If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
С такова сьм в момента даже трябва и да го сменям.Доволен сьм,може да си вьобразявам но дгателя работи по добре отколкото,когато карах сьс селения.Почти всички масла са добри,всичко опира до цената.Liqui Molly MoS2-57лв. 5литра мисля,че е добра цена.
С такова сьм в момента даже трябва и да го сменям.Доволен сьм,може да си вьобразявам но дгателя работи по добре отколкото,когато карах сьс селения.Почти всички масла са добри,всичко опира до цената.Liqui Molly MoS2-57лв. 5литра мисля,че е добра цена.
Да и аз в момента съм с 10в40 на Лики Моли. Но си мисля за молибденовото или като масло или като добавка да го метна в мотора. Но просто искам впечатления от точно това масло с молибдена. Цената е повече от добра! Благодаря за отговора!
Даването на газ, води до пристрастяване! Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Направих ОГРОМНАТА грешка да сипя точно такова масло.След 3000км с 4000 оборота ми показваше 0.5 атм. налягане манометъра.Задра ми бутало от ниското налягане и направих ремонт за 500лв.Сега си сипах Селенията на 5000км с 2500 оборота ми държи 2.5 атм. Много хора се оплакват,че загрее ли маслото налягането остава почти на 0.
Направих ОГРОМНАТА грешка да сипя точно такова масло.След 3000км с 4000 оборота ми показваше 0.5 атм. налягане манометъра.Задра ми бутало от ниското налягане и направих ремонт за 500лв.Сега си сипах Селенията на 5000км с 2500 оборота ми държи 2.5 атм. Много хора се оплакват,че загрее ли маслото налягането остава почти на 0.
тук вече ме притесни. купих си добавката, но още не съм я сипал. В края на месеца имам един не малък преход да правя с колата и ще е постоянно на 4000 оборота. При загряло масло моя уред отчита 3-3.5 атмосфери на 80 градуса на маслото, но моята е бензинова. На 60 градуса ми държи почти 4 атмосфери в обороти. Липсата на поток от масло в обороти е смърт за мотора!
Я кажи защи сипа такова масло? Проблема не ти ли е бил маслената помпа или това масло е засилило проблема с помпата?
Даването на газ, води до пристрастяване! Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Проблем с маслената помпа нямам.Просто това масло загрее ли става на пикня!Сипах го защото преди 50-60000 правихме основен ремонт на двигателя и всеки ми го хвалеше това масло с добавката,че удължавало живота му,че зимата бил много лесен старта с него и реших като съм с нов двигател да му сипя и по-качествено масло.Уви това масло му е.. майката.Смених бутало,риза и сегменти.Докато е студено няма проблеми.Загрее ли е кошмар.130000км е карана само със Селения и не е имало никакви проблеми дори и когато е карана с 180-200.Това Лики Моли ми скапа двигателя за 3000км.Дори и да не ми е верен манометъра,а той със сигурност не е,не може с Лики Моли при 4000 оборота да ми държи 0.5 а със Селенията на 2500 - 2.5!
Проблем с маслената помпа нямам.Просто това масло загрее ли става на пикня!Сипах го защото преди 50-60000 правихме основен ремонт на двигателя и всеки ми го хвалеше това масло с добавката,че удължавало живота му,че зимата бил много лесен старта с него и реших като съм с нов двигател да му сипя и по-качествено масло.Уви това масло му е.. майката.Смених бутало,риза и сегменти.Докато е студено няма проблеми.Загрее ли е кошмар.130000км е карана само със Селения и не е имало никакви проблеми дори и когато е карана с 180-200.Това Лики Моли ми скапа двигателя за 3000км.Дори и да не ми е верен манометъра,а той със сигурност не е,не може с Лики Моли при 4000 оборота да ми държи 0.5 а със Селенията на 2500 - 2.5!
Вероятно си попаднал на менте продукт - има и други с такива впечатления в други форуми - мисля опел имаше такава случка, преди време четох. Аз сега съм с лики моли, но нормалното 10в40 и налягането на 4000 при масло на 80 градуса е 3-3.5 по стрелката на манометъра, че и 4 стига от време на време.
Вероятно си попаднал на менте продукт - има и други с такива впечатления в други форуми - мисля опел имаше такава случка, преди време четох. Аз сега съм с лики моли, но нормалното 10в40 и налягането на 4000 при масло на 80 градуса е 3-3.5 по стрелката на манометъра, че и 4 стига от време на време.
Не е ли малко мъничко това налягане? Извинявам се, че не по темата...
Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts; Lancia Kappa JTD '98 -
Не е ли малко мъничко това налягане? Извинявам се, че не по темата...
Ами и аз незнам. По книжка дават да е 5 атм. уж на 4000, ама не пишат при каква темп. на маслото. Иначе колата повече от година я жуля с такива показания и различни масла. Не съм забелязал драстична разлика, е лятото е малко по-ниско на голяма жега, но само на студен старт беше под 4 Сега в студеното е почти 5 стига на студено. Ако има проблем с налягането на маслото досега мотора да е фира.
Даването на газ, води до пристрастяване! Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
От доста години (може би над 15 вече) карам всичките си италиански и неиталиански коли САМО И ЕДИНСТВЕНО с LIQUI MOLY MoS2 10 W-40. Колите на семейството също се карат с такова, ако не са в гаранция (тогава щеш-не щеш караш с квото ти сипят във фирмения сервиз).
Ланчи Дедра и Капа, Фиати най-различни, Алфи най-различни, а също и Форд Галакси, БМВ 740i, Мерцедес Е320, Пежо 306, Ленд Ровър Фрилендър, Хюндай Соната, Деу Супер Салон, Сангьонг Мусо, абе забравих ги всичките вече.
Маслото е перфектно, никога не съм имал и най-малкия проблем. Двигателите работят като часовници. Хем никак не ги жаля и ги настъпвам юнашки.
Вероятно дизелите на VM не го понасят, не съм карал такъв, но не ми се вярва, мотор като мотор.
По принцип по немските форуми всички го хвалят това масло, защото е едно от малкото масла, които са Vollgasfest(устойчиви на пълна газ) - тоест издържат на много часове каране с пълна газ, което е възможно само по немските магистрали. Повечето масла стават на водичка, но това - не.
От доста години (може би над 15 вече) карам всичките си италиански и неиталиански коли САМО И ЕДИНСТВЕНО с LIQUI MOLY MoS2 10 W-40. Колите на семейството също се карат с такова, ако не са в гаранция (тогава щеш-не щеш караш с квото ти сипят във фирмения сервиз).
Ланчи Дедра и Капа, Фиати най-различни, Алфи най-различни, а също и Форд Галакси, БМВ 740i, Мерцедес Е320, Пежо 306, Ленд Ровър Фрилендър, Хюндай Соната, Деу Супер Салон, Сангьонг Мусо, абе забравих ги всичките вече.
Маслото е перфектно, никога не съм имал и най-малкия проблем. Двигателите работят като часовници. Хем никак не ги жаля и ги настъпвам юнашки.
Вероятно дизелите на VM не го понасят, не съм карал такъв, но не ми се вярва, мотор като мотор.
По принцип по немските форуми всички го хвалят това масло, защото е едно от малкото масла, които са Vollgasfest(устойчиви на пълна газ) - тоест издържат на много часове каране с пълна газ, което е възможно само по немските магистрали. Повечето масла стават на водичка, но това - не.
Аз в момента точно заради теб карам с 10в40 , но нормално, без МoS2. Засега е ок масълцето и е вярно че не става на водичка след жулене по магистралата!
Даването на газ, води до пристрастяване! Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Comment