Известие

Collapse
No announcement yet.

Ксенон

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Ксенон

    Вчера сложих ксенон на един приятел с Фиат Браво всичко беше наред обаче се появи следния проблем ксенона си свети при присветкането на къси дълги обаче на десетина превключвания когато лостчето се бутне напред на дълги прекъсва единия или другия фар единствоно като се бутне лоста напред го има този проблем според мен причината може да е единствено в ключа на фаровете Ако някои е имал такъв проблем да помага
    Alfa Romeo 156 2.0 T.S

    Историята започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Ромео , и това във времето, когато се стремял да победи Алфите, Enzo Ферари плачел като бебе

  • #2
    Първоначално публикувано от EH4464 Покажи съобщение
    Вчера сложих ксенон на един приятел с Фиат Браво всичко беше наред обаче се появи следния проблем ксенона си свети при присветкането на къси дълги обаче на десетина превключвания когато лостчето се бутне напред на дълги прекъсва единия или другия фар единствоно като се бутне лоста напред го има този проблем според мен причината може да е единствено в ключа на фаровете Ако някои е имал такъв проблем да помага
    не е от ключа, по-скоро баласта на ксенона има защита
    и аз имах същия проблем. Оправя се като направиш така че да не премигва при превключване къси дълги къси
    успех
    Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

    Comment


    • #3
      savet

      Първоначално публикувано от EH4464 Покажи съобщение
      Вчера сложих ксенон на един приятел с Фиат Браво всичко беше наред обаче се появи следния проблем ксенона си свети при присветкането на къси дълги обаче на десетина превключвания когато лостчето се бутне напред на дълги прекъсва единия или другия фар единствоно като се бутне лоста напред го има този проблем според мен причината може да е единствено в ключа на фаровете Ако някои е имал такъв проблем да помага
      колега вземи купи по едно реле за всяка баластра и проблемът щте ти изчезне.послушаи ме и схте си доволен от савета.имат голяма консумация при запалване или тоест при превклучване консумацията се увеличава и не магат да запалят отножо и двата фара!успех.
      Alfa Romeo 1.8 16v Twin Spark+


      Comment


      • #4
        Благодаря за съветите има логика и в това с релетата аз съм с би ксенон обаче бях сложил релета преди това защото слагах силни крушки и... преди съм топил ключ с крушки и реших да се застраховам А някакъв съвет как да махна премигването при превключване
        Alfa Romeo 156 2.0 T.S

        Историята започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Ромео , и това във времето, когато се стремял да победи Алфите, Enzo Ферари плачел като бебе

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от EH4464 Покажи съобщение
          А някакъв съвет как да махна премигването при превключване
          при фиат не знам как е схемата на свързване на фаровете в колата,
          при алфа 156 бях описал принципа в една тема - прави се с кондензатор два диода и лека промяна в схемата
          Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от EH4464 Покажи съобщение
            Вчера сложих ксенон на един приятел с Фиат Браво всичко беше наред обаче се появи следния проблем ксенона си свети при присветкането на къси дълги обаче на десетина превключвания когато лостчето се бутне напред на дълги прекъсва единия или другия фар единствоно като се бутне лоста напред го има този проблем според мен причината може да е единствено в ключа на фаровете Ако някои е имал такъв проблем да помага
            От самата схема на ключа е. Трябва малко да се промени. В italauto-bg.net форума има тема точно за това и схема как да се преработи, да изчезне този проблем.
            Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
            Lancia Kappa JTD '98 -

            Comment


            • #7
              захранваш едно реле от бат. и подаваш на баластрите. за управление на релето ползваш кабелите от фара/за старата крушка/. слагаш един кондензатор/подборен/ да задържиш веригата на бубината за 5сек. и си готов.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от karal fiat Покажи съобщение
                захранваш едно реле от бат. и подаваш на баластрите. за управление на релето ползваш кабелите от фара/за старата крушка/. слагаш един кондензатор/подборен/ да задържиш веригата на бубината за 5сек. и си готов.
                Няма да стане само с кондензатор. Трябва си една схемичка, която да задържа едно реленце около 2-5 сек. Схеми в нета бол. Или да се ползва решението на Рокамбол.
                italauto-bg.net
                Fiat Marea Weekend 1,6 16V 103 / AG Zenit

                Comment


                • #9
                  Благодаря за съветите нямах време тия дни иначе ще пробвам първо само с релета пък после ще направим задържането мисля си че може да мине и само с релето
                  Alfa Romeo 156 2.0 T.S

                  Историята започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Ромео , и това във времето, когато се стремял да победи Алфите, Enzo Ферари плачел като бебе

                  Comment


                  • #10
                    Сложи релета с диод на намотката.Няма да ти навреди,но без тях може да се появи някой сакатлък.
                    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                    Comment

                    Working...
                    X