00 черната стрела /вече само черна/
sigpic
Comment
-
Предположих, че може да кажат да се сменя цялата планка, но видях, че се продава и само тампона в axm-auto.com примерно и други такива сайтове. Чудя се обаче ако реша да го сменям колко ще ме одрусат за работа00' Alfa Romeo 156 2.4 JTD 136 к.с.
97' Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 к.с.
ex. 95' Alfa Romeo 155 2.0 TS 150 к.с.; 97' Alfa Romeo 146 1.4 TS 103 к.с.; 95' FIAT TIPO "Mania" 1.6 i.e. 75 к.с.
Comment
-
Колега отлепена ли е гумата от външната метална втулка?
Ако е отлепена можете да го затегнете на място като му набиете втулка с по-малък диаметър ширина колкото на тампона и дебелина на стената 2-3 мм между гумата и другата оригиналната втулка. За набиване може да използвате оригиналния болт и широка шайба с която като навивате гайка на болта ще набива уплътняващата втулка. Може би това би могло да стане без да сваляте ремъци и т.н.
Друго по-грубо решение което съм правил по тампоните на рекативната щанга на предното окачване е, да навия 3 дебели види на по 120 градуса между гумата и леглото, за да уплътня тампона и да предотвратя превъртането и от там скърцането и потропването. Обаче ако тампона е накъсан... незнам дали тези методи са препоръчителни!
Успех, и аз се каня да погледна в какво състояние са моите тампони защото ми се струва, че и моя лост на скоростите помръдва повече от нормалното при по агресивно превключване.Last edited by fade; d.m.y г., 10:15.
Comment
-
Не колега тампона не е отлепен... просто е умекнал и е смачкам от едната си страна, явно където е по-голямо натоварването инъче си стои неподвижно в леглото и няма скърцане и хлопане от там. Обаче от това подскачане на мотора при по-агресивно каране един път даже ми се скъса меката връзка отдолу на изпускателната система.00' Alfa Romeo 156 2.4 JTD 136 к.с.
97' Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 к.с.
ex. 95' Alfa Romeo 155 2.0 TS 150 к.с.; 97' Alfa Romeo 146 1.4 TS 103 к.с.; 95' FIAT TIPO "Mania" 1.6 i.e. 75 к.с.
Comment
Comment