Известие

Collapse
No announcement yet.

Спешно! Губи тока и още..

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Спешно! Губи тока и още..

    ПРОБЛЕМА РЕШЕН. Страница 8.

    Но в темата са разискани и много други вероятни причини и ценни съвети!

    Здравейте...Днес докато се прибирах от лекции колата ми загасна на едно кръстовище... Точно в момент на тръгване и аз си рекох че просто съм тръгнал от много ниски обороти...Чукнах и пак си запали...Поработи 1мин на празен ход и угасна и не искаше да запали... Успях да я забутам в една страна да не пречи...

    Въртях въртях 40мин сме чакал там.. В един момент припука да запали ама не успя... Установих че няма ток в бобините...Тоест и двете бобини не даваха ток...

    Проверих всички релета и бушони под дебитомер, но всичко беше окей...След още малко колата запали... Карах 300метра и пак изгасна в движение на скорост...просто загуби тока.... Спрях пак отстрани... След 1мин чакане пак си запали колата и вече без проблеми успях да се прибера до у нас--> 5км. (кв.Борово-Дианабад)...

    Незнам какво може да е и така да се получава...Спешно ми е защото трябва да ползвам колата тия дни и трябва да пътувам повечко, а ако не разбера от какво е не искам да тръгвам да не пак да стане някой проблем...

    Просто няма симптом?!?,,,
    Last edited by VFTI; d.m.y г., 15:43.
    Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
    exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
    ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
    ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
    by RUBIG service

  • #2
    бОбина

    алтернаторът ти е фира
    Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
      бОбина

      алтернаторът ти е фира

      Как е фира?

      После като се прибрах до у нас даже си слушах ЦД то и бях на фарове...

      А в движение просто спира запалването и съответно колата

      Уфф

      По телефона чух още причини...Еньо ми каза датчик на коляновия вал или комутатор...

      Възможно ли е да е нещо разхлабено нещо знам ли...Защото пък после я карах и нямаше проблеми...Не примерно да угасне и да спре и края
      Last edited by VFTI; d.m.y г., 18:26.
      Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
      exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
      ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
      ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
      by RUBIG service

      Comment


      • #4
        Алармата
        Fiat Punto 1.9 JTD
        Alfa Romeo 156 2.4 JTD
        sigpic

        Comment


        • #5
          Според мен и двата комутатора са ти фира!
          Моите ги смених и не дава тези проблеми вече.
          Alfa 155 2.0TS 8V '93
          sigpic
          VW LADAVAGEN '81
          CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

          Comment


          • #6
            Добре де, някой може ли да ми обясни, как точно и 2-та ще откажат, без съзнателно да им е еб@на майката? Аларма или датчик на кол. вал ми звучи по-правдоподобно, например (и по-точно - шиб@ната буксичка, с която е свързан към останалата инсталация).
            75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
            155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
            FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
            Мненията са като задниците - всеки си има!

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Alfamaniak Покажи съобщение
              Алармата
              Да, провери да не е имобилайзера
              147 JTD '02
              sigpic

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от revell Покажи съобщение
                Да, провери да не е имобилайзера


                Няма имобилайзер алармата... Или поне е спрян...И никога не е ползван...Вече 2години почти..

                Къде е тая букса на тоя датчик и самия той какво мога да видя и проверя...

                Просто както си работеше на място и спря...И не искаше да запали.. След доста време хоп се сети и запали.. След 300метра в движение само че пак спря тока и понеже беше на скорост не угасна нали но почна да намаля(да мога да спра)... След 2мин хоп пак си запали и се прибрах до у нас...

                Не е примерно нещо да е било хлабаво знам ли... Преди имах тоя проблем хлабав кабел и така правеше, ама сега ей така на място...


                Много е смущаващо защото сега трябва да я карам и хоп може да угасне във всеки един момент в движение...

                Къде да търся да барникам нещо..


                (а имобилайзера тока ли спира реално? алармата е валкор, и както казах не съм го вкл. никога ама знам ли..)
                Last edited by VFTI; d.m.y г., 18:59.
                Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
                exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
                ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
                ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
                by RUBIG service

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от VFTI Покажи съобщение
                  Няма имобилайзер алармата... Или поне е спрян...И никога не е ползван...Вече 2години почти..

                  Къде е тая букса на тоя датчик и самия той какво мога да видя и проверя...

                  Просто както си работеше на място и спря...И не искаше да запали.. След доста време хоп се сети и запали.. След 300метра в движение само че пак спря тока и понеже беше на скорост не угасна нали но почна да намаля(да мога да спра)... След 2мин хоп пак си запали и се прибрах до у нас...

                  Не е примерно нещо да е било хлабаво знам ли... Преди имах тоя проблем хлабав кабел и така правеше, ама сега ей така на място...


                  Много е смущаващо защото сега трябва да я карам и хоп може да угасне във всеки един момент в движение...

                  Къде да търся да барникам нещо..
                  Колега, виждам, че и ти вече започваш да ПЕСТИШ с новата газова уредба.
                  Пак да кажа - комутатори.
                  Alfa 155 2.0TS 8V '93
                  sigpic
                  VW LADAVAGEN '81
                  CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

                  Comment


                  • #10
                    Това на картинката. Намира се от страната на веригата, ако не си се ориентирал. Ако не работи - няма да запалиш никога. Буксата му, би трябвало, да ти е някъде до казанчето за антифриза, около/под маркучето за пръскалките (та като текне, ама точно там, да се наиграеш).
                    Attached Files
                    75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
                    155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
                    FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
                    Мненията са като задниците - всеки си има!

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от vaklinator Покажи съобщение
                      Колега, виждам, че и ти вече започваш да ПЕСТИШ с новата газова уредба.
                      Пак да кажа - комутатори.


                      Какво имаш предвид? Не мога да разбера това пестене?


                      И да статистически възможно ли е и двата комутатора да дават фира заедно....Или при италианците всичко е така направено че нищо че са 2 броя единия като не бачка да го духаш...

                      Добре и ако са комутатори какво може да е станало...Тоест как после запалих и карах..


                      Силно се надявам нещо да се е бъгнала алармата или нещо дребно да е..
                      Last edited by VFTI; d.m.y г., 19:05.
                      Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
                      exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
                      ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
                      ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
                      by RUBIG service

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от VFTI Покажи съобщение
                        Какво имаш предвид? Не мога да разбера това пестене?
                        Виж вярно буксата и кабела на датчика на коляновия вал - компютъра взима оттам данни и ако го няма или не работи - не пали!


                        Даването на газ, води до пристрастяване!
                        Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                        Volvo V50 2.0D by RuBig

                        Comment


                        • #13
                          Преди малко пак ме остави... Ходих до центъра и се върнах...

                          Закарах я на диагностика... Няма никакви грешки записани на компа... Нито за датчици нито нищо..>Единственото са показанията на ламбда сондата, която е малко мързелива...

                          После пак излязох ииииииии не запали... отворих капака...дърпам кабела на бобината, а един приятел върти и не хвърля искри няма ток... След малко същата процедура и хвърли искра и запали... След това пак спря... И така сега съм я зарязал на центъра и се прибрах с автобус Алармата се сетих, че имобилайзера ми е прерязан, още от времето когато се опитваха да я открадната и изобщо не играе никаква роля....


                          А тия комутатори може ли да работят когато си поискат... От къде мога да си купя нови, цени и какво представялват...Незнам какво да мисля и да правя Многооо кофти егати

                          Гледах датчика на кол. вал и изглежда наред...Не е мокрен не е прекъснат или разместен...

                          А и това че ако беше дал грешка то трябваше тя да е записана на компютъра, а то нямаше грешки...

                          Чудя се за тая аларма, ама пък нали е спряна отдавна...И все пак я пусках спирах, пусках спирах и все тая...
                          Last edited by VFTI; d.m.y г., 23:55.
                          Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
                          exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
                          ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
                          ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
                          by RUBIG service

                          Comment


                          • #14
                            Ако не са го резнали както трябва имобилайзера?Извади и почисти хубаво буксите на бобините и комутаторите като за начало,виж дали са читави връзките.Според мен колата се бунтува заради газта и ти прави мръснo
                            ex: | Fiat Tipo DOHC,Lancia Dedra 2.0 LS,ALFA 155 1.7TS,Lancia Dedra 1.9td SW,ALFA 164 2.0TS,Lancia Delta 1.6i | Fiat Coupe 1.8 16V VFD | Fiat Bravo 2.0 20V HGT |
                            BMW e39 facelift

                            Comment


                            • #15
                              Буксите и бобините са почистени....Ей сега тръгнах да я прибирам пак и не искаше да запали, но в един момент реши и запали...минах 300метра по Дж.баучер и стигнах само до семинарията и край... Пак угасна... Спрях я там на площадчето до др. коли и там я оставих...

                              В единия случай минавата 20км в другия 300метра, в третия 20метра...


                              Баси... Просто не идва ток до бубините...За датчика след диагностиката ми казаха на 99% че няма проблем, щом не е отчетено грешка..
                              Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
                              exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
                              ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
                              ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
                              by RUBIG service

                              Comment

                              Working...
                              X