Известие

Collapse
No announcement yet.

Мнение за Marangoni Zeta Linea - летни гуми

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Чувал съм от доста хора, че гумите са им доста тежки...както и доста пласмасови...но иначе като съотношение цена-качество май нямат аналог...

    Рали колите в БГри май ги ползват са тренировачни.

    така съм чувал де.


    Но има къде,къде по-добри гуми.
    sigpic
    Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
    " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
    "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от KGB
      Чувал съм от доста хора, че гумите са им доста тежки...както и доста пласмасови...но иначе като съотношение цена-качество май нямат аналог...

      Рали колите в БГри май ги ползват са тренировачни.

      така съм чувал де.


      Но има къде,къде по-добри гуми.
      е аз см сигурен че има по добри, просто тия са на ебаси цената за 205/45/16
      а и се водят топ-модел...
      шарката изглежда коол ))

      все несериозни аргументи са, но като си представиш 300лв на гума с/у 180 .... и
      прекалено е голяма разликата в парите....
      '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
      '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
      '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

      Comment


      • #18
        гуми

        Яяяя,Вал'о и от гуми разбирал.....
        Аlfa 164 Super 2.5TD

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от valjo
          насрахте ли ми темичката, ааа
          Извинявам се за off topic'a!!!
          Обещавам повече да не се "отнасям"!!!
          peace!
          AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
          Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

          Comment


          • #20
            страхатни гуми държът много добре на мокро и проблеми досега нямам с тях освен от последната дупка като разпорих джантата 25см. и болон от външната страна и трябва да търся друга гума

            Comment


            • #21
              От БМВ форума :
              "Принципно в света са известни два вида регенерат, топъл и студен, студения е по-качествен и се дели на лентов и О-пръстен, от двата О-пръстена е по-добър (в света на регенерата, такъв прави само Марангони) и има 100% качество на регенерираната гума, подобно на новата (освен, ако не гръмне основата). При регенерата се сменя само протектора, основата си е на старата гума. Основата може да е всякаква, от Гудиър, Мишелин, Бриджестоун, Семперит... до Барум. Чудно ми е, на тези Малатеста каква е основата? Може би събират износените до 1,6 мм. гуми и ги преработват отново?

              Доколкото знам, за леки автомобили се използва топъл регенерат и то само еднократно. За тежкотоварните се използва основно студен и тогава гумата може да мине поне два пъти, ако основата отговаря на критерий за качество и няма скрити дефекти.

              Ето какъв е процеса за студения регенерат - http://www.ringtread.com/content.asp?L=6&IdMen=389 на Марангони, О-пръстена. Горе долу, такъв е и при топлия. А при Малатеста какво ще рече? И каква марка е тази гума? "
              147 1.6 TS

              Comment


              • #22
                ас сам в момента с марангони (нови)
                много са зле

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от lazy
                  От БМВ форума :
                  "Принципно в света са известни два вида регенерат, топъл и студен, студения е по-качествен и се дели на лентов и О-пръстен, от двата О-пръстена е по-добър (в света на регенерата, такъв прави само Марангони) и има 100% качество на регенерираната гума, подобно на новата (освен, ако не гръмне основата). При регенерата се сменя само протектора, основата си е на старата гума. Основата може да е всякаква, от Гудиър, Мишелин, Бриджестоун, Семперит... до Барум. Чудно ми е, на тези Малатеста каква е основата? Може би събират износените до 1,6 мм. гуми и ги преработват отново?

                  Доколкото знам, за леки автомобили се използва топъл регенерат и то само еднократно. За тежкотоварните се използва основно студен и тогава гумата може да мине поне два пъти, ако основата отговаря на критерий за качество и няма скрити дефекти.

                  Ето какъв е процеса за студения регенерат - http://www.ringtread.com/content.asp?L=6&IdMen=389 на Марангони, О-пръстена. Горе долу, такъв е и при топлия. А при Малатеста какво ще рече? И каква марка е тази гума? "
                  Ами относно Малатестата аз взех миналата година за Опела.
                  Значи водят ги Италиански регенерат имат 1год гаранция,аз взех
                  всесезонни и съм доволен карах ги 3месеца като пътувах през Петрохан и не съм закъсвал никаде до 160км се държат добре.
                  Абе доволен съм за парите тогава са много добри колкото и да звучи невероятно.
                  1995 Alfa Romeo 145 1.6 Boxer - ex
                  2000 Alfa Romeo 166 2.4 JTD 136cv - ex
                  1995 Alfa Romeo 164 Q4 3.0 V6 24V 232cv

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от LuckyMan
                    Ами относно Малатестата аз взех миналата година за Опела.
                    Значи водят ги Италиански регенерат имат 1год гаранция,аз взех
                    всесезонни и съм доволен карах ги 3месеца като пътувах през Петрохан и не съм закъсвал никаде до 160км се държат добре.
                    Абе доволен съм за парите тогава са много добри колкото и да звучи невероятно.
                    абсолютно подкрепям - на алфетата взех 4бр - вече са на 2г и около 20к км - никакви проблеми издържат на 160 че повече неможахме, освен гаранцията имат и лиценз за използване на предни колелета. 195/70 14 за по 45лв... грайфера все още е като нов и задържа камъчета а по борда няма напукано. за балони да не говориме. освен това спират супер. просто за 180лв 4 нови гуми които си изкарват 2 години според мен си заслужава. поне за бабата...
                    '93 ALFA ROMEO 155 2.0 TS
                    '98 ALFA ROMEO 166 2.0 V6 TB

                    Comment

                    Working...
                    X