If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Mоля Ви за помощ, на сина ми му е нужна информация за топлинна хлабина на клапаните, ред и допуски. Той е ученик в "Хенри Форд" и много трудно намира подобна литература. Много разчитам на вашата помощ.
С уважение: Надя Николова
Ако става дума за хлабини на клапани, то за ладата са 0,15 на студен и 0,20 на топъл двигател. Има особености при регулирането. Има последователност, при съвпадане на маркера на зъбното колело на разпределителният вал, тогава се регулират клапан 6 и 8, после се върти на 90, 180 и 270 градуса и се правят останалите. На ладата се регулират с ключ 13 и 17, като се натягат докато луфтомера запо4не да се движи с малко затруднение.
При двигателите с пулове, каквато е лада самара - там се сменят дебелините на плочките.
Дано не съм написал и някоя глупост, но това е според мен.
На Фиат 125 О,20 см , 0,25 изпускателни . По аналогичен начихн на Ладите се регулира.Навремето ги регулирах с допуска на Ладите .
После съм карал коли само с хидравлични повдигачи и не съм регулирал.
Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S. Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)
Comment